Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2024 18:22 

Hardtraxx Crew

Feest: Jay Reeve presents Melodic Madness
Datum: 04/01/2025
Tijd: 22:00 - 06:00
Leeftijd: 18+
Ticketsale:
Citaat:
The presale will start on December 3 at 18:00 hrs at http://www.bootshaus.ticket.io

Prijs: €TBA

Line-up:
Adrenalize
Audiotricz & Ecstatic: Progressive Hardstyle
Cyber
Demi Kanon
Ecstatic & Jay Reeve & Solstice: Melo-3
Jay Reeve: Melodic Madness
Timpact: Classics Madness
Special Guest: Wildstylez
MC DL
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 dec 2024 10:16 

Hardtraxx Veteran

Heel dope dat er een podium wordt geboden voor een hosting. De datum en locatie komt me niet gunstig uit maar ik hoop dat dit een succes wordt en dat er meer van dit soort hostings / concepten komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2025 13:16 

Hardtraxx Veteran

Zin in! :$ Eindelijk weer een feestje meepakken. (L)
Leuke lineup en ben enorm benieuwd naar Bootshaus, goeie verhalen over gehoord!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jan 2025 21:36 

Hardtraxx Elite

Hoe was't? Zag er gemütlich uit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2025 16:12 

Hardtraxx Veteran

simon10pont schreef:
Hoe was't? Zag er gemütlich uit. :)

Ja perfect gewoon, kende de locatie nog niet.
Was wel een beetje gek hoe je daar moest komen, leek wel een verlaten fabriek ofzo :lol: .
Kwamen op een parkeerplaats uit waar letterlijk een boot stond, die deed zijn naam wel eer aan.

Bij binnenkomst meteen ff rondje gemaakt daar binnen, puike locatie verder zeg.
Geluid was bij binnenkomst een beetje mwah, dat werd bij Demi Kanon wel beter.
Gvd weer tijdens Supersonic lopen kakken, ik mis dat nummer op een of andere manier ALTIJD xd :cry:
Vanaf toen moeilijk hard gezopen dus in een flow gezeten tot en met Jay Reeve Melodic Madness set.

Alles klopte aan de avond, Adrenalize, Cyber :loving: .

Ook echt weer een heel trots/traan momentje tijdens Pursuit of a Dream van Jay :cry: (L)

Enige wat ik gek vond is dat tijdens Wildstylez het geluid echt moeilijk harder ging.
Maar dat was het zeker waard, Transforming/Hollow/Path Within/Defiance live mogen aanschouwen, wat een platen :loving: :loving: :loving: .

Heb eigenlijk niks slechts aan te merken, alleen de lange terugweg(zijn halverwege Wsz naar huis vertrokken).

Lag om 06:30 in mijn nest en had het de hele zondag wel erg lastig mee(ultiem brak).
Maar het was het waard, euforische hardstyle is echt DE uitlaapklep voor mij, wat heb ik genoten :yay:

Ook de sfeer was echt ongekend, alleen maar pretbekkies gezien die moeilijk hard met de melodieën meezongen :beer:
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten