Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Afbeelding

Genres
darkcore, industrial hardcore, techno
Prijs
Deurverkoop: € 10 ,-
Minimumleeftijd
16

Line-up
Carnage
Cluster
Embrionyc
Raum 107
Razor Edge
Sei2ure
Sound Abuse
The Relic
Warchetype
Live: The Peoples Republic of Europe
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil hier eigenlijk wel graag naartoe maar toch een flinke reis om in mijn eentje te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb hem al heel lang als optie. Och, als dit toch eens geen België was...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2013 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die met ov gaat en die ongeveer langs Eindhoven komt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 01:14 
 
Hardtraxxer

nog mensen die hier heen gaan??
voor de mensen die vroeg komen hebben we een extra'tje :)

Oja... Moleculez kan er door privé omstandigheden helaas niet bij zijn, maar daarvoor in de plaats hebben we Razor Edge bereid gevonden om die ruimte te vullen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 15:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ziet er vet uit, maar why o why in belgie :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 15:46 
 
Hardtraxxer

het is in samenwerking met N.E.O. Events en die zitten in Waregem :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja het is zo verschrikkelijk ver weg :( anders was het een zekerheidje geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2013 16:11 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ja het is zo verschrikkelijk ver weg :( anders was het een zekerheidje geweest.


Dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 03:31 
 
Hardtraxxer

deze keer is het niet anders... hopelijk een volgende keer!!
zou toch wel te gek zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

carnage schreef:
deze keer is het niet anders... hopelijk een volgende keer!!
zou toch wel te gek zijn :)

Fix anders voor ons vervoer :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2013 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom er met vervoer niet uit. Kan alleen nshispeed vinden voor reizen naar het buitenland maar dan ben je voor een retourtje zo'n 100 euro kwijt.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten