Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was dit toch weer een mooi feestje! Hoorde van tevoren al dat Alphaverb zich niet in hoefde te houden, maar wat een set was dat, niet normaal! :worship:
Op de terugweg nog een paar man die op zn smoel gingen met de fiets, en Vik die 'gewoon' even 1 of andere koeienstal in Baarschot, gewoon omdat het kan :P
Topavondje om mijn verjaardag mee gevierd te hebben, duim omhoog voor de organisatie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 12:20 
 

Bedankt voorde feedback Mark! Waarderen we en zal ons zeker aan zetten nog beter ons best te doen de volgende keer :). Wakker geschud door een paar jongetjes uit de buurt dus maar even wat filmpjes aan elkaar geplakt ;).

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 13:14 
 

Vik schreef:
pecola-tje schreef:
Het enige minpuntje er aan is dat het allemaal een beetje dof klonk, maar dat zal wel een kwestie zijn van afmixen of masteren.


Dat zij Alphaverb ook, dat er erg veel lage tonen in de live-act zaten. Ik had nog aan Jan gevragen ofdat ze daar wat aan konden doen, maar ik heb om eerlijk te zien niet op enig verschil gelet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 14:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sowieso facking vet dat The Machine er ook was!
Wel een beetje jammer dat we elkaar niet konden verstaan en moesten 'praten' via de SMS haha :P

Heb nu ook een ernstige kater gewoon :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

Joykill schreef:
Sowieso facking vet dat The Machine er ook was!
Wel een beetje jammer dat we elkaar niet konden verstaan en moesten 'praten' via de SMS haha :P

Heb nu ook een ernstige kater gewoon :clap:


Het geluid was gewoon zwaar de :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2011 20:57 
 

Mocht wat meer laag, maar het ging wel kneiter hard ja! Heb nu een piep in me oor :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 16:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een feest weer :drool: :worship:

Noisecult
Alphaverb

dat zijn toch echt de helde van de avond :worship:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten