Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartverkoop €12,50

Mainstage
22:30 - 23:45 Low-E
23:45 - 01:00 Devon K
23:45 - 05:00 MC: No-iD
01:00 - 02:00 In-Phase
02:00 - 02:30 Atmozfears & In-Phase
02:30 - 03:30 Atmozfears
03:30 - 05:00 Radical Redemption

Blackbox
22:30 - 23:00 Pave
23:00 - 24:00 Wanted Suspects
24:00 - 01:00 Maximumraver
01:00 - 02:00 Black Visions
02:00 - 03:00 Re-Mo
03:00 - 04:00 Tienus
04:00 - 05:00 Soundcreators

https://partyflock.nl/party/226394:Insanity.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2013 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik mensen mee kan krijgen die meefietsen sowieso aanwezig, geen zin om om 05:00 (of 06:00 ? aangezien de klok vooruit gezet gaat worden) nog alleen 12 kilometer naar huis te fietsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Als ik mensen mee kan krijgen die meefietsen sowieso aanwezig, geen zin om om 05:00 (of 06:00 ? aangezien de klok vooruit gezet gaat worden) nog alleen 12 kilometer naar huis te fietsen.


Jazeker, aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 11:36 
 
Hardtraxx Elite

Niet aanwezig, ik ga naar Mill(F)street in Sambeek. Kom ook! Lekka biertjuh suipee :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2013 21:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Niet aanwezig, ik ga naar Mill(F)street in Sambeek. Kom ook! Lekka biertjuh suipee :beer:


Nee ik moet Accumulated Filth live horen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 21:22 
 
Hardtraxx Addict

Zin in! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2013 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximumraver schreef:
Zin in! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 03:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was wel oké.
Maximumraver baas met onder andere Lets Get Weird, Dat Tape en Do The Happy Face (terwijl er nog vier ofzo na hem stonden die allemaal zachter draaiden xd) en bij Accumulated Filth gewoon met kippenvel gestaan, jezus :loving:
Wel heeeeel erg rustig denk nog geen 80 man op z'n drukst en dan praat ik over allebei de zalen xd
Tijdens Radical Redemption stonden we misschien met 15 man aan de booth met nog wat volk aan de zijkanten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 18:19 
 
Hardtraxx Addict

Ik zei het al op partyflock, maar thnx :D! Wel jammer dat het zo rustig was, maar heb me verder wel vermaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwah vond het eerlijk gezegd niet zo'n heel erge ramp dat het niet zo druk was, maarja als je aan het draaien bent zie je natuurlijk wel het liefst een volle zaal :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 19:45 
 
Hardtraxx Addict

haha klopt :P als publiek dan weer meestal niet, dan heb ik liever iets minder man om me heen, meer ruimte om los te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2013 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja daarom vond ik het ook wel fijner dat het wat rustiger was :P
Zonde dat je niet tijdens Atmozfears was, dat was zo dramatisch dat op een klein groepje na iedereen 'm naar boven peerde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 05:42 
 
Hardtraxx Addict

hehe, ja zonde :D was eigenlijk wel benieuwd naar die set eerlijk gezegd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel te blije melodietjes met een aantal (house) bootlegs die ik nog niet eerder gehoord had, laatste kwartiertje probeerden ze enigszins op te bouwen naar Radical Redemption die na hun stond met tracks als Bitch en Revolution Live Edit maar had toch wat meer tempo achter mogen zitten want die tracks van RR z'n nieuwe album gaan allemaal 10x zo hard xd Was gewoon één bal ellende, halverwege even naar boven gegaan, komen we van Epic Zatox Edit ineens terecht bij Mario & Luigi DJ Tool, was wel effe beter :D
Wel +1 dat Atmozfears nog The Sacrifice en Tonight Origineel draaiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 13:40 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Mwah vond het eerlijk gezegd niet zo'n heel erge ramp dat het niet zo druk was, maarja als je aan het draaien bent zie je natuurlijk wel het liefst een volle zaal :P


Moet je vooral bij Royce gaan draaien... Wacht maar, tot de nieuwe eigenaar er is, hopelijk word het dan een leuke goeie tent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2013 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal echt niet veel gaan veranderen denk ik tenzij ze de hele zaak verbouwen.
Komt altijd wel wat volk uit de buurt op af, maar hier ga je echt geen mensen trekken die 20 kilometer weg wonen of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 09:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tent is nu dus gesloten, Insanity was de allerlaatste keer dat het open was. Zal wel failliet zijn gegaan ofzo, hopelijk komt er iets nieuws in want er is al geen zak te doen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 10:02 
 
Hardtraxx Elite

Fuzzylogic schreef:
Tent is nu dus gesloten, Insanity was de allerlaatste keer dat het open was. Zal wel failliet zijn gegaan ofzo, hopelijk komt er iets nieuws in want er is al geen zak te doen hier.


Ja, 26 april gaat het wss weer over, iemand die ik al m'n hele leven ken heeft het gehuurd, word 18+. Kan er waarschijnlijk gaan werken, 1x in de maand gaat het los voor de 16+ers. En hij gaat geen bekende DJ's meer laten komen i.v.m. kosten. Hij suggereerde zelfs dat hij er boven misschien een swingers club van ging maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog wel hardstyle? Denk niet dat ik hier nog kom als er geen bekende artiesten meer komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 11:43 
 
Hardtraxx Elite

Af en toe. Haha, je kwam er anders toch ook nooit ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2013 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel af en toe, maar anders helemaal niet meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 18:08 
 
Hardtraxx Addict

Hard4Us schreef:
Fuzzylogic schreef:
Tent is nu dus gesloten, Insanity was de allerlaatste keer dat het open was. Zal wel failliet zijn gegaan ofzo, hopelijk komt er iets nieuws in want er is al geen zak te doen hier.


Ja, 26 april gaat het wss weer over, iemand die ik al m'n hele leven ken heeft het gehuurd, word 18+. Kan er waarschijnlijk gaan werken, 1x in de maand gaat het los voor de 16+ers. En hij gaat geen bekende DJ's meer laten komen i.v.m. kosten. Hij suggereerde zelfs dat hij er boven misschien een swingers club van ging maken.


Worden vast niet nog resident dj's gezocht :P? hehe
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten