Leuke (intieme) locatie. Super tof personeel, geldt ook voor de beveiliging.
Dikke licht techniek en zeer goed geluid! Zelfs halverwege m'n oordopjes uit gedaan omdat het anders te zacht aanhoorde. Geluid klonk dus prima en niet te hard/schel. Dikke plus. Ook was het qua drukte precies goed. Genoeg ruimte om te bewegen maar wel de zaal helemaal gevuld met mensen. Ook fijn dat shirt aan moest blijven en dat er actief op gecontroleerd werd. Dan wat de muziek betreft:
Set van de avond, uiteraard, B-front met alle recente platen van na 2019 gedraaid + mysteria. Weetje wat pas bijzonder zou zijn? Als hij hem niet draait

. Paar nieuwe tracks gehoord waarvan vermoedelijk ook de nieuwe collab met adrenalize. Melodie was een beetje above heaven 2.0 maar met een ontzettende stevige kick, volgens mij ook een soort anti. Oh en die signature mid intro met signature gated kick...
zou graag de tracklist zien!
Rejecta en Vertile ook beide super vette sets. Sfeer zat er ook best goed in om mij heen. Als je Rejecta, vertile en b-front zo achter elkaar hoort passen ze ook echt perfect bij elkaar qua stijl.
De support acts die er geprogrammeerd stonden hebben niet echt een indrukwekkende indruk op mij achter gelaten. Weet er vrij weinig van maar heb dan ook een groot gedeelte van de vrije training van de formule 1 gezien en de eerste helft van Twente. (Prioriteiten hé) en geouwehoerd met de mensen die er waren.
Al met al een toffe vrijdag avond feest gehad. Kan mij niet eens meer herinneren dat ik voor het laatst een feest op vrijdag had. (Die vind ik soms fijner dan zaterdag).
Een volgende editie zou ik zeker overwegen weer te gaan. Mits de headliners mij liggen.