Hoe is de sfeer eigenlijk, en het geluid?
Kan nu echt niet meer wachten haha
moeilijk te zeggen. het feest heeft namelijk nog niet plaatsgevondenwrote:Hoe is de sfeer eigenlijk, en het geluid?
wrote:moeilijk te zeggen. het feest heeft namelijk nog niet plaatsgevondenwrote:Hoe is de sfeer eigenlijk, en het geluid?
Ziet er erg netjes uit zover ik het nu kan zien!
Tja, zo kan je het inderdaad ook defineren want ik zou best kunnen begrijpen dat voor sommige mensen Intents de thuisbasis is.wrote:ik zou t geen dagjesmensen noemen. gewoon heel veel mensen hier uit de omgeving waar Intents toch vrij populair is, maar die niet naar grotere feesten gaan. zijn dus liefhebbers van het festival Intents, en niet zozeer van de muziek.
toen was het dus pas vanaf 6uur, daarna is het alleen maar groter en groter geworden. en dit jaar is het door het hele land heen ook bekend geworden. niks mis mee, maar het is niet meer dan logisch dat de mensen die er al jaren komen er dit jaar weer bij zijn18:00 - 19:00: Francois
19:00 - 20:00: Bassbooster
19:00 - 20:00: Tycoon
20:00 - 21:00: Lobotomy Inc
21:00 - 22:00: D-Block & S-te-Fan
22:00 - 22:30: Live: Headhunterz
22:30 - 23:30: Tatanka
22:30 - 23:30: Zatox
23:30 - 00:00: Live: Noisecontrollers
00:00 - 01:00: Deepack
MC: Apster
MC: Villain
Toen koste een kaartje ook nog maar 15 eurowrote:was t voor mij ook toen. dit was de timetable van 3jaar geleden.toen was het dus pas vanaf 6uur, daarna is het alleen maar groter en groter geworden. en dit jaar is het door het hele land heen ook bekend geworden. niks mis mee, maar het is niet meer dan logisch dat de mensen die er al jaren komen er dit jaar weer bij zijn18:00 - 19:00: Francois
19:00 - 20:00: Bassbooster
19:00 - 20:00: Tycoon
20:00 - 21:00: Lobotomy Inc
21:00 - 22:00: D-Block & S-te-Fan
22:00 - 22:30: Live: Headhunterz
22:30 - 23:30: Tatanka
22:30 - 23:30: Zatox
23:30 - 00:00: Live: Noisecontrollers
00:00 - 01:00: Deepack
MC: Apster
MC: Villain![]()
maar er zullen vast mensen zijn die stilstaan,klopt. maar daar stoor ik me niet meer aan haha
Een weiland, toch?wrote:Heeft iemand enig idee hoe het zit met parkeermogelijkheden daar?
Website zeg dit;wrote:Heeft iemand enig idee hoe het zit met parkeermogelijkheden daar?
Ook zaterdag overdag is er veel zon. De middagtemperatuur ligt tussen 21 graden op de Waddeneilanden en 30 plaatselijk in het zuiden.
ah nice! thxwrote:Website zeg dit;wrote:Heeft iemand enig idee hoe het zit met parkeermogelijkheden daar?
Reis informatie
Auto – Parkeren
Er zijn diverse parkeerarea’s rondom het festivalterrein. Volg de gele verkeersborden en parkeer alleen op de aangeven plekken. In het kader van het milieu willen we je vragen om zoveel mogelijk te carpoolen of met het openbaar vervoer te reizen.
En in het midden, voor dat gezicht, de DJ boothwrote:Volgens mij wordt de main ongeveer zoals de poster, met kaarten en 2 van die grote handen
Ik neem een chaudfontain dopje en een spa dopje mee.wrote:watvoor water zouden ze schenken? met normale doppe, of van die iets grotere?