Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2012 20:34 
 

Afbeelding


Citaat:
NIEUWS | LINE-UP & WEBSITE

Met trots presenteren wij de volgende editie van Kick Off welke zal plaats vinden op 08 Februari 2013. Kick Off is een doldwaas muzikaal concept gericht op een knallende start van carnaval door middel van een een avondje knallen op freestyle met een nadruk op de toegankelijke hardstyle.
Ga snel naar de website en check de line-up en alle andere informatie!

http://www.kickoff-event.nl/
https://partyflock.nl/party/238917:Kick_Off.html

Twitter: http://twitter.com/kickoffevent
Facebook: http://www.facebook.com/kickoffevent
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 13:48 
 
Hardtraxxer

Garantie voor een goede start van carnaval :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 17:39 
 
Hardtraxxer

Jammer dat ik dan niet kan, anders was ik wel even naar sjors aka vandall komen kijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 18:06 
 

Skyscraper schreef:
Jammer dat ik dan niet kan, anders was ik wel even naar sjors aka vandall komen kijken :P


Familie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2012 21:43 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Skyscraper schreef:
Jammer dat ik dan niet kan, anders was ik wel even naar sjors aka vandall komen kijken :P


Familie?


nee vrienden
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 11:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lekkere start van carnaval :) :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 12:05 
 

de toegankelijke hardstyle...


wtf. alleen maar mainstream?
Hier hoef ik niks van te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
de toegankelijke hardstyle...


wtf. alleen maar mainstream?
Hier hoef ik niks van te hebben.

Voegt weer heel veel toe dit. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 18:19 
 

En-er-gy schreef:
de toegankelijke hardstyle...

wtf. alleen maar mainstream?
Hier hoef ik niks van te hebben.


Jup, hierop richten wij ons. Gewoon een avondje lekker knallen met vooral mensen uit de omgeving als voorbereiding op Hardstyle Carnaval. Kiet vol, pilsje in de hand en een geweldige sfeer zijn inbegrepen.

Vorige jaar was er wel toevallig The Machine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 19:06 
 

stefaneke schreef:
En-er-gy schreef:
de toegankelijke hardstyle...

wtf. alleen maar mainstream?
Hier hoef ik niks van te hebben.


Jup, hierop richten wij ons. Gewoon een avondje lekker knallen met vooral mensen uit de omgeving als voorbereiding op Hardstyle Carnaval. Kiet vol, pilsje in de hand en een geweldige sfeer zijn inbegrepen.

Vorige jaar was er wel toevallig The Machine.


oke, veel plezier en succes! :thumbsup: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 11:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
de toegankelijke hardstyle...


wtf. alleen maar mainstream?
Hier hoef ik niks van te hebben.


Mind.Illusion knalt er anders toch wel altijd een lekker mainstream setje uit hoor, vind ik. Terwijl ik normaal gesproken ook weinig tot niks van mainstream moet hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2012 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
En-er-gy schreef:
de toegankelijke hardstyle...


wtf. alleen maar mainstream?
Hier hoef ik niks van te hebben.


Mind.Illusion knalt er anders toch wel altijd een lekker mainstream setje uit hoor, vind ik. Terwijl ik normaal gesproken ook weinig tot niks van mainstream moet hebben :P


Ja en Headhunterz & Noisecontrollers ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 19:53 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb hier ook zin in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Hier ook maar eens onze nieuwe track voor t eerst draaien :)

en dat geld ook voor ons, wordt knallen!!! :lol: ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 20:58 
 
Hardtraxxer

Sanderson schreef:
Vik schreef:
Hier ook maar eens onze nieuwe track voor t eerst draaien :)

en dat geld ook voor ons, wordt knallen!!! :lol: ^^

Dan kunnen wij niet achter blijven natuurlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2013 21:45 
 

Puik! Ik ben zeer benieuwd mannen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2013 20:44 
 

Vrijdag zal carnaval losbarsten in de zuidelijke provincieën en biedt Kick Off de perfecte gelegenheid om jouw carnaval goed te beginnen. De organisatie en de DJ’s hebben er al enorm veel zin in. Wederom zullen veel lokaal bekende gezichten achter de draaitafels plaatsnemen die staan te poppelen om een flink portie knallen en een optimale interactie met het publiek te leveren!

Hier volgt nog wat extra informatie omtrent het evenement:

- ENTREE -
Kick Off vindt komende vrjdag plaats in Herberg de Schuur te Baarshot (Diessen). De entree bedraagt €5, er is enkel een deurverkoop. Er zal aan de deur streng gecontroleerd worden op leeftijd, de minimale leeftijd is 16 jaar. Neem een geldige identificatie mee of je kan aan de deur geweigerd worden.

- HAPPY HOUR -
Er zal van 21:00 tot 22:00 een happy hour plaatsvinden. Tijdens dit happy hour kan jeaan de bar 2 bier halen voor de prijs van één. Wees er dus op tijd bij!

- DRUGSBELEID -
Er zijn GEEN drugs buiten alcohol toegestaan. Mocht er drugs gebruikt worden dan loopt de betreffende persoon het risico verwijderd te worden en/of wordt hem de toegang ontzegt.

- TIJDEN -
Kick Off opent haar deuren om 20:30, maar begint pas echt om 21:00 om daarna door te knallen tot 02:00.

- DRESSCODE -
Het is carnaval, dus kom in je carnavalsoutfit!

- SOCIAL MEDIA-
Twitter naar @kickoffevent of noem ons op facebook.

- TIMETABLE -

21:00 – 22:00 Vandall
22:00 – 23:00 PRDX
22:30 – 23:30 Pulse Zero
23:00 – 00:00 After;shock
23:30 – 00:30 Reactiv
00:00 – 01:00 Authentic
00:30 – 01:30 The Z
01:00 – 02:00 San Miquel

Check onze website voor meer informatie:
http://www.kickoff-event.nl/

Tot vrijdagavond!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 18:00 
 
Hardtraxxer

Van mij mag het onderhand wel eens beginnen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2013 18:04 
 

Da-Izzok schreef:
Van mij mag het onderhand wel eens beginnen ;)


Van mij ook, de tijdsgoden zijn ons niet gezind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2013 10:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pak is ook binnen! dus klaar voor vanavond!

rammmelen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 18:05 
 
Hardtraxxer

De mannen van Kick Off hebben ook een aftermovie gemaakt :thumbsup:

Forumoverzicht » Algemeen » Feesten