Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2025 14:11 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Tja populariteit of een goed stel tieten levert je nou eenmaal een op de line-up op tegenwoordig. Paar uur voor Royalistiq staat DJ Josha in de Boombox. Nou wat een talent, stel memmen die Intents zijn opgevallen.

Snap best dat je als hardwerkende producer er aardig het schijt in krijgt als je ineens ziet dat Royalistiq een set van Intents te huur krijgt om even te oefenen voor zijn set. Maar goed, helaas werkt het nu eenmaal zo. Bij Intents weten ze ook dat er nu veel aandacht op hen komt te liggen (de kanalen van Royalistiq worden hierdoor natuurlijk vol ingezet) en dat die stage vol staat. Zelfs die negatieve aandacht is ook aandacht. Zelfde geldt voor bovengenoemde, dat is gewoon een influencer die eens begon te draaien en die nu waarschijnlijk een poppetje heeft gevonden die haar helpt. Geldt ook voor andere artiesten die op de Boombox staan waarvan ik me afvraag wat ze er doen.

Maar belangrijkste is denk ik dat hard werken loont. Dit soort artiesten die vallen vaak net zo hard weer als dat ze naar boven kwamen. Als je blijft werken aan jezelf en zorgt dat je onderscheidend wordt ten opzichte van dit soort 13 in een dozijn acts die puur op een hype springen, ga je ze uiteindelijk voorbij. Kijk naar een Jay Reeve of Ecstatic, die gasten draaiden al zolang mee. Maar zijn wel altijd dichtbij zichzelf gebleven, hebben niet de hypes gevolgd en gewoon hun eigen dingen blijven doen. En kijk hoe zich dat nu uitbetaald, dat is toch 100x mooier dan die influencers die maar even de hype meepakken en ook gaan draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2025 15:50 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Geldt ook voor andere artiesten die op de Boombox staan waarvan ik me afvraag wat ze er doen.

Geintje Jos sorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2025 20:58 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
chas1n schreef:
Tja populariteit of een goed stel tieten levert je nou eenmaal een op de line-up op tegenwoordig. Paar uur voor Royalistiq staat DJ Josha in de Boombox. Nou wat een talent, stel memmen die Intents zijn opgevallen.

Kijk naar een Jay Reeve of Ecstatic, zijn altijd dichtbij zichzelf gebleven, dat is toch 100x mooier dan die influencers.

Echt niet, zie liever Luxy dan Gay Reeve
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2025 23:16 

Hardtraxx Elite

^ 0/10 ragebait
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2025 16:59 

Hardtraxx Newbie

Over een dikke week kunnen we met z'n alle weer de wei in voor Intents Festival. Laat dan net mijn all-time favo Spoontech artiest Mind Dimension weer eens in het land zijn. Aangezien ik ontzettend uit kijk naar deze set heb ik een kleine mix in elkaar gezet!

Tracklist:
01. Kendrick Lamar - Humble (Mind Dimension Bootleg)
02. Clockartz - Delirium (The Purge Remix)
03. Main Concern - Ultimate Reality
04. Mind Dimension - What
05. The Purge - What's That Sound
06. Vazard & Delete vs Main Concern - Gone Too Far
07. Mind Dimension - Most Wanted
08. Mind Dimension & The Purge - Let's Do This
09. The Purge - I Am Anger
10. Mind Dimension & The Purge - Roll Up
11. Main Concern - Busta Beat
12. Activator - CC Flow (Mind Dimension & Unkind Remix)
13. Basement Jaxx - Where's Your Head At (Main Concern Bootleg)
14. Main Concern - Thug Cookies
15. Delete - Pulse (Mind Dimension & The Purge Remix)
16. The Purge - Kicking The Bass
17. Main Concern - Last Resort
18. The Purge - Do It For
19. Mind Dimension - Haters
20. The Purge - Switch
21. Vazard & Main Concern - Wonderland Destroyed

Tips betreft het mixen zijn altijd welkom. Hopelijk kunnen we een aantal bovenstaande tracks horen volgende week ! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2025 10:26 

Hardtraxx Veteran

Ah, chill. Daar heb ik ook wel zin in. Ik pak die set sowieso mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2025 16:56 

Hardtraxx Elite

Het is nog steeds onwerkelijk, maar wij (Resonance) hebben de DJ Contest voor de Outrageous stage gewonnen!! :woot: :yay:

hardstyle/resonance-intents-festival-dj-contest-outrageous-t83605.html

Voor de Early/Classic liefhebbers: check onze contest-set en hopelijk zien we jullie zaterdag! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2025 17:03 

Hardtraxxer

Gefeliciteerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mei 2025 18:46 

Hardtraxx Newbie

Vitality schreef:
Het is nog steeds onwerkelijk, maar wij (Resonance) hebben de DJ Contest voor de Outrageous stage gewonnen!! :woot: :yay:

hardstyle/resonance-intents-festival-dj-contest-outrageous-t83605.html

Voor de Early/Classic liefhebbers: check onze contest-set en hopelijk zien we jullie zaterdag! :thumbsup:

Vet! Heb jullie setjes vaak aanstaan. Zeker dat ik even kom kijken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2025 09:35 

Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd, vriend! Ik hoop op tijd binnen te zijn dan kom ik ook nog even bij jullie kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2025 13:25 

Hardtraxx Veteran

Ga je vrijdag ook, Remi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2025 16:15 

Hardtraxx Veteran

Nee helaas, dat past me niet. Maar mocht jij, of iemand anders, nog willen gaan: er staan maar 630 kaarten op Ticketswap. :whistle:
https://www.ticketswap.nl/event/intents ... 32/4223800
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2025 08:49 

Hardtraxx Veteran

Ik dank u vriendelijk voor de tip maar op mijn leeftijd is een dagje meer dan genoeg. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2025 09:00 

Hardtraxxer

Toch wel opvallend, het aanbod op TS.. Toch veel second thoughts bij de kopers..

Weersverwachting is wel positief (geworden) dus verwacht nog wel dat het flink terugloopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2025 13:10 

Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Ik dank u vriendelijk voor de tip maar op mijn leeftijd is een dagje meer dan genoeg. :lol:

Ga weg joh, broekie. Ik sta nu al te trappelen voor een weekend Defqon. :lol:

Overigens nog meer hype voor zaterdag nu een maat heeft aangeboden om te rijden. Let's gooooo. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2025 14:20 

Hardtraxx Veteran

Zondag aanwezig. Zaterdag twijfelgeval. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2025 18:45 

Hardtraxxer

Hoe zit het eigenlijk met parkeren hier? Ik zie op de website dat we bij moergestel moeten parkeren en vervolgens een pendelbus moeten pakken, maar zijn er nog andere opties die geen pendelbus vereisen?

Zo niet, tot hoe laat rijden die pendelbussen eigenlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2025 20:22 

Hardtraxxer

Lunatic schreef:
Toch wel opvallend, het aanbod op TS.. Toch veel second thoughts bij de kopers..

Weersverwachting is wel positief (geworden) dus verwacht nog wel dat het flink terugloopt.

Weinig raakt nog maar uitverkocht,

Ook Supremacy zijn nog prima kaarten te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2025 08:05 

Hardtraxx Veteran

Sappers schreef:
Lunatic schreef:

Weinig raakt nog maar uitverkocht,

Ook Supremacy zijn nog prima kaarten te krijgen.

niet gek toch? supremacy is het grootste kutfeest wat er momenteel is.

OT: zin in zaterdag. de hype is real.

voornamelijk main indoor met uitstapjes naar fanaticz voor element, kruelty en spoontech.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2025 08:33 

Hardtraxx Elite

Voor de Trump supporters, kijk even goed naar de fanaticz stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2025 12:45 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:

Aangezien je vannacht appte 'tot morgen', ga ik er vanuit dat je er zaterdag bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2025 12:45 

Hardtraxx Veteran

Spalken schreef:
Hoe zit het eigenlijk met parkeren hier? Ik zie op de website dat we bij moergestel moeten parkeren en vervolgens een pendelbus moeten pakken, maar zijn er nog andere opties die geen pendelbus vereisen?

Met een beetje zoeken en een goed sluipweggetje vinden kom je wel tot in Oisterwijk centrum. Daar lekker de auto neerzetten en +- 25 minuten lopen. Doen wij al jaren en is dikke prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2025 15:13 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Spalken schreef:

Met een beetje zoeken en een goed sluipweggetje vinden kom je wel tot in Oisterwijk centrum. Daar lekker de auto neerzetten en +- 25 minuten lopen. Doen wij al jaren en is dikke prima.

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2025 18:01 

Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Voor de Trump supporters, kijk even goed naar de fanaticz stage

Het is een silhouet van een pijpende Trump op zn knietjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2025 19:28 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Helicaze schreef:

Aangezien je vannacht appte 'tot morgen', ga ik er vanuit dat je er zaterdag bent.

tot morgen!
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten