tijdens welke set is het? 
Volgens mij tijdens AVIO of Deepack.. Weet het niet zeker.wrote:tijdens welke set is het?
Volgens mij tijdens AVIO of Deepack.. Weet het niet zeker.wrote:tijdens welke set is het?
Niet bij AVIO want toen stond G1ll achter me, bijna helemaal vooraanwrote:Volgens mij tijdens AVIO of Deepack.. Weet het niet zeker.wrote:tijdens welke set is het?
Oowhja wacht, daar zou je ook wel gelijk in kunnen hebben.wrote:Volgens mij crypsis, maar dan mis ik nando en thommetjeh :p
ik sta er gewoon bijhoor direct links naast jewrote:Volgens mij crypsis, maar dan mis ik nando en thommetjeh :p
Haha nu je het zegtwrote:ik sta er gewoon bijhoor direct links naast jewrote:Volgens mij crypsis, maar dan mis ik nando en thommetjeh :p(handen voor me hoofd) nando rechts van je maar je ziet alleen zijn achterhoofd
ey lachen, ik sta rechts voor g1ll.. als je vanaf hier kijkt dan, met fusion shirtwrote:wrote:http://patrickjeb.hyves.nl/album/8944908/Vrienden/Wn-n1pCE/fotos/1326096755/0/Lrbw/?ga_campaign=photoItemEntry_PhotoBox_Profile_Photo
Spot maar
patrickjeb, G1LL, JefQ, vvkeer, en ik staan hierop (van de personen die ik herken). En nog wat anderen die geen hardtraxx hebben.
Ik had in het topic gelezen dat men om kwart voor 6 wou verzamelen omdat niemand dan de intro van avio miste.wrote:falert. de meeting begon ook pas om 6 uur.. :')wrote:Het was echt n dik feest!
Alleen jammer dat ik tussen kwart voor 6 en 6 de meeting nog heb lopen zoeken maar niemand kon vinden. Na n tijdje vond ik G1Ll maar die zei ook bijna niemand gezien te hebben.
Op dat moment draaiden Crypsis en Frontliner als ik me niet vergeet. Aangezien er veel vrienden naar de Outrageous gingen voor Paul, ging ik daar ook maar heen. Vond alleen Flamman & Abraxas - Good To Go wel vet bij hem, maar dat heeft een persoonlijke reden.wrote:Ah dus jij was een van de velen die alleen van de hardstyle weggaan voor Paul Elstak, vond het al zo typisch dat alleen bij hem de zaal volstond terwijl de andere DJ's beter draaien dan hem
Zeker dat. Blij dat ik het over een klein maandje alweer over mag doen bij Wish.wrote: Donkey Rollers waren zoals gewoonlijk ook weer heerlijk, maar dat had ik al verwacht
dan zou ik er bij moeten stana, en ik zie mezelf nietwrote:Volgens mij tijdens AVIO of Deepack.. Weet het niet zeker.wrote:tijdens welke set is het?
Zal wel tijdens crypsis zijn geweestwrote:dan zou ik er bij moeten stana, en ik zie mezelf nietwrote:Volgens mij tijdens AVIO of Deepack.. Weet het niet zeker.wrote:tijdens welke set is het?
Opzich wel, maar het geluid was daar zo zacht dat ik er niet van kon genieten, in de Scantraxx tent was het wel goed, later op de dag dan.wrote:Dat had ik toch wel met B-Front!
Donkey Rollers waren zoals gewoonlijk ook weer heerlijk, maar dat had ik al verwacht