Eigen ingang, vip deck (en frikandellen!?)wrote:Wat houdt VIP in hier?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
S
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
binnenkomst drankje + bitterballen ofz(heb ik nooit gezien!) en bij elke area eigen wc's!wrote:Eigen ingang, vip deck (en frikandellen!?)wrote:Wat houdt VIP in hier?
Kaartjes in de pocket. Nu nog iemand vinden die meegaat. Robert? 
-
S
Hoe da fuck?wrote:Kaartjes in de pocket. Nu nog iemand vinden die meegaat. Robert?
Bij ons ligt de site van Paylogic eruit
Pff paylogic ligt plat, lekker is dit weer
-
S
Erg slecht dit, je kan toch verwachten dat de servers het zwaar krijgen bij zo'n gebeurtenis
.
serieus he, ik was om 21:01 op de site. en toen waren de VIP upgrades al weg :O
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
ik zat 1 min voor 21:00 op die site paar keer f5 en ik zat erop... Na 1 sec bam dat ding eruit, nu nog niet terug! 
-
S
Die site stond bij mij vanaf half 9 op loading, om 21:00 start ie, code ingevuld, BAM server eruit
.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
waarom half 9 hahahawrote:Die site stond bij mij vanaf half 9 op loading, om 21:00 start ie, code ingevuld, BAM server eruit.
hij stond om half 7 ookal op loading dus het had niks uitgemaakt haha
-
S
American Pie 2 is op tvwrote:waarom half 9 hahahawrote:Die site stond bij mij vanaf half 9 op loading, om 21:00 start ie, code ingevuld, BAM server eruit.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
heel toevallig staat die hier ook op, hahawrote:American Pie 2 is op tvwrote:waarom half 9 hahahawrote:Die site stond bij mij vanaf half 9 op loading, om 21:00 start ie, code ingevuld, BAM server eruit.
ajoh de site ligt toch plat. dus gewoon tijd om ff wat anders te doen!
Ik om 20:59 gewoon naar die site, klik op bestellen en had 3 VIP-Kaartjes
De site klapte er bij mij niet uit
De site klapte er bij mij niet uit
-
S
Ja, maar had wel op VIP tickets gerekend... Nogmaals, KUT paylogic, al die fans die ik zo ongeveer ken hebben geen kaartje en heel da dagjesvolk loop vrolijk te huppelen met hun VIPwrote:ajoh de site ligt toch plat. dus gewoon tijd om ff wat anders te doen!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
laat ze lekker op dat deck staan, heb ik meer ruimtewrote:Ja, maar had wel op VIP tickets gerekend... Nogmaals, KUT paylogic, al die fans die ik zo ongeveer ken hebben geen kaartje en heel da dagjesvolk loop vrolijk te huppelen met hun VIPwrote:ajoh de site ligt toch plat. dus gewoon tijd om ff wat anders te doen!
-
S
wrote:laat ze lekker op dat deck staan, heb ik meer ruimtewrote:Ja, maar had wel op VIP tickets gerekend... Nogmaals, KUT paylogic, al die fans die ik zo ongeveer ken hebben geen kaartje en heel da dagjesvolk loop vrolijk te huppelen met hun VIPwrote:ajoh de site ligt toch plat. dus gewoon tijd om ff wat anders te doen!
-
LHardtraxxer
- 184 posts member since 2009
- last seen Nov 2014
Mm kutzooi.. lukt me niet om kaarten te bestellen.
En dan staat er nog zo mooi bij, krijg je hier onder een foutmelding, probeer het dan via deze link..
En dan staat er nog zo mooi bij, krijg je hier onder een foutmelding, probeer het dan via deze link..
Ach die VIP mensen staan toch de hele dag op het deck, dan sta ik toch liever tussen het publiek, is het toch veel gezeliiger, Ik ga al naar Daydream als VIP dus het maakt me niks uit of ik Regular of Vip hebwrote:Ja, maar had wel op VIP tickets gerekend... Nogmaals, KUT paylogic, al die fans die ik zo ongeveer ken hebben geen kaartje en heel da dagjesvolk loop vrolijk te huppelen met hun VIPwrote:ajoh de site ligt toch plat. dus gewoon tijd om ff wat anders te doen!
wrote:Hoe da fuck?wrote:Kaartjes in de pocket. Nu nog iemand vinden die meegaat. Robert?
Bij ons ligt de site van Paylogic eruit.
In de 13e minuut van Ajax zat ik erop, moest zelfs nog even naar m'n hotmail om de code te kopiëren. Geen problemen
Ik ga mee, dankje chukkelswrote:wrote:Kaartjes in de pocket. Nu nog iemand vinden die meegaat. Robert?
In de 13e minuut van Ajax zat ik erop, moest zelfs nog even naar m'n hotmail om de code te kopiëren. Geen problemen
Wat ben ik toch weer lief voor je hé!wrote:Ik ga mee, dankje chukkelswrote:wrote:Kaartjes in de pocket. Nu nog iemand vinden die meegaat. Robert?