Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2025 12:25 

Hardtraxx Veteran

tegenwoordig?! Nee maat ik ben altijd al wel van de (uptempo)hardcore geweest al was er een periode tussen 2016 en 2020 dat ik wat minder vond.
De nieuwe generatie om het zo effe te noemen is wel heel dik en ik ben blij dat ze steeds vaker te zien zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2025 12:25 

Hardtraxxer

Wel wat twijfels over de line-up als oude rot zijne. Waar je bij Intents altijd veel overlap had met artiesten die je niet wou missen, is het voor mij nu zoeken waar ik ze kan vinden, maar heej ze zijn er nog zeker wel! ;) Bij de Melodica en Revive en hier en daar een artiest op een andere stage kan ik me nog wel vermaken maar als ik kijk wat er nu op de main staat wat totaal niet meer in m'n straatje past denk ik dat ik hem na 10 jaar trouw te zij geweest ga skippen :surrender: Ik weet dat het hardstyle landschap is verandert en de muziek ook, daar klaag ik ook niet over, maar voor mij persoonlijk wel jammer want ik en onze groep oude garde vonden Intents altijd het festivalweekend van het jaar :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2025 15:33 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
tegenwoordig?! Nee maat ik ben altijd al wel van de (uptempo)hardcore geweest al was er een periode tussen 2016 en 2020 dat ik wat minder vond.
De nieuwe generatie om het zo effe te noemen is wel heel dik en ik ben blij dat ze steeds vaker te zien zijn.

Lekker! Ben ik iig niet de enige uptemposoldier hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2025 16:35 

Hardtraxx Elite

Aaltveeg schreef:
Wel wat twijfels over de line-up als oude rot zijne. Waar je bij Intents altijd veel overlap had met artiesten die je niet wou missen, is het voor mij nu zoeken waar ik ze kan vinden, maar heej ze zijn er nog zeker wel! ;) Bij de Melodica en Revive en hier en daar een artiest op een andere stage kan ik me nog wel vermaken maar als ik kijk wat er nu op de main staat wat totaal niet meer in m'n straatje past denk ik dat ik hem na 10 jaar trouw te zij geweest ga skippen :surrender: Ik weet dat het hardstyle landschap is verandert en de muziek ook, daar klaag ik ook niet over, maar voor mij persoonlijk wel jammer want ik en onze groep oude garde vonden Intents altijd het festivalweekend van het jaar :cool:

Heb dat juist al jaren met intents.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 09:14 

Hardtraxx Veteran

Goh wat een verrassing..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 13:12 

Hardtraxx Elite

ja miwer dat weten we ondertussen wel idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2025 14:22 

Hardtraxxer

Hype begint te komen door dat zonnetje dat regelmatig doorkomt de laatste weken.
Even voor mezelf op een rijtje waar ik naar uitkijk:
Vrijdag
Collusion vs Revelation
Element vs Unload
Faceless vs Infliction
D-Verze vs Main Concern
Thera vs Geck-o

Zaterdag
The Purge vs Mind Dimension vs Main Concern (hele grote blij, hopelijk draaien ze niet al te vroeg)
Fracture (en de rest)
Kruelty
Wasted Penguinz
Refuzion
Solstice

Zondag
15 years of Spoontech
Adrenalize vs Atmozfears
Code Black vs Wasted Penguinz
Element (en de rest)

Gaat een lekker gevarieerd weekend worden denk ik zo, ben alleen bang voor veel clashes :oh:
Uiteindelijk loopt de planning toch wel weer uit de hand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2025 16:02 

Hardtraxx Veteran

LucG schreef:
Hype begint te komen door dat zonnetje dat regelmatig doorkomt de laatste weken.
Vrijdag
Collusion vs Revelation
Element vs Unload
Faceless vs Infliction
D-Verze vs Main Concern
Thera vs Geck-o

Zaterdag
The Purge vs Mind Dimension vs Main Concern (hele grote blij, hopelijk draaien ze niet al te vroeg)
Fracture (en de rest)
Kruelty
Wasted Penguinz
Refuzion
Solstice

Zondag
15 years of Spoontech
Adrenalize vs Atmozfears
Element (en de rest)

Gaat een lekker gevarieerd weekend worden denk ik zo, ben alleen bang voor veel clashes :oh:

Wat heb jij een slechte muziek smaak zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2025 16:15 

Hardtraxx Veteran

Martin Waus schreef:

Je bent de /s vergeten
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2025 07:26 

Hardtraxxer

Martin Waus schreef:

Ik hoop dat er veel mensen eens zijn met jou zodat ik lekker veel ruimte ga hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2025 08:58 

Hardtraxx Elite

LucG schreef:
Vrijdag
Collusion vs Revelation
Element vs Unload
Faceless vs Infliction
D-Verze vs Main Concern
Thera vs Geck-o

Zaterdag
Fracture (en de rest)
Kruelty
Wasted Penguinz
Refuzion
Solstice

Zondag
15 years of Spoontech
Adrenalize vs Atmozfears
Element (en de rest)

Precies waar ik ook naar uit zou kijken, maar ik ga zeer waarschijnlijk alleen de zaterdag. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2025 12:23 

Hardtraxx Veteran

Mitch schreef:
ik ga de zaterdag. :)

Samen strijden, amigo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2025 23:53 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2025 07:41 

Hardtraxxer

De puzzel is compleet. Relatief weinig clashes gelukkig. Ga zaterdag alleen Refuzion en Element moeten missen. En zondag mis ik opnieuw Refuzion en een groot deel van Wasted Penguinz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2025 08:38 

Hardtraxx Veteran

Gisterenavond dacht ik dat de clashes op zaterdag wel meevallen. Nu ik de timetable eens naast elkaar heb geplakt en alles ben gaan markeren wat ik leuk vind, is 'ie toch wel erg lastig. :lol:
Ik heb in ieder geval een paar zekerheidjes die ik wil zien en de rest zie ik daar wel / vult mijn vriendin maar in. Het zal merendeel euforisch worden maar ik vind het wel chill dat er over de dag heen toch wat leuke classic en millenium (!) sets zijn én The Purge vs Mind Dimension vs Main Concern valt gunstig dus sowieso dabei.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2025 09:24 

Hardtraxxer

Remi schreef:
Gisterenavond dacht ik dat de clashes op zondag wel meevallen. Nu ik de timetable eens naast elkaar heb geplakt en alles ben gaan markeren wat ik leuk vind, is 'ie toch wel erg lastig. :lol:

Ik zie wel waar het schip gaat stranden
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2025 11:18 

Hardtraxx Veteran

Veel dingen "die ik wel leuk vind" die clashen, maar de absolute must-sees clashen gelukig niet.
Mooi Wolv voor het eerst checken op vrijdag en benieuwd naar Laser Legion Live. Zaterdag is The Purge vs Mind Dimension vs Main Concern de enige must. Zondag geldt dat voor Melo-3 en B-Front vs Phuture Noize.

Voor de rest zien we het dat weekend wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2025 13:18 

Hardtraxx Veteran

Er kan inmiddels gestemd worden voor de spots op de Mainstage, Fanaticz, Outrageous en Boombox. Voor de Mainstage zie ik dat onze eigen SQREUR een inzending heeft gedaan, voor de Fanaticz zie ik Deuntje & Dreuntje en mezelf als ware Hardtraxxers voorbij komen. Daarnaast nog Resonance voor de Outrageous en Divinez voor Fanaticz!

Stemmen kan via deze link: https://www.intentsfestival.nl/dj-contest/

Laten we maar weer pogen nog wat extra Hardtraxxers op de line up te krijgen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2025 13:29 

Hardtraxxer

De tering wat een lijst. Als ik dat allemaal wil luisteren is Intents als voorbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2025 14:01 

Hardtraxx Addict

Kickzaag schreef:
De tering wat een lijst. Als ik dat allemaal wil luisteren is Intents als voorbij.

Hebben ze iedereen die wat heeft ingezonden, op die lijsten gegooid?

Ben nu nog bezig met scrollen op die Boombox vote pagina!
Komt geen eind aan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2025 14:20 

Hardtraxx Veteran

Silvio Aquila schreef:
Kickzaag schreef:

Hebben ze iedereen die wat heeft ingezonden, op die lijsten gegooid?

Ben nu nog bezig met scrollen op die Boombox vote pagina!
Komt geen eind aan...

Er is inderdaad geen voorselectie gedaan. De top 10 met meeste stemmen wordt nog door het artiestenteam beluisterd. Daarvoor kunnen we jullie hulp dus goed gebruiken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2025 21:09 

Hardtraxx Veteran

Ook voor de classic stage kan er nu gestemd worden.
STEM OP NURACORE voor press en verwacht onbekende classics on stage :lol:

https://www.intentsfestival.nl/dj-conte ... xlVxZCfUFQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2025 21:42 

Hardtraxxer

Fantazoo schreef:
Er kan inmiddels gestemd worden voor de spots op de Mainstage, Fanaticz, Outrageous en Boombox. Voor de Mainstage zie ik dat onze eigen SQREUR een inzending heeft gedaan, voor de Fanaticz zie ik Deuntje & Dreuntje en mezelf als ware Hardtraxxers voorbij komen. Daarnaast nog Resonance voor de Outrageous en Divinez voor Fanaticz!

Stemmen kan via deze link: https://www.intentsfestival.nl/dj-contest/

Laten we maar weer pogen nog wat extra Hardtraxxers op de line up te krijgen :D

Meer Hardtraxx=meer beter :beer:

Wij staan overigens bij de Boombox! Het setje: hardstyle/intents-festival-dj-contest-2025-boombox-t83581.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2025 08:32 

Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
Ook voor de classic stage kan er nu gestemd worden.
STEM OP NURACORE voor press en verwacht onbekende classics on stage :lol:

https://www.intentsfestival.nl/dj-conte ... xlVxZCfUFQ

Ik heb mij uitgeschreven voor deze contest!
Helaas werd vantevoren niet goed gecommuniceerd dat het zou uitdraaien op een stemronde (wederom).

Voel mij vereerd dat ik in de top 5 sta verder en wens de andere boys heel veel succes met zieltjes winnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2025 09:46 

Hardtraxx Veteran

Silvio Aquila schreef:
Helaas werd vantevoren niet goed gecommuniceerd dat het zou uitdraaien op een stemronde (wederom).

Hoe kan dat een grote shock zijn geweest, dat is toch hoe Intents het altijd al doet >.<

Gestemd op onze bebaarde vriend Nura. Succes vrinden :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten