Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 19:47 

Hardtraxxer

styl0w schreef:
't wordt een collectors item...

http://yfrog.com/gyf9ltqj

haha! ik heb er ook al 1 uit de heg getrokken! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 19:54 

Ik ga ze ook zo jatten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 22:23 

Hardtraxx Veteran

Is het jullie ook al opgevallen dat je echt overal op het internet reclame ziet voor Intents?

Op Youtube, Google Ads, Hardtraxx..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 22:35 

Hardtraxxer

Josh-T schreef:
Is het jullie ook al opgevallen dat je echt overal op het internet reclame ziet voor Intents?

ja klopt, volgens mij steken ze ook al hun winst in de reclame, ze mogen zelfs als stichting volgens mij ook geen winst maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 22:42 

Hardtraxx Veteran

DJ ShaG schreef:
Josh-T schreef:

ja klopt, volgens mij steken ze ook al hun winst in de reclame, ze mogen zelfs als stichting volgens mij ook geen winst maken

Ze mogen wel winst maken, maar het kan niet uit de stichting worden gehaald. Winst die ze maken moet dus opgemaakt worden op 1 of andere manier, al hoeft dat natuurlijk niet meteen. Waarschijnlijk hebben ze ervoor gekozen om het te investeren om ervoor te zorgen dat het dit jaar zeker uitverkocht is en dat het volgend jaar nog wat groter kan (lijkt me)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 22:45 

Hardtraxx Veteran

waarschijnlijk ook aanwezig met de jonkies/broekies :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 23:09 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
DJ ShaG schreef:
Josh-T schreef:

Ze mogen wel winst maken, maar het kan niet uit de stichting worden gehaald. Winst die ze maken moet dus opgemaakt worden op 1 of andere manier, al hoeft dat natuurlijk niet meteen. Waarschijnlijk hebben ze ervoor gekozen om het te investeren om ervoor te zorgen dat het dit jaar zeker uitverkocht is en dat het volgend jaar nog wat groter kan (lijkt me)

Misschien doen ze de verkoop van drank zelf, maar dan onder een andere bedrijfsnaam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 23:27 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
tjah als er iets geregeld kan worden zou ik zo gaan, anders zetten we een tent op in een weiland en gaan we daar afteren :lol:

Dat doen we! :lol:
Wil zo graag hierheen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 23:40 

Hardtraxx Veteran

Als stichting hoef je geen gegevens/administratie bekend te maken, echt al miljarden zijn daardoor weggesluisd omdat alle slimme mensen/bedrijven zich op de een of andere manier in een stichting gevestigd hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 23:43 

Hardtraxx Veteran

Wil hier ook wel heen zal dan wel auto worden aangezien er geen treinen rijden naar Hillegom erna :lol: maarja eerst vakantie en dan kijk ik wel. Hopen dat het dan niet al uitverkocht is
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 23:44 

Bierkoning

Hoofdcoach schreef:
Wil hier ook wel heen zal dan wel auto worden aangezien er geen treinen rijden naar Hillegom erna :lol: maarja eerst vakantie en dan kijk ik wel. Hopen dat het dan niet al uitverkocht is

Ik rij wel met je mee :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 07:17 

Hardtraxx Elite

Ticket binnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 11:22 

Hardtraxx Addict

ff voor de mensen die met ov komen vorig jaar was er toch ook een extra trein geregeld dacht ik :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 12:00 

Hardtraxx Addict

Hard Twins schreef:
ff voor de mensen die met ov komen vorig jaar was er toch ook een extra trein geregeld dacht ik :thumbup:

Ja, maar dat was op het laatste moment. De bus waar ik in zat die naar station Oisterwijk zou rijden ging in 1 keer naar Tilburg omdat er alleen nog maar intercity zou rijden. Toen waren we eindelijk in Tilburg en stapten we in de intercity naar EHV, ging die trein in 1 keer als stoptrein verder rijden en stonden we weer op station Oisterwijk. :')

Wij natuurlijk de hele tijd "This is the train... to nowhere." :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 13:19 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Hoofdcoach schreef:

Ik rij wel met je mee :$

En ik :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 14:14 

Hardtraxx Veteran

Haha volle auto dus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 14:18 

Hardtraxx Veteran

Hehe mijn auto ook, 1 te veel zelfs. dus ga waarschijnlijk met me vaders zafira.. hebben we dan wel keiharde beukmuziek, maarja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 15:43 

GODVERDOMME, zijn binnen één dag alle posters op de weg van school af verdwenen, waren er een stuk of 20 :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 15:47 

Hardtraxx Veteran

weet iemand of de kaartverkoop snel gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 15:56 

Wie zij dat nou laatst dat je er snel bij moest zijn? Het lijkt me iig wel logisch dat je wel rap mag zijn :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 16:38 

stefaneke schreef:
GODVERDOMME, zij binnen één dag alle posters op de weg van school af verdwenen, waren er een stuk of 20 :(

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 17:44 

Hardtraxx Newbie

Zeker hier aanwezich!! vorig jaar geweest en het jaar daar voor was echt geniaal!
Veel bekenden leuke sfeer en niet super groot maar gewoon goed!
prijs is gewoon aantrekkelijk! en nog een lekker dichtbij ook haha 20 min fietsen was vorig jaar idd heerlijk terug weg beetje afkoelen.! PS heb nog een kaartje over. omdat ik vip tickets geregeld heb alsnog. dus als iemand van plan was te bestellen laat effe weten dan kunnen we wat regelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 19:27 

Hardtraxxer

vind een beetje dom als mensen voor het feest al die posters overal aftrekken als ze er nog geen dag hangen.
die posters met dikke achterkant zijn echt duur en dus beetje stom voor de organisatie.

Als je er dan toch 1tje wil, pak hem dan op het moment dat het feest geweest is of vraag er 1tje aan de organisatie.

nu hangt iedereen zijn slaapkamer vol en blijft er weinig marketing qua posters over...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 19:42 

Ik denk eerder dat ze zijn weggehaalt door die gemeente dienst hier die ik vaak bezig zie met het weghalen van zulke dingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2011 20:16 

Hardtraxx Addict

Ik heb al netjes m'n excuus aangeboden en ga er daar wat extra drinken :P! Dan is dat bordje iig terug betaald ;)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten