Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 14:51 
 

-Frequencerz
-F8trix
-Recoil
-The Z.
-Final Pieces vs Reflexx
-Drum DJ vs Triamera


Kaartverkoop
Kaarten zijn te koop bij de voorverkooppunten: Snackbar Theo Dirks in Nuland en de Gouden Leeuw in Geffen. Daarnaast kun je via http://www.itsotc.nl, via de facebook-pagina http://www.facebook.com/itsotc en via de shortlink prxt.nl/?s=1040 je tickets online kopen. In de voorverkoop kosten de tickets €12,50. Aan de deur kosten de tickets, mits niet uitverkocht, €15,00.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige editie erg vermaakt. Dit keer heb ik wel gehoorbescherming. :D
En ook fijn om te zien dat jullie Final Pieces dit keer wat later zetten, en benieuwd naar zijn platen keuze aangezien hij de vorige keer dan wat 'gas terug' moest geven. :P
Voor de rest zijn Frequencerz en F8trix prima headliners.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 00:24 
 

tl;dr
ofwel: teveel tekst, zo kan het ook

Frequencerz
F8trix
Recoil
The Z.
Final Pieces vs Reflexx
Drum DJ vs Triamera
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2012 03:00 
 

Chris Two schreef:
tl;dr
ofwel: teveel tekst, zo kan het ook

Frequencerz
F8trix
Recoil
The Z.
Final Pieces vs Reflexx
Drum DJ vs Triamera


Geen probleem om aan deze vraag te kunnen voldoen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Time-table &­ verdere informatie

Vrijdag is het zo ver: ITSOTC – Gate To World’s End!­ De maya’s hebben bepaald dat dit het laatste feest aller tijden zal worden en daarom gaan we de boel letterlijk en figuurlijk afbreken.­ De 6 acts die verantwoordelijk kunnen worden gehouden voor deze ravage zullen op de volgende tijdstippen hun aanslagen plegen:

20:30 - 21:30 - Recoil
21:30 - 22:30 - The Z.­
22:30 - 23:30 - F8trix
23:30 - 01:00 - Frequencerz
01:00 - 02:00 - Final Pieces vs Reflexx
02:00 - 03:00 - Triamera vs Drum DJ

--Adres--
Dorpstraat 5
5386 AK Geffen

--Openingstijden --
20:30 – 03:00
Het eerste uur zal het weer Happy Hour zijn, dat betekent 2 biertjes halen, 1 betalen.­

--Social media--
Wil je op de hoogte blijven van alles rondom ITSOTC, volg ons dan op Twitter en gebruik de hashtag #­ITSOTC

Onze sociale media kanalen:
Facebook.­com/­ITSOTC
Twitter.­com/­ITSOTC


Ik heb mijn kaartjes ook binnen, zin in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk feest gehad. Jammer dat we pas bij het einde van F8trix binnen kwamen. Sets van Frequencerz en Final Pieces vs Reflexx waren heerlijk. Tijdens Frequencerz stond er wel wat pauper volk binnen, alleen maar tegen anderen aan beuken en pas stoppen als er echt mensen boos worden. :')
Maar goed, sfeer bij Final Pieces vs Reflexx was wel goed! Hardcore is niet echt ons ding (mijn ding iig niet meer). Dus we waren iets over 2 weer weg.

+ Sets
+ Geluid (Ook hoe hard het stond deze keer, was prima)
+ Binnen komen
+ Lekker veel ruimte
+ Garderobe
+ Naar binnen en buiten kunnen lopen

-- Bediening bij de bar
- Warmte (was nog wel te doen)
- Bepaald volk dat binnen stond
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten