Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 18:23 
 
Hardtraxxer

2e ook bijna :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 18:33 
 
Hardtraxx Veteran

Authentic schreef:
2e ook bijna :P


:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 20:56 
 
Hardtraxxer

Ik zal komende week eens wat carnavalsedits afstoffen en wellicht nog ff wat nieuws in elkaar knallen, wordt mooi:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2012 22:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ziet er goed uit mannen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 10:31 
 
Hardtraxx Veteran

Echt te gaaf dat iedereen wel wat editjes heeft gemaakt, wordt gewoon een gekke boel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 16:35 
 
Hardtraxxer

Hoop dat het beetje druk wordt! Aan promotie zal het niet liggen, zie overal posters etc. Maar in Beek en Diessen zijn op dezelfde dag ook wat dingen georganiseerd geloof ik maja
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 18:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Da-Izzok schreef:
Hoop dat het beetje druk wordt! Aan promotie zal het niet liggen, zie overal posters etc. Maar in Beek en Diessen zijn op dezelfde dag ook wat dingen georganiseerd geloof ik maja

Ik denk


Hier gaat het fout ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2012 19:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Of juist niet. We zullen zien Rickerd :P


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 13:15 
 

Het is jammer genoeg niet zo hoog, maar een feestje wordt het toch wel! Hoezo heeft Marcel zoiets simpels eigenlijk op paier gezet? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 14:04 
 
Hardtraxx Veteran

Tekeningen en dmx adressen zijn allemaal van ten voren ingesteld, alles draait al. Je moet er alleen geen koffiezetapparaat bijsteken want elke ampere is in gebruik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 17:32 
 
Hardtraxxer

Timmer schreef:
Tekeningen en dmx adressen zijn allemaal van ten voren ingesteld, alles draait al. Je moet er alleen geen koffiezetapparaat bijsteken want elke ampere is in gebruik...

Dus ik kan niet ff me telefoon opladen tijdens het draaien :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 17:43 
 

We zetten er wel een aggregator neer dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 17:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
We zetten er wel een aggregator neer dan :P


Nice, zal ik nog een frietpan meenemen voor achter de dj-booth?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2012 17:58 
 

Neh, niet nodig. We hebben al een hotline met de Kusadasi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 01:47 
 

Vik schreef:
Lekker kaas draaien morgen. :cool:


Zin aan! Net geluidstest gehad. Dat blaast gek! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 14:02 
 
Hardtraxx Veteran

Whaaaaa zin an! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 17:39 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Vik schreef:
Lekker kaas draaien morgen. :cool:


Zin aan! Net geluidstest gehad. Dat blaast gek! ^^

Ear defenders should always be worn
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2012 17:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Decor ziet er echt nice uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 05:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

finally home :) nu maar eens een slaapje doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2012 14:19 
 

Sow hey, dit feestje was bouven onze stoutste verwachtingen. Prachtig om te zien hoe vol het op een gegeven moment was. Mensen die van plan waren ergens anders heen te gaan in de omgeving kwamen naar ons omdat ze hoorden dat het bij ons zo vet was :D. Een grote bak gezelligheid, sfeer en bier. Noisecult stond wat te vroeg naar mijn zin, maar leverde een puike gevarieerde set op die mensen al lekker stuiptrekkingen in hun benen deden krijgen. Bij Authentic, Joykill en Reactiv kwam de sfeer er pas echt goed in en gingen menig voetjes van de grond. Met erg vette edits en mashups was het erg geslaagd! After:Shock gooide het tempo wat hoger, en los ging het! :loving: Ik kan me nog een vette Crypsis mash-up herinneren maar naarmate de avond vorderde lukt het me steeds slechter om platen naar boven te halen, well done! The Z. zette de trend voort, en showde hoe het hem als rising star gelukt is om dj-contest na dj-contest te winnen. Puik! Hij luidde de laatste fase van het feest in in waarna Clock Kid het feest ramhard afsloot met op het eind nog wat hardcore. Held! We waren al over tijd maar de verhuurder van het pand vond het zo mooi dat we nog eventjes door zijn gegaan :thumbsup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

was een goeie ja :beer: geinig ook die per spoor/destination nowhere mashup :P en bedankt voor het draaien van mijn verzoekje clock kid ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 15:39 
 
Hardtraxxer

Was echt een dik voor elkaar feestje! Lekker geluidje en goed verzorgd alles, super . Respect voor Reactive zn set, erg nice zo voor de 1ste keer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 17:09 
 
Hardtraxxer

Na carnaval toch maar keer op internet kijken ;) was erg geslaagd feestje. Opkomst was goed en alles was goed geregeld. Ook veel lekkere nummertjes voorbij horen komen.

Zelf met onze set vooral op het publiek ingespeeld. Publiek was enigszins wat jong waardoor we flink wat nieuwere nummertjes hebben gedraaid. Daarnaast hebben we ook een paar verzoeknummertjes gedraaid. En @ Stefan we hebben idd een zelf gemaakte edit van Crypsis - The demand gedraaid
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

Binnenkort zijn de foto's te bewonderen op onze website, ik moet alleen even uitzieken....
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten