Iedereen stemmen op B-Front! 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
nog niet geweest en met deze line-up zeker een goeie optie 
Zou jij willen dat er een official #intentsfestival Anthem komt? Zo ja, welke artiest zou deze moeten produceren?
Doe maar dee-block & s-te-pack, hebben ze wel verdiend met hun optreden vorig jaar!
Lekker na elkaar laten draaien en ertussenin samen die anthem er doorheen knallen
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
Alpaverb in collab met deepack... Zou echt geil zijn 
-
S
wrote:Donkey Rollers - Intents
Maar aangezien me dat gewoon kei onwaarschijnlijk lijkt zie ik dit eerder als een optie:
Ran-D
(Noisecontrollers &) Wildstylez
AVIO
en het meest waarschijnlijkste:
D-Block & S-te-Fan
Dee-Block & S-te-Pack Ft. Alphaverb & Intractable Onewrote:
Doe maar dee-block & s-te-pack, hebben ze wel verdiend met hun optreden vorig jaar!
Zolang er maar een AVIO kick onder zitwrote:Alpaverb in collab met deepack... Zou echt geil zijn
Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
Zolang er maar een AVIO kick onder zitwrote:Alpaverb in collab met deepack... Zou echt geil zijn
I Wanna C Ya kick! Niks mis mee lijkt me
Dit óf Harmony of Hardcore
Kan geen 2 zaterdagen achter elkaar vrij krijgen helaas
zo iets heet ziek meldenwrote:Dit óf Harmony of Hardcore![]()
-
THardtraxx Veteran
- last seen Oct 2021
gewoon intentswrote:Dit óf Harmony of Hardcore![]()
Zijn deze kaarten snel uitverkocht?..want anders haal ik later een kaartje 
Nee Ground Zerowrote:gewoon intentswrote:Dit óf Harmony of Hardcore![]()
Vorig jaar 6 weken van te voren uitverkocht. Dit jaar zal het niet anders zijn denk ik.wrote:Zijn deze kaarten snel uitverkocht?..want anders haal ik later een kaartje
Mwah, baan met verantwoordelijkheden enzo :')wrote:zo iets heet ziek meldenwrote:Dit óf Harmony of Hardcore![]()
+ Collega's die er ook heen gaan of het anders wel te horen krijgen
Besloten om het dit jaar rustiger aan te doen met feestjes, maar
Maar als ik zou moeten kiezen, dan zou het voor mij intents worden.
Dichterbij en meer variatie que muziekstijlen.
En bovendien ieder jaar reuze gezellig.
zijn toch zekerheidjes.wrote:Dit en Harmony of Hardcore
Maar als ik zou moeten kiezen, dan zou het voor mij intents worden.
Dichterbij en meer variatie que muziekstijlen.
En bovendien ieder jaar reuze gezellig.
Heb besloten dat ik er toch wel bij ben, tenzij het uitverkocht raakt binnen nu en een maand. Line-up is iig sterk, niet alle artiesten op beide stages zijn vet dus dat wordt mooi afwisselen. 
Nice!wrote:Heb besloten dat ik er toch wel bij ben, tenzij het uitverkocht raakt binnen nu en een maand. Line-up is iig sterk, niet alle artiesten op beide stages zijn vet dus dat wordt mooi afwisselen.
hier ook besloten om te gaan als de kaarten niet zo snel zijn uitverkocht 
-
T
Haha vorig jaar was het een dag van te voren uitgekochtwrote:Vorig jaar 6 weken van te voren uitverkocht. Dit jaar zal het niet anders zijn denk ik.wrote:Zijn deze kaarten snel uitverkocht?..want anders haal ik later een kaartje
Oeps... Ik was een beetje in de war met Fusionwrote:Haha vorig jaar was het een dag van te voren uitgekochtwrote:Vorig jaar 6 weken van te voren uitverkocht. Dit jaar zal het niet anders zijn denk ik.wrote:Zijn deze kaarten snel uitverkocht?..want anders haal ik later een kaartje
+1,vorig jaar was al echt heldig met o.a. AVIO livewrote:Dit wordt mijn 4e Intents Festival![]()
Heb het elk jaar dikker zien worden, dus heb er weer alle vertrouwen in dit jaar.
Ja zeker!wrote:Nice!wrote:Heb besloten dat ik er toch wel bij ben, tenzij het uitverkocht raakt binnen nu en een maand. Line-up is iig sterk, niet alle artiesten op beide stages zijn vet dus dat wordt mooi afwisselen.gaan we weer ff knallen