Chukkels schreef:
Leuke locatie om wat te kutten. Kuch, nee dus. Dramatisch geluid, een bas hoorde je niet. Cafévolk, maar ja, was wel gezellig met de Noord-Hollanders.
Inderdaad, het was wel ff gezellig
Chukkels schreef:
Over Julian's set: een twijfelachtig begin, waar vooral veel in-outro gemixt werd (sorry, maar ik moet kritisch zijn), maar na 5-6 nummers pakte hij de draad heel goed op en was het een heerlijke set.
True, ik had geen idee wat ik ermee aan moest met die zaal, nadat degene voor me had afgesloten met disturbia, artificial reality en nog een CO2 track
Dus toen maar een beetje wat plaatjes uitgezocht die ik bijna nooit draai, om vervolgens de draad weer op te pakken

Chukkels schreef:
Opbouwend sterk, heerlijke drive en nauwelijks mixfouten gehoord. Hoogtepunt van de set was Bitch, de hele zaal (toch wel zo'n 30 man op de dansvloer) ging helemaal uit z'n plaat en afsluiten met Pattern 2 is natuurlijk altijd sterk.
Thanks chris, alleen schaam jezelf, ik sloot niet af met Pattern 2, maar met Kaylee's nightmare

Had al met Tartaros overlegd of die dat prima vind, voordat iemand gaat denken: die houd ook geen rekening met degene die na hem komen. Die vond het best, kon hij zelf de draad ook prima oppakken