Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 16:46 
 
Hardtraxx Newbie

Zaterdag 11 april is het weer tijd voor een nieuwe editie van La Prison. Het thema van de avond is: The battle of the sexes, Oftewel een battle tussen de dames en de heren. De strijdt barst los vanaf 22:00 en gaat door tot 05:00.

Gedurende een extra lange set zullen residents D-hunter & Dryade het tegen elkaar opnemen. Van Raw Hardstyle tot Hardcore. Twee uur lang zullen deze enthousiaste dj’s het tegen elkaar opnemen en alles geven wat ze in huis hebben! Reken maar op zere voeten en heftige spierpijn.

Naast D-hunter & Dryade zullen niemand minder dan Dark Pact en Fanteria tegen elkaar strijden achter de turntables. Eerder hebben ze samen een track uitgebracht, maar 11 april zullen zij het in een knallende, rauwe battle tegen elkaar opnemen. Dark Pact hebben jullie al kunnen bewonderen op o.a. Q-Base en Decibel en dit jaar staat hij ook op Qapital! Maar is hij opgewassen tegen de mooie Fanteria: Princess of Raw?

Verder hebben we voor deze speciale editie van La Prison een oude bekende terug laten komen. Publiekslieveling Raveneger liet tijdens de eerste editie al horen wat hij in huis had. Nu zal hij strijden tegen niemand minder dan TBS, die met optredens op BKJN vs. Partyraiser en Pandemonium laat zien dat zij een geduchte tegenstandster is!


Timetable:



22:00-23:15 Princeable vs Evilicious (early hardstyle)
23:15-00:30 MickeyG vs Mistique (hardstyle/raw hardstyle)
00:30-02:00 Dark pact vs Fanteria (raw hardstyle)
02:00-04:00 D-Hunter vs Dryade (raw hardstyle/hardcore)
04:00-05:00 Raveneger vs TBS (hardcore)

Hosted by MC Invalid


Jullie zijn ook van harte welkom om vooraf een barmeal te komen eten in Duyckercafé. Onze keuken is geopend van 17:30 tot 21:30!

OPEN: 22:00 | AANV.: 22:00 | VVK: €10,- incl. | DEUR: €12,50 incl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom geen Hardstyle Bitches vs. Thyron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 17:03 
 
Hardtraxx Veteran

J oey schreef:
Waarom geen Hardstyle Bitches vs. Tharec?


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 19:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En waar ergens is dit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
En waar ergens is dit?


ik wou net zeggen :P karige informatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2015 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoofddorp

Maar maak inderdaad eens even een fatsoenlijke toppa...
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten