Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2021 21:47 
 
Hardtraxx Veteran

Feest: Kickerz
Datum: VRIJDAG 5-11-2021
Tijd: 18:00 - 00:00
Locatie: Luxor
Leeftijd: 18+
Ticketsale: Ticketsale
Prijs: €20,00 regular, €25 Late. (momenteel nog voor €20)

Line-up:
Headliners:
B-front
Vertile
Rejecta
Blear

Support acts:
Kenai
S-Kill
Raiden
Dark Chemistry
The Pusher
Sander Newborn
Seos

(nee ik heb deze namen ook niet verzonnen).

Hosted by: Renegade MC

Nadat ik B-front classics heb meegemaakt had ik weer eens zin om hem te horen met zijn nieuwere werk.
Rejecta en Vertile hadden beiden een hele vette set op Supremacy dus ik kijk er ook naar uit om die in actie te zien.
Blear is natuurlijk de gronlegger van de hardstyle dus dit is een nobrainer.

Zijn er nog meer mensen van hier aanwezig ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 00:04 
 
Hardtraxx Veteran

6 tot 7uur: Blear, Sander Newborn en Seos classic set
7 tot kwart voor 8: raiden VS dark chemistry

Kwart voor 8 tot kwart voor 9: Vertile
Kwart voor 9 tot kwart voor 10: B-front
Kwart voor 10 tot kwart voor 11: Rejecta

Dan drie kwartier Kenai (Raw Hardstyle , artiest op het label Heart 4 Hard)
Laatste half uur s-kill VS the pusher. (Uptempo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2021 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Zes tot zeven uur: Blear, Sander Newborn en Seos classic set
Zeven tot kwart voor acht: raiden VS dark chemistry

Kwart voor acht tot kwart voor negen: Vertile
Kwart voor negen tot kwart voor tien: B-front
Kwart voor tien tot kwart voor elf: Rejecta

Dan drie kwartier Kenai (Raw Hardstyle , artiest op het label Heart 4 Hard)
Laatste half uur s-kill VS the pusher. (Uptempo)


Netjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 nov 2021 03:41 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke (intieme) locatie. Super tof personeel, geldt ook voor de beveiliging.
Dikke licht techniek en zeer goed geluid! Zelfs halverwege m'n oordopjes uit gedaan omdat het anders te zacht aanhoorde. Geluid klonk dus prima en niet te hard/schel. Dikke plus. Ook was het qua drukte precies goed. Genoeg ruimte om te bewegen maar wel de zaal helemaal gevuld met mensen. Ook fijn dat shirt aan moest blijven en dat er actief op gecontroleerd werd. Dan wat de muziek betreft:

Set van de avond, uiteraard, B-front met alle recente platen van na 2019 gedraaid + mysteria. Weetje wat pas bijzonder zou zijn? Als hij hem niet draait :lol: . Paar nieuwe tracks gehoord waarvan vermoedelijk ook de nieuwe collab met adrenalize. Melodie was een beetje above heaven 2.0 maar met een ontzettende stevige kick, volgens mij ook een soort anti. Oh en die signature mid intro met signature gated kick... :loving:
zou graag de tracklist zien!

Rejecta en Vertile ook beide super vette sets. Sfeer zat er ook best goed in om mij heen. Als je Rejecta, vertile en b-front zo achter elkaar hoort passen ze ook echt perfect bij elkaar qua stijl.

De support acts die er geprogrammeerd stonden hebben niet echt een indrukwekkende indruk op mij achter gelaten. Weet er vrij weinig van maar heb dan ook een groot gedeelte van de vrije training van de formule 1 gezien en de eerste helft van Twente. (Prioriteiten hé) en geouwehoerd met de mensen die er waren.

Al met al een toffe vrijdag avond feest gehad. Kan mij niet eens meer herinneren dat ik voor het laatst een feest op vrijdag had. (Die vind ik soms fijner dan zaterdag).

Een volgende editie zou ik zeker overwegen weer te gaan. Mits de headliners mij liggen.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten