Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 00:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vrijdag 1 Juni 2012:
Rumours Inn & Swing
22:00 - 04:00

https://partyflock.nl/party/222995:Kei_Hard.html
https://www.facebook.com/events/105421969595447

Timetable:
22:00 - 23:45 D-Coder
23:45 - 01:30 Black Sunrise
01:30 - 03:00 Tartaros
03:00 - 04:00 Radical Redemption

Deurverkoop tot 04:00: € 5,-

Genres: Hardstyle, Raw Hardstyle
Minimumleeftijd: 16+

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze is een optie! Dit is in de buurt van mij juul, wss kun je wel blijven pitten dan :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2012 03:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zoals Ik op facebook ook al zei; er rijden sowieso 2 mensen mee waaronder Jeff, dus slapen word hem niet :(
Maar je bent natuurlijk vrij om te komen kijken ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 17:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Komen er nog gezellig wat HT'ers op de koffie?? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kom even langs. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, ik woon in Amersfoort. Wist niet eens dat dit er was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 19:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Haha, ik woon in Amersfoort. Wist niet eens dat dit er was.

Kom je ook gezellig langs? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Kepro schreef:
Haha, ik woon in Amersfoort. Wist niet eens dat dit er was.

Kom je ook gezellig langs? ^^


Ik hou de optie open, ik kijk even wat de plannen voor vanavond zijn. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chrstian; ga jij nog? Zo ja; hoelaat ben je er dan?
Wij zijn nog aan het overleggen maar ik heb goede moed:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Chrstian; ga jij nog? Zo ja; hoelaat ben je er dan?
Wij zijn nog aan het overleggen maar ik heb goede moed:)

Ja, ik ga nu weg. Ben er met een uurtje dus ongeveer. Ik PM me anders wel even m'n nummer, houden we contact :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 09:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Sorry Juul, maar ik kreeg niemand mee gisteren. Wel een leuk feestje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuke locatie om wat te kutten. Kuch, nee dus. Dramatisch geluid, een bas hoorde je niet. Cafévolk, maar ja, was wel gezellig met de Noord-Hollanders. Over Julian's set: een twijfelachtig begin, waar vooral veel in-outro gemixt werd (sorry, maar ik moet kritisch zijn), maar na 5-6 nummers pakte hij de draad heel goed op en was het een heerlijke set. Opbouwend sterk, heerlijke drive en nauwelijks mixfouten gehoord. Hoogtepunt van de set was Bitch, de hele zaal (toch wel zo'n 30 man op de dansvloer) ging helemaal uit z'n plaat en afsluiten met Pattern 2 is natuurlijk altijd sterk. Wat is trouwens die gozer die voor Julian stond een dodo. Hij opent de avond en zet meteen de hardste set van de avond neer. Totaal geen rekening houden met anderen. Maar goed, daar kwam ik ook niet voor. Was een gezellig avondje. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 11:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Leuke locatie om wat te kutten. Kuch, nee dus. Dramatisch geluid, een bas hoorde je niet. Cafévolk, maar ja, was wel gezellig met de Noord-Hollanders.

Inderdaad, het was wel ff gezellig :)


Chukkels schreef:
Over Julian's set: een twijfelachtig begin, waar vooral veel in-outro gemixt werd (sorry, maar ik moet kritisch zijn), maar na 5-6 nummers pakte hij de draad heel goed op en was het een heerlijke set.

True, ik had geen idee wat ik ermee aan moest met die zaal, nadat degene voor me had afgesloten met disturbia, artificial reality en nog een CO2 track :/
Dus toen maar een beetje wat plaatjes uitgezocht die ik bijna nooit draai, om vervolgens de draad weer op te pakken :P



Chukkels schreef:
Opbouwend sterk, heerlijke drive en nauwelijks mixfouten gehoord. Hoogtepunt van de set was Bitch, de hele zaal (toch wel zo'n 30 man op de dansvloer) ging helemaal uit z'n plaat en afsluiten met Pattern 2 is natuurlijk altijd sterk.

Thanks chris, alleen schaam jezelf, ik sloot niet af met Pattern 2, maar met Kaylee's nightmare :list: :list:
Had al met Tartaros overlegd of die dat prima vind, voordat iemand gaat denken: die houd ook geen rekening met degene die na hem komen. Die vond het best, kon hij zelf de draad ook prima oppakken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Chukkels schreef:
Opbouwend sterk, heerlijke drive en nauwelijks mixfouten gehoord. Hoogtepunt van de set was Bitch, de hele zaal (toch wel zo'n 30 man op de dansvloer) ging helemaal uit z'n plaat en afsluiten met Pattern 2 is natuurlijk altijd sterk.

Thanks chris, alleen schaam jezelf, ik sloot niet af met Pattern 2, maar met Kaylee's nightmare :list: :list:
Had al met Tartaros overlegd of die dat prima vind, voordat iemand gaat denken: die houd ook geen rekening met degene die na hem komen. Die vond het best, kon hij zelf de draad ook prima oppakken :D

Moet je nagaan hoe gesloopt ik was. Als zelfs mijn hersenen niet meer Kaylee's Nightmare kunnen onderscheiden van Pattern 2. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 11:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Moet je nagaan hoe gesloopt ik was. Als zelfs mijn hersenen niet meer Kaylee's Nightmare kunnen onderscheiden van Pattern 2. xd

Het was gezellig dat je er was :thumbsup:
Zondag gaan we weer eens ouderwets de boel op stelten zetten :D
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten