TOP! Bedankt man.wrote:Ja heb net iedereen een mailtje gestuurd. Veel plezier met de poster.wrote:Krijg je nog iets van een mailtje als je er 1 krijgt?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Thanks, krijg een posterwrote:Ja heb net iedereen een mailtje gestuurd. Veel plezier met de poster.wrote:Krijg je nog iets van een mailtje als je er 1 krijgt?
Haha vet, ik was nog op tijd en krijg er ook een. 
eerst reactie terug gekregen of ik er niet 1 al van de straat had geplukt dus ik denk balen, teruggestuurd of ze der dan in utrecht hangen..
toch reactie terug dat er 1 aan komt
Ik heb ze er ook niet afgehaald. Paar vrienden van mij wel maar daar heb ik verder niks mee te maken en ik heb er ook nog geen.
lijpe shit ouwe!wrote:wrote:Aanwezig met JefQ, met de kwibus!
Ik had je met iemand anders verward. Excuses!wrote:eerst reactie terug gekregen of ik er niet 1 al van de straat had geplukt dus ik denk balen, teruggestuurd of ze der dan in utrecht hangen..
Kheb geen vervoer
(op de dure trein na)
(op de dure trein na)
Me 2wrote:Kheb geen vervoer![]()
(op de dure trein na)
Tenminste geen vervoer terug
Tentje opzetten is de laatste optie. Niet camping maar gewoon ergens tussen de koetjes en kalfjes 
Haha is een optiewrote:Tentje opzetten is de laatste optie. Niet camping maar gewoon ergens tussen de koetjes en kalfjes
gewoon een boer opbellen en met aantal stukje grond huren voor 1 dag, in buurt van festival terein.
hardtraxx camping
hardtraxx camping
geen probleem ben er al blij mee dat ik er nu 1 krijgwrote:Ik had je met iemand anders verward. Excuses!wrote:eerst reactie terug gekregen of ik er niet 1 al van de straat had geplukt dus ik denk balen, teruggestuurd of ze der dan in utrecht hangen..
hier ga ik sws heen...wordt er meeting gehouden of gaan er daarvoor te weinig mensen?
Volgens mij gaan er wel redelijk wat?wrote:hier ga ik sws heen...wordt er meeting gehouden of gaan er daarvoor te weinig mensen?
Lijkt me ook een goed idee, meeting op Intents!
Weet niet of je er al vaker bent geweest?
Wordt voor mij de 4e keer alweer, feestje op fietsafstand altijd leuk!
Volgens mij is hier een lijst gemaakt met mensen die allemaal gingen.wrote:hier ga ik sws heen...wordt er meeting gehouden of gaan er daarvoor te weinig mensen?
EDIT: Ik heb het gevonden dank zij Pecola-tje
Aanwezig:
Pecola-tje
Almighty
KSwoosh
Marsiascout
Dawasiknie
Darkbeatz
Nando
RobertV
Dennis
Dream Chaser
Kevin-Raw
Intervention
Vik
Hsrobin
D-Nemacyst
Wesskeej
93Wesley93
Timmer
Flexibel
Stefaneke
DJ ShaG
Roberttt
RemcoM.
iSenSe`
Ramirez
Robbert0348
Ruby
Jopsem
Zirkumflex
DePipoMadre
Fr4ns
Modernization
PNXRMX
Showey
Hard Twins
Daniel1993nl
Pythonmaniac
Qz.
Johnny Z
Giel H
Larsjaah
Chukkels
Styl0w
Da-Izzok
Joooorrit
HardstyleSteensel
ComingHard!RealHard!
Josh-T
Ruud0305
TheHardstylezNL
Hardstylecore
Vvkeer
Wjj
Jochemm
Nixxus
Anoukje-94
Maximize
Casje334
Roells
Marijn
Tommetjeuh
Bier Tanken
Onzeker:
Patrickjeb
DarkNoize
Hoofdcoach
Flevoboys
Rhoeben
Pierrepruuk
Project 141
LNDRTJN
Mu12DeR
Edwinn
Last edited by dennis on , edited 2 times in total.
Kunnen we niet gewoon met zn allen blijven slapen bij iemand uit de buurt ofsow
Er zijn er een paar die niet kunnen doordat terug geen treinen rijden, waaronder ik
Er zijn er een paar die niet kunnen doordat terug geen treinen rijden, waaronder ik
nee dit wordt dan mn eerst keer dat ik ga en het is toch 16+ ofn iet?...zo ja kan ik me broertje meenemenwrote:Volgens mij gaan er wel redelijk wat?wrote:hier ga ik sws heen...wordt er meeting gehouden of gaan er daarvoor te weinig mensen?
Wordt voor mij de 4e keer alweer, feestje op fietsafstand altijd leuk!
Ja het is 16+wrote:nee dit wordt dan mn eerst keer dat ik ga en het is toch 16+ ofn iet?...zo ja kan ik me broertje meenemenwrote:Volgens mij gaan er wel redelijk wat?wrote:hier ga ik sws heen...wordt er meeting gehouden of gaan er daarvoor te weinig mensen?
Wordt voor mij de 4e keer alweer, feestje op fietsafstand altijd leuk!...en het weekend na Intents ga ik naar Ground Zero(dat is voor mij op fiets afstand
)
oeh beter dan gaat mn broerjte ook mee
...hij gaat ook mee naar Ground Zero(die heeft daarna spierpijn..worden ze eerste feestjes
)
Ground Zero ga ik alleen als ik de dj contest win, die kans is dus wel erg klein.wrote: nee dit wordt dan mn eerst keer dat ik ga en het is toch 16+ ofn iet?...zo ja kan ik me broertje meenemen...en het weekend na Intents ga ik naar Ground Zero(dat is voor mij op fiets afstand
)
Kaartje voor Harmony of Hardcore ligt hier al binnen namelijk
Wel 2 gave feestjes trouwens ook voor je broertje om als eerste feestjes mee te maken!
Intents vond ik zeker vorig jaar erg gaaf. Ground Zero nog nooit geweest helaas.
Ground Zero is echt een aanrader..als je dit jaar niet kunt zou ik zeker 2012 gaan..is erg goed feest ben vorig jaar namelijk ook geweestwrote:Ground Zero ga ik alleen als ik de dj contest win, die kans is dus wel erg klein.wrote: nee dit wordt dan mn eerst keer dat ik ga en het is toch 16+ ofn iet?...zo ja kan ik me broertje meenemen...en het weekend na Intents ga ik naar Ground Zero(dat is voor mij op fiets afstand
)
Kaartje voor Harmony of Hardcore ligt hier al binnen namelijk.
Wel 2 gave feestjes trouwens ook voor je broertje om als eerste feestjes mee te maken!
Intents vond ik zeker vorig jaar erg gaaf. Ground Zero nog nooit geweest helaas.