Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tijdens welke set is het? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2011 23:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
tijdens welke set is het? :P

Volgens mij tijdens AVIO of Deepack.. Weet het niet zeker. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 00:36 
 
Hardtraxxer

Mike-O schreef:
p-stylez schreef:
tijdens welke set is het? :P

Volgens mij tijdens AVIO of Deepack.. Weet het niet zeker. :$


Niet bij AVIO want toen stond G1ll achter me, bijna helemaal vooraan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 07:24 
 

Haha, veel bekenden op die foto ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 08:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij crypsis, maar dan mis ik nando en thommetjeh :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 09:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een vet feestje! Zeker goed vermaakt! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 10:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Volgens mij crypsis, maar dan mis ik nando en thommetjeh :p

Oowhja wacht, daar zou je ook wel gelijk in kunnen hebben.

Edit: Ik denk idd dat ik me vergist heb. Bij AVIO stond ik rechts voor, bij Deepack stond ik links voor en tijdens Crypsis liep ik die kant op waar ik op de foto sta (tussen het midden en ergens achteraan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Volgens mij crypsis, maar dan mis ik nando en thommetjeh :p

ik sta er gewoon bijhoor direct links naast je xd (handen voor me hoofd) nando rechts van je maar je ziet alleen zijn achterhoofd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sta er ook op inderdaad, helemaal links op het randje.
was op zoek naar een vriend van mij die rechts bovenin de foto staat :P

en intussen nog steeds niet bijgekomen van dit weekendje, heeft er flink ingehakt! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
patrickjeb schreef:
Volgens mij crypsis, maar dan mis ik nando en thommetjeh :p

ik sta er gewoon bijhoor direct links naast je xd (handen voor me hoofd) nando rechts van je maar je ziet alleen zijn achterhoofd


Haha nu je het zegt :P Over jou zat ik nog te twijfelen maar Nando had k niet gezien :D
Dan is dit togh tijdens crypsis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 16:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mike-O schreef:
patrickjeb schreef:
http://patrickjeb.hyves.nl/album/8944908/Vrienden/Wn-n1pCE/fotos/1326096755/0/Lrbw/?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo

Spot maar :lol:



Afbeelding
patrickjeb, G1LL, JefQ, vvkeer, en ik staan hierop (van de personen die ik herken). En nog wat anderen die geen hardtraxx hebben. :D

ey lachen, ik sta rechts voor g1ll.. als je vanaf hier kijkt dan, met fusion shirt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 16:58 
 

Hoeveel bekenden kan je op één foto zetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 17:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
marsiascout schreef:
Het was echt n dik feest!

Alleen jammer dat ik tussen kwart voor 6 en 6 de meeting nog heb lopen zoeken maar niemand kon vinden. Na n tijdje vond ik G1Ll maar die zei ook bijna niemand gezien te hebben.

falert. de meeting begon ook pas om 6 uur.. :')


Ik had in het topic gelezen dat men om kwart voor 6 wou verzamelen omdat niemand dan de intro van avio miste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 17:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik was er pas om 6 uur anders. de rest vgm ook. of nog later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 18:04 
 
Hardtraxx Newbie

Om 11 uur afgesproken bij mij thuis met nog 2 vrienden. Dus wij met wat hardstyle op een beetje praten over van alles en nog wat. Nog even gaan pinnen en toen naar een paar andere vrienden toe om half 12.
Komen we daar aan pakken we een pilsje, met wat muziek op de achtergrond natuurlijk, en verzamelen we met een groep, die uiteindelijk een man of 12 betreft.
Wij fietsen dus uit Tilburg-Noord naar Berkel-Enschot om daar iemand op te halen, die was te laat dus namen sommige mensen bij de plaatselijke snackbar nog een ijsje of een drankje omdat het snikheet was.
Uiteindelijk compleet vertrokken uit Berkel-Enschot, en nog geen kilometer verder, bij het viaduct en het treinspoor gewacht op een andere groep van een man of 10. Nog even staan praten daar en vertrokken naar Sportpark D'n Donk.
Fietsen er een paar van de laatste groep rechtdoor richting Oisterwijk om daar een frietje te pakken want ze hadden honger, wij stonden daar dus al bij Intents, te wachten op die jongens, omdat we ze natuurlijk niet zomaar laten gaan.
Na driekwartier wachten kwamen ze eindelijk aan, en konden we naar binnen.

Mooi, in de rij sluit de ene helft links aan, en de anderen rechts. Dus uiteindelijk was het wachten voor niets geweest, we deden er een half uur over om binnen te komen, want we stonden nog ver voor die Sterren die opgezet waren voor de ingang.
Niet gefouilleerd, niet naar ID gevraagd, geen kaartje gescand, zo kunnen doorlopen. Ideaal.
Binnen even gekeken of je de timetable net als vorig jaar via Bluetooth kon ontvangen, en dat was niet het geval, dus maar Tokens gaan halen. Waarna we nog maar met z'n 3en overbleven, met de 2 die ook bij mij thuis waren gekomen.

Tijdens de Set van DJ Coone een frietje gaan halen, en een groepje van 4 bekenden tegengekomen waarmee we de rest van de dag bij zijn gebleven, met af en toe nog iemand van de oude groep die niet meer dan een half uur bij ons bleef.
Even naar de Wasted Penguins gegaan in de Scantraxx Swat waar ik, en de rest overigens ook, niets aan vond, en toch maar doorgelopen naar de Outrageous waar net Francois aan het draaien was.
Francois draaide overigens goed, en rustig, waardoor ik met nog wat bekenden kon praten, en nog even 2 pilsjes kon drinken. Ik zou het rustig aan doen met bier, want met 30 graden tikt het wel heel snel aan.

We zijn daarna toch maar voor het eerst naar de Main Stage gegaan voor de Psycko Punkz gegaan, die een leuke set neerzette, maar ook niet meer dan dat. Ik had meer van ze verwacht.
Na een klein stukje van AVIO meteen naar de Wildstylez gegaan die ik ook niet erg speciaal vond. Maar het was allemaal wel goed genoeg, en je moet het uiteindelijk toch zelf leuk maken dus los gaan is me gelukt !

Hierna een eetpauze gehouden, een lekkere loempia op en 3 raketjes voor 2 muntjes.

Om 7 uur afgesproken bij een chillout, en meteen naar Korsakoff gegaan in de T-Town Masters Wat een lekker wijf !
Er achter gekomen dat Paul Elstak al draaide om 7 uur, en niet om half 8 zoals in de TimeTable stond, maar daarheen gegaan, en een uur lang helemaal uit mijn dak gegaan !

Om half 9 kwam Brennan Heart en met gek als Till U Believe It, Wake Up, Just as Easy en Van Halen is a Rockstar, ben ik helemaal opnieuw los gegaan. Wat een held is deze Tilburger !
Even uitgerust na Brennan Heart, om naar de Main Stage te gaan voor de laatste uren.

Nog even naar B-Front gegaan die een goede set neerzette met harde tracks ! Was erg goed !

Daarna kwam het echte werk dacht ik, en de Donkey Rollers maakte dat ook waar ! Wat speelde zij goed zeg, ik vind dit de helden van de dag !!
Toen de Noisecontrollers opkwamen had ik al een gevoel van hmm, en inderdaad, hmm, een niet al te sterke indruk achtergelaten bij mij. Maar wel ideeal om even wat drinken te halen :D
Ook even afscheid genomen van het groepje waar we deze dag mee optrokken, zij gingen naar Loos in 013. Later hoorden wij dat ze daar maar een uur waren tegen een entree van €5,- (hadden net zo goed kunnen blijven als D-block & S-Te-Fan fans..)
Ze eindigden met Attack Again, en eigenlijk zat ik erop te wachten dat D-Block & S-te-Fan Fuck the Noisecontrollers in zouden zetten, maar dat gebeurde niet. In plaats daarvan kregen ze een superlange intro, als God van Hardstyle.
Ik vond ze erg goed draaien, de Anthem werd wat versneld, en ook Shiverz (Nosferatu) werd gedraaid, met wat extra BPM. Ook vond ik het tof dat ze Underground Tacticz draaiden en geen Music made Addict ofzo.

De Closing Show vond ik fantastich, met liedjes van Benny Benassi (- Illusion) als verrassing, maar ook Till u believe It, Broken (EA) en You can't hold us back !
Mooie vuurwerkshow die de nodige euro's heeft gekost.

Al met al een mooie dag gehad waarbij het weer heel erg, af en toe té, goed was !!
Volgend jaar weer aanwezig.

En de complimenten aan Kloontjes, die als Carnavalsvereniging dit op kunnen zetten !! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 18:25 
 
Hardtraxx Newbie

Project 141 schreef:
Ah dus jij was een van de velen die alleen van de hardstyle weggaan voor Paul Elstak, vond het al zo typisch dat alleen bij hem de zaal volstond terwijl de andere DJ's beter draaien dan hem -.-

Op dat moment draaiden Crypsis en Frontliner als ik me niet vergeet. Aangezien er veel vrienden naar de Outrageous gingen voor Paul, ging ik daar ook maar heen. Vond alleen Flamman & Abraxas - Good To Go wel vet bij hem, maar dat heeft een persoonlijke reden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frontliner was echt geweldig, voor mij wel de set van de dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat had ik toch wel met B-Front!
Donkey Rollers waren zoals gewoonlijk ook weer heerlijk, maar dat had ik al verwacht :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2011 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Donkey Rollers waren zoals gewoonlijk ook weer heerlijk, maar dat had ik al verwacht :innocent:

Zeker dat. Blij dat ik het over een klein maandje alweer over mag doen bij Wish.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 01:14 
 

Mike-O schreef:
p-stylez schreef:
tijdens welke set is het? :P

Volgens mij tijdens AVIO of Deepack.. Weet het niet zeker. :$

dan zou ik er bij moeten stana, en ik zie mezelf niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 10:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Mike-O schreef:
p-stylez schreef:
tijdens welke set is het? :P

Volgens mij tijdens AVIO of Deepack.. Weet het niet zeker. :$

dan zou ik er bij moeten stana, en ik zie mezelf niet :(


Zal wel tijdens crypsis zijn geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 11:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is inderdaad tijdens Crypsis geweest dit ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Dat had ik toch wel met B-Front!
Donkey Rollers waren zoals gewoonlijk ook weer heerlijk, maar dat had ik al verwacht :innocent:


Opzich wel, maar het geluid was daar zo zacht dat ik er niet van kon genieten, in de Scantraxx tent was het wel goed, later op de dag dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb best vaak t gevoel dat t geluid erg slecht / dof staat afgesteld bij Donkeys.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2011 15:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

en dat zou dan door hun moeten komen? nou ik denk als er iemand is met ervaring en verstand van geluid dat hun het wel zijn..
Vorige  1 ... 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten