Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Church of the Harder Style @ Laundry Day
Saturday 1 September 2012
12:00 - 00:00
Nieuw Zuid Antwerp, Belgium
http://www.laundryday.be

The harder styles will be present again @ Laundry Day this year.
Let's close the holidays and celebrate the Fifteenth Ceremony of Laundry Day with the Church of the Harder Styles!
The next prophets will show you the dark side of religion...

Coone
Psyko Punkz
D-Block & S-Te-Fan
Mark With a K
Dr. Rude
Demoniak
Davoodi
Def Toys
Bestien
The Playboyz
Host of the Ceremony: MC Chucky!


Did you missed last year? Check out the After movie of 2011
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een lef van Bass Events om zo een verrassende line up neer te zetten zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verrassend :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 10:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Wat een lef van Bass Events om zo een verrassende line up neer te zetten zeg.


Ook dit feest slaag ik dit jaar over, ook al is 't achter m'n hoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Niet helemaal mijn ding maar inderdaad, vet dat ze hem zo doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 17:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Wat een lef van Bass Events om zo een verrassende line up neer te zetten zeg.

Hahahah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 21:02 
 
Hardtraxx Addict

Wat moeten we hier nu mee ???

Niet dat Laundry Day ooit echt boeiend was :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 16:13 
 
Hardtraxx Elite

Beetje kut, omdat ik waarschijnlijk niet naar Ground Zero kan is dit enige optie. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:33 
 
Hardtraxxer

6 jaar geleden was dit het eerste "festival" waar ik geweest ben. Ze zijn echter in al die jaren niet echt vooruit gegaan zie ik wel
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten