Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 20:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Ik dacht even dat er Shakira stond in de line up :D Was een leuke suprise act geweest dat dan weer wel..


haha lol! :D

Heeeel misschien hier heen als er niks anders in de buurt is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 nov 2011 20:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Robbie M schreef:
mikeee schreef:
Hoezo maandag??

Misschien aanwezig Bobs is opzich mooie afstand van me huis, alleen de maandag staat me niet aan :P


2e kerstdag.. ;-)

Hmmm, ja had ik kunnen weten :P.
Maar blijft een optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2011 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met nog een paar weken te gaan, begeeft iedereen zich richting het einde van het jaar en kan iedereen zich klaar gaan maken voor de kerstdagen. De eerste kerstkriebels komen al naar boven en zoals ieder jaar moet er natuurlijk een kerstboom komen, de kerstverlichting moet opgehangen worden en je moet genoeg eten en drinken inslaan voor het jaarlijkse etentje met je familie. Als deze dagen bijna ten einde zijn, geeft dj Korsakoff je de kans om de beruchte kerstkilo's er vanaf te dansen! Op tweede kerstdag, 26 december, zal de Bobs in Uitgeest in het teken staan van Kerstmis Draait Door.

Korsakoff kijkt terug op een succesvol 2011 en wil dit graag met al haar fans afsluiten in 'haar' locatie. Afgelopen jaar werden stages beklommen op onder andere Pussy lounge, Crazyland, Masters of Hardcore, Dominator en als hoogtepunten Q-Base en Syndicate! Voor laatstgenoemde maakte zij samen met Outblast het anthem 'Hymn of Syndicate', wat een dikke hit is geworden. Ook voor 2012 staan weer een hoop interessante projecten op stapel. Het moge duidelijk zijn, dat Korsakoff ook volgend jaar het gaspedaal vol zal indrukken.

Line-up
Kerstmis Draait Door betekent dikke beats in een gezellige kerstsfeer met een over-the-top kerstdecor en natuurlijk een hele dikke line-up waar zelfs de Kerstman van gaat blozen. De ballroom zal in het teken staan van een aantal van de grootste namen uit de hardstyle- en hardcore-scene; de generatie dj's die de wereld aan het veroveren is. Het zal de plek zijn waar je vanaf het eerste moment zal losgaan en pas stopt met dansen als het afgelopen is. De line-up voor Kerstmis Draait Door ziet er als volgt uit:

Darkraver
Korsakoff
Amnesys
Chain Reaction
Crypsis
Luna
Nosferatu
Outblast
Shikra
The Vinyl Pimp
MC Da Mouth of Madness zal het geheel van 22.00 tot 05.00 vocaal begeleiden


Tickets
Tickets zijn verkrijgbaar via de website van de locatie: www.bobs.nl. Daarnaast kunnen deze ook gekocht worden bij Primera of Paylogic.
Voorverkoop: €17 ex. fee
De minimumleeftijd is 16 jaar. Bij twijfel kan er om legitimatie gevraagd worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2011 15:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gaat hier nog iemand heen?
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten