Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 12:44 
 
Hardtraxx Newbie

Dj's proberen steeds vaker te vluchten naar het buitenland om zo de strenge controles in Nederland te omzeilen. Door de samenwerking tussen Ivisio en Duycker is het voor de organisatie van La Prison een stuk makkelijker om dj's aan te houden op verdenking van gesmokkelde contrabanden en ze vanaf Schiphol richting het Hoofddorpse La Prison te vervoeren.

De controles zijn nu zo streng geworden dat er een overcapaciteit dreigt te ontstaan in de gevangenis van La Prison. Er zijn nu weer een aantal bekende raw hardstyle en hardcore dj’s binnengebracht.

Het is aan de bezoekers van de La Prison gevangenis om te horen waarvoor deze dj’s zijn opgepakt en waarom de bekende dj's hun opwachting op het event La Prison in maart 2014 maken.

Line up:
E-force
D-Hunter & Dryade
The Viper
Solutio & The i's
Demolition
Black Sunrise
Winnaar dj contest
MC: Tellem

http://www.youtube.com/watch?v=NLT_fu9Y ... ZOVvcARCUQ

Early bird: € 8,50 incl. op=op
Ladytickets : € 11,- incl. ( 2 dames op 1 kaartje) op=op
Voorverkoop: € 13,50 incl.
Deur: € 16,- incl.

Draaien tijdens La Prison?
Beste Hardstyle DJ’s,

Ook deze editie zijn wij op zoek naar opkomend talent die op dit feest de openingsset willen draaien!

Denk jij dat jij bent wat wij zoeken? Neem dan een knallende set op en stuur een mail [email protected]

Reglement:

Je set is maximaal 30 minuten en word geupload als 320KBPS MP3 naar Soundcloud of iets vergelijkbaars, en vermeld de link in de mail inclusief tracklist.
Gebruik als titel: La Prison 2014/03 DJ Contest + DJ naam.
Je set is geen computermix(Virtual dj of iets vergelijkbaars).
Zet wat algemene info over jezelf in de mail, en je motivatie.

Stuur dit alles naar [email protected]

Je mix word beoordeeld door een jury, er kan niet gestemd worden dit om zo eerlijk mogelijk te blijven en geen vriendjespolitiek te krijgen.

De winnaar krijgt de eer om deze editie te openen en zal ook op de volgende editie een plek in de time-table krijgen!

Sluitingsdatum: 01-02-2014

[youtube][youtube][/youtube][/youtube]
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2014 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable:
21.00-22.00: Tomac
22.00-23.00: Black Sunrise
23.00-00.00: Demolition
00.00-01.00: Outbreak
01.00-02.00: Solutio & The I's
02.00-03.00: D-Hunter & Dryade
03.00-04.00: E-Force
04.00-05.00: The Viper

Kom ff langs ofzo :whistle:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten