Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 51  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 feb 2011 00:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

heeft Dbstf trouwens wel eens eerder een liveact gedaan behalve in samenwerking met Deepack?
Bericht Geplaatst op 16 feb 2011 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
heeft Dbstf trouwens wel eens eerder een liveact gedaan behalve in samenwerking met Deepack?

In Qontrol 2009, maar dat was ook de enige keer dacht ik.
Bericht Geplaatst op 16 feb 2011 17:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Whoop whoop kaartje is binnen :D
Bericht Geplaatst op 16 feb 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

nu lees ik nog is over die line up, dit wordt eindbaas! Een festival terrein vol met bekende en goede Beats :bomb:
Bericht Geplaatst op 17 feb 2011 11:07 
 
Artiest

Aanwezig! :D
Bericht Geplaatst op 17 feb 2011 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

- Live: D-Block & S-te-Fan
- Live: Donkey Rollers
- Noisecontrollers
- Deepack
- DJ Isaac
- Zatox
- B-Front
- Live: Crypsis

- Psyko Punkz
- Avio Live vorig jaar was echt :drool:
- Coone
- Dark-E
Mc Villain

- The Prophet
- Brennan Heart
- Live: Second Identity
- Bioweapon (AU)
- Frontliner
- Wildstylez
- Ran-D
- Bass Modulators
- Wasted Penguinz (SE)
- Scope DJ
- Krusaders
Mc Da Syndrome

- Paul Elstak
- Darkraver
- Dr. Rude
- Yves
- Bass D
- Vince
- Francois
- Franky Dux
- Devon K.
Mc Ruffian

- Noize Suppressor
- Korsakoff
- Partyraiser

- Neophyte
- Tommyknocker
- Evil Activities
- Live: T-Town Dreamteam :bomb:
- Live: Art of Fighters
- Amnesys vs. Mad Dog
- Unexist
- Xardio vs System Overload
- Trypsin vs. Repeater
Mc Syco & Mc Apster[/quote]

..dat wordt keuzes maken dit jaar denk ik zo :')
zoiezo weer met de afsluiting bij de outdoor stage, wat was dat lekker vorig jaar zeg! :bomb:
Bericht Geplaatst op 17 feb 2011 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Binnenkort kaartjes voor fixen. Alle hardstylers staan erop, dus mn vrienden krijg ik wel mee. Ga ik lekker op de oldskool stage staan :P en openen met Dark-e :loving:
Bericht Geplaatst op 17 feb 2011 17:02 
 
Hardtraxxer

Wat hebben ze een heerlijke Line-up bij elkaar weten te krijgen! :clap:
heerlijke Live-Acts! ik weet waar ik te vinden ben 4 juni!
Bericht Geplaatst op 17 feb 2011 18:14 
 

Fr4ns schreef:
heerlijke Live-Acts! ik weet waar ik te vinden ben 4 juni!


In ieder geval niet op de kaart :woot:
Bericht Geplaatst op 19 feb 2011 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Whop, hier ook kaartjes voor, met zo'n line-up moet ik hier wel heen :D
Bericht Geplaatst op 19 feb 2011 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zooo de touring bus is ook al geregeld :D zo het nu staat gaan we met 55 man :P maar het worden der zeker meer :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 19 feb 2011 18:08 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Fr4ns schreef:
heerlijke Live-Acts! ik weet waar ik te vinden ben 4 juni!


In ieder geval niet op de kaart :woot:


haha inderdaad! :lol:
Bericht Geplaatst op 19 feb 2011 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als het nog lukt, eind april kaartje kopen :D

Als ik vervoer kan regelen :/
Bericht Geplaatst op 21 feb 2011 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes zijn binnen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 21 feb 2011 23:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Kaartjes zijn binnen :thumbsup:

Ik ga ze in maart ook even bestellen :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 21 feb 2011 23:33 
 
Hardtraxx Veteran

Lijkt me wel gruwelijk, maar weet niet of ik die datum wel kan :/ en wie mee willen :P dus lastig om nu al tickets te halen
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 00:46 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Lijkt me wel gruwelijk, maar weet niet of ik die datum wel kan :/ en wie mee willen :P dus lastig om nu al tickets te halen


Met deze line up/prijs krijg je vast wel mensen mee :D En anders zullen er wel genoeg HT'ers zijn :woot:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 08:00 
 

Pommer schreef:
En anders zullen er wel genoeg HT'ers zijn :woot:


En ik :woot:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 16:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

en ik :woot:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Lijkt me wel gruwelijk, maar weet niet of ik die datum wel kan :/ en wie mee willen :P dus lastig om nu al tickets te halen

zowiezo vervoer.. tenzij je met iemand mee kan rijden kom je niet terug tenzij je om 8 uur al weg gaat :/ iig vannuit noord holland
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 18:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ga hier zelf met de auto heen :woot:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 20:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Ik ga hier zelf met de auto heen :woot:


En ik zowiezo op de fiets :P
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fietsen dus! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 21:46 
 

Met de kano, heb nog 1 plek over. Hoor t wel, stuur maar pb
Bericht Geplaatst op 22 feb 2011 22:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mmm denk dat ik maar gewoon wat ouders regel om te rijden :P weinig zin om naar oisterwijk te fietsen..
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten