Snap best dat je als hardwerkende producer er aardig het schijt in krijgt als je ineens ziet dat Royalistiq een set van Intents te huur krijgt om even te oefenen voor zijn set. Maar goed, helaas werkt het nu eenmaal zo. Bij Intents weten ze ook dat er nu veel aandacht op hen komt te liggen (de kanalen van Royalistiq worden hierdoor natuurlijk vol ingezet) en dat die stage vol staat. Zelfs die negatieve aandacht is ook aandacht. Zelfde geldt voor bovengenoemde, dat is gewoon een influencer die eens begon te draaien en die nu waarschijnlijk een poppetje heeft gevonden die haar helpt. Geldt ook voor andere artiesten die op de Boombox staan waarvan ik me afvraag wat ze er doen.wrote:Tja populariteit of een goed stel tieten levert je nou eenmaal een op de line-up op tegenwoordig. Paar uur voor Royalistiq staat DJ Josha in de Boombox. Nou wat een talent, stel memmen die Intents zijn opgevallen.
Maar belangrijkste is denk ik dat hard werken loont. Dit soort artiesten die vallen vaak net zo hard weer als dat ze naar boven kwamen. Als je blijft werken aan jezelf en zorgt dat je onderscheidend wordt ten opzichte van dit soort 13 in een dozijn acts die puur op een hype springen, ga je ze uiteindelijk voorbij. Kijk naar een Jay Reeve of Ecstatic, die gasten draaiden al zolang mee. Maar zijn wel altijd dichtbij zichzelf gebleven, hebben niet de hypes gevolgd en gewoon hun eigen dingen blijven doen. En kijk hoe zich dat nu uitbetaald, dat is toch 100x mooier dan die influencers die maar even de hype meepakken en ook gaan draaien.