Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:56 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
Vorig jaar inderdaad Dee-Block & S-Te-Pack Live als afsluiter ;) .
De reden dat DBSTF de anthem maken, zal zijn omdat zij de residents van de Kloontjes zijn.

edit: en volgens mij sloten DBSTF in 2009 ook af op de Mainstage!

klopt. en ik had er toen totaal geen problemen mee! vorig jaar heb ik afgesloten bij Vince (outdoor stage), was ERG goed bevallen! hoorde wel dat Dee-Block & S-Te-Pack erg vet was ook als afsluiting.

verwacht daarom ook gewoon DBSTF als afsluiting, en niet dat er een hardcore afsluiting zal komen, gaat toch niet gebeuren :P daarvoor moet je maar naar een andere stage gaan. ook niks mis mee toch? zijn zat mensen die WEL de afsluiting van DBSTF willen. geen probleem ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:01 

Hardtraxx Veteran

Was het toen niet Dee-Block & S-te-Pack ft. AVIO Live?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:04 

Hardtraxxer

Jolle schreef:

volgens mij was et dee-block & s-te-pack en tussendoor kwam avio ook nog een handje helpen, ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:05 

Hardtraxx Veteran

robbert0348 schreef:
Jolle schreef:

volgens mij was et dee-block & s-te-pack en tussendoor kwam avio ook nog een handje helpen, ofniet?

dit dus ;) had ik best willen zien eigenlijk, maar vince was ook geniaaaaaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 13:11 

Hardtraxx Veteran

robbert0348 schreef:
Jolle schreef:

ja beetje kutten met van die avio geluidjes, was wel humor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 16:45 

Hardtraxx Veteran

Khoop van harte dat DBSTF aflsuiten :thumbsup:
Moet anderhalf uur eerder weg, om laatste bus te halen als k geen slaapplaats of ander vervoer kan regelen en DBSTF missen vind k niet zo erg, als ik de 3 Liveacts van DR, Crypsis en AVIO maar kan zien :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 17:18 

Hardtraxxer

maakt me eigenlijk vrij weinig uit of dbstf afsluiten of niet, als ze afsluiten ga ik gewoon naar de hardcore!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 18:02 

Ik denk giel, dat je het daar dan zo leuk vind dat je geen seconde meer zonder muziek wil xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 18:08 

Hardtraxxer

Doe mij maar zon afsluiter als op Rebirth :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 18:39 

Marijn schreef:
Doe mij maar zon afsluiter als AVIO DJ-Set op Last World Festival :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 19:15 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Marijn schreef:
Doe mij maar zon afsluiter als AVIO DJ-Set op Last World Festival :worship: :worship:

Live The Moment la la la la..... WTF BAM BAM :woot:

The DJ accepts no responsibility for the next record

Fire!

:loving:

Nee joh, ik verwacht wel dat DBSTF laat staan, maar niet afsluiten... Kloontjes zijn niet altijd geweldig in time tables maar dit zullen ze toch wel snappen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 00:34 

Hardtraxx Addict

De kans dat ze afsluiten is dan wel groot, maar met namen als Crypsis, Donkey Rollers en B-Front ervoor zit er gewoon geen logica in.

Dat zou hetzelfde zijn als wanneer op een hardcore feest terror Partyraiser vs. Unexist terror draait en daarna er n veel zachtere mainstream dj komt te draaien omdat deze populairder is en dus moet afsluiten. Het is dat je als afsluiter meer show hebt, maar de zin om te beuken verdwijnd dan veel eerder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 11:20 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
robbert0348 schreef:
Jolle schreef:

dit dus ;) had ik best willen zien eigenlijk, maar vince was ook geniaaaaaal!

Vorig jaar ook afgesloten op de outdoor stage bij Vince, dat was echt geniaal toen :D .
Laat Partyraiser dan maar afsluiten in de hardcore, ga ik daar nog wel een kijkje nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 11:40 

Hardtraxxer

Ik zie allemaal wel waar ik terecht kom. Krijg daar toch wel zo'n floorplan met timetable, ff wat rondjes lopen, kijken waar de leuke stages zijn en dan zien we wel.
Ben er ook niet zo bang voor dat DBSTF afsluit. Tegen die tijd staan wij toch bij de hardcorestage ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 16:25 

Hardtraxx Newbie

stefaneke schreef:
De Kloontjes hebben inderdaad goede contacten met DBSTF ;). Ze draaien ook altijd zwart met carnaval.

Die jonge heeft er verstand van denkt ie ;) DBSTF hebben nog nooit op de carnavalswagen van de Kloontjes gedraaid.

Voor wie nog geen ticket heeft.. hier heb je nog kans:
http://www.facebook.com/intentsfestival ... 7185565407
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 16:28 

Hardtraxx Veteran

^ Dat is duidelijk. :lol:

Ik heb hier al flink zin in, sterker nog mijn glazen bol zegt dat dit sowieso vetter gaat worden dan Defqon. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 16:35 

93Wesley93 schreef:
^ Dat is duidelijk. :lol:

Ik heb hier al flink zin in, sterker nog mijn glazen bol zegt dat dit sowieso vetter gaat worden dan Defqon. ^^

is dat even boffen, ik ga naar beide!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 16:45 

Hardtraxx Veteran

Ik ook. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 16:51 

Hardtraxx Veteran

defqon & intents zijn totaal niet te vergelijken :P
intents is heel anders, wel een veel fijner sfeertje vind ik!
dit jaar niet aanwezig op defqon,volgend jaar maar weer denk ik. dus dan maar extra leuk hebben met intents he! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 17:33 

Hardtraxx Veteran

jochemm schreef:

Die jonge heeft er verstand van denkt ie ;)

Dat denkt ie inderdaad :D haha lekker stefan

Maar hoe zit dat met die vrijwilligers? Ik zou zondag wel willen helpen, lijkt me tof :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 17:52 

jochemm schreef:
stefaneke schreef:
De Kloontjes hebben inderdaad goede contacten met DBSTF ;). Ze draaien ook altijd zwart met carnaval.

Die jonge heeft er verstand van denkt ie ;) DBSTF hebben nog nooit op de carnavalswagen van de Kloontjes gedraaid.

Voor wie nog geen ticket heeft.. hier heb je nog kans:
http://www.facebook.com/intentsfestival ... 7185565407

Ho ho, ik zeg alleen maar wat mensen hier zeggen. Ok, ze hebben op die wagen van Watzat gedraait (of zoiets). Foutje van mijn kant maar nou niet zo negatief doen over wat iedere gemiddelde carnavalsganger hier in de omgeving denkt. Ik bemoei me er verder niet mee.

Timmer schreef:
Dat denkt ie inderdaad :D haha lekker stefan

Gewoon een foutje, het is allemaal wat abstract daar rond oisterwijk/udenhout.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 17:56 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
defqon & intents zijn totaal niet te vergelijken :P
intents is heel anders, wel een veel fijner sfeertje vind ik!
dit jaar niet aanwezig op defqon,volgend jaar maar weer denk ik. dus dan maar extra leuk hebben met intents he! ;)

1x geweest op Defqon, ga er nooit meer heen. Geld totaal niet waard, kan qua muziek en area's never nooit tippen aan decibel.
En sfeer is op sommige stages echt beroerd.
Enige area's die wel interessant zijn op Defqon zijn vaak de Black en Grey (maar daar ga ik dan wel voor naar Harmony of Hardcore)
En de Blue en Purple (Loudness & Euphoria Stage op Decibel zijn gaver)
Heb mijn zegje ook weer gedaan :innocent: .

On: Intents is me eigenlijk nog nooit tegen gevallen. Ieder jaar weer een erg gezellig en gaaf feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 18:35 

Hardtraxx Veteran

zie dat shirtje van Dream Chaser, ik bedenk me nu dat het al veel te lang geleden is dat ik Deepack heb gezien :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 18:40 

Hardtraxx Elite

Timmer schreef:
zie dat shirtje van Dream Chaser, ik bedenk me nu dat het al veel te lang geleden is dat ik Deepack heb gezien :D

Daar moet ik je gelijk in geven. Ik heb ze ook al lang niet meer gezien :cry: :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 21:48 

@ Timmer, Carnaval? :P
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten