Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 sep 2013 20:11 
 
Hardtraxx Newbie

Area 1: The Illumination
Hardstyle 2005-2010, Hardstyle, Raw Hardstyle:
20:30 - 21:30 Eroé
21:30 - 22:30 Frixion
22:30 - 23:30 Bass Modulators
23:30 - 00:30 Inceptum`
00:30 - 01:30 Digital Punk
01:30 - 02:30 Tartaros
02:00 - 03:00 LIVE: HUM Project (Hardcore)

Area 2: The Reunion
Jump, Early Hardstyle, Early Hardcore, Hardcore, Early Rave
20:30 - 21:30 Dizzy Neon & Nightforce
21:30 - 22:30 DrumDJ
22:30 - 23:30 Bigfoot vs Pike
23:30 - 00:30 Triamera
00:30 - 01:30 Reload-R vs DJ The Rizzler
01:30 - 02:30 DJ Sjek



Venue: Dorsvlegel Vinkel
Date: 15-11-2013

Tickets:
Early Bird (1 oktober - 13 oktober) : €10,- = UITVERKOCHT!
Regular : €13,50
Door: €18,00
@ http://www.itsotc.nl

Facebook event: https://www.facebook.com/events/1713671 ... ts&fref=ts

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De Dorsvlegel, dat is lang geleden! :P Eens zien of het er van komt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 22:42 
 
Hardtraxx Newbie

STAN- schreef:
De Dorsvlegel, dat is lang geleden! :P Eens zien of het er van komt ^^


Het is wel zo dat dit alleen Dorsvlegel als Eventlocatie is, feest wordt georganiseerd door ITSOTC events.

www.itsotc.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2013 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2013 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tomba schreef:
STAN- schreef:
De Dorsvlegel, dat is lang geleden! :P Eens zien of het er van komt ^^


Het is wel zo dat dit alleen Dorsvlegel als Eventlocatie is, feest wordt georganiseerd door ITSOTC events.

http://www.itsotc.nl

Joh :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2013 18:50 
 
Hardtraxx Newbie

Trailer


Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2013 12:45 
 
Hardtraxx Newbie

Time-table & Laatste info

Vrijdag is het zo ver: ITSOTC – The Illumination. Hierbij de timetable en de allerlaatste info!

--Timetable--
Area 1: The Illumination
Hardstyle 2005-2010, Hardstyle, Raw Hardstyle:
20:30 - 21:30 Eroé
21:30 - 22:30 Frixion
22:30 - 23:30 Bass Modulators
23:30 - 00:30 Inceptum`
00:30 - 01:30 Digital Punk
01:30 - 02:30 Tartaros
02:00 - 03:00 LIVE: HUM Project (Hardcore)

Area 2: The Reunion
Jump, Early Hardstyle, Early Hardcore, Hardcore, Early Rave
20:30 - 21:30 Dizzy Neon & Nightforce
21:30 - 22:30 DrumDJ
22:30 - 23:30 Bigfoot vs Pike
23:30 - 00:30 Triamera
00:30 - 01:30 Reload-R vs DJ The Rizzler
01:30 - 02:30 DJ Sjek

--Tickets--
De voorverkoop gaat erg hard, wij raden iedereen dan ook aan je ticket voor €13,50 in de voorverkoop te kopen. De deurverkoop zal €18,- bedragen, wij hebben de laatste keer veel mensen teleur moeten stellen omdat het uitverkocht was aan de deur. Verzeker jezelf dus van een leuk feestje door vooraf een ticket aan te schaffen via http://www.itsotc.nl , bij Theo Dirks in Nuland of Danny’s Eeterij in Vinkel

-- Parkeren en Garderobe --
Bij de Dorsvlegel is er meer dan voldoende parkeergelegenheid om de auto te parkeren, parkeren is gratis. In de Dorsvlegel zijn er geen kluisjes, wel is er de mogelijkheid je jas bij de garderobe op te laten hangen.

--Adres--
Brugstraat 43
5382 JB Vinkel

--Social media--
Wil je op de hoogte blijven van alles rondom ITSOTC, volg ons dan op Twitter en gebruik de hashtag #ITSOTC

Voeg hem toe aan je Facebook agenda: https://www.facebook.com/events/171367153044411/
Onze sociale media kanalen:
Facebook.com/ITSOTC
Twitter.com/ITSOTC
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een leuk feest! Bass Modulators draaide net iets te soft voor mijn doen maar goed wat daarna kwam was meer dan prima. Geluid achterin was best slecht maar dat lag denk ik aan de locatie want voorin was het prima. Voor de rest alles weer prima geregeld! :)

Misschien nog een suggestie/opmerking: ik weet niet precies welke doelgroep de organisatie wil aanspreken maar het was best wel jong wat er liep. Ligt natuurlijk ook voor een groot deel aan de reputatie van de locatie. Maar goed het viel mij op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dorsvlegel is inderdaad vooral populair onder de 15-17 jarigen. Ben toch benieuwd hoe het in de tweede zaal is gegaan, en hoe de HUM groep gedraaid heeft. Was altijd mooi om hun mee te zien lopen met de optocht tijdens carnaval hier in Rosmalen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2013 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben heel even in de tweede zaal geweest toen hoorde ik meteen Angerfist - Raise Your Fist :loving: . Toen waren we eigenlijk meteen weer weg. HUM niet gezien omdat iemand bij ons eerder weg wou, wel jammer want had eigenlijk wel zin in het laatste half uurtje flink gas geven. :(
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten