Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:53 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Afbeelding

vrijdag 8 juni 2012
21:30 - 01:30
Het Oude Station
Dalfsen

Genres classics, early hardstyle, electro, hardstyle, hardtrance
Gratis entree!
Minimumleeftijd: 16

Line Up
21:30 - 00:30: Re-Play
00:30 - 01:30: Solutio & The I's

Verdere informatie of deelnemers zijn op de volgende links te zien:
Partyflock
Facebook

Het is een klein maar gezellig feestje maar ik weet dat er sowieso een aantal Hardtraxx lui heen gaan. Gratis entree dus geef het eens kans :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hier nog een persbericht:


Op 8 Juni 2012 is het precies 5 jaar geleden dat de eerste Innovation plaatsvond! Dit is ook de dag dat de 10e editie zijn van dit dance evenement in Grand Café Het Oude Station. Tevens wordt The I's a.k.a. Barry Stabij 25 jaar. En wie jarig is trakteert natuurlijk! Naast de standaard gratis entree kan je denken aan lekkere hapjes, gratis drankjes en andere acties om het voor jou als bezoeker een goedkopere en nóg gezelligere avond van te maken!

Om 21:30uur zal Re-Play, een andere alias van Barry Stabij, een 3 uur durende set draaien met de beste house, hardtrance en andere dance klassiekertjes van afgelopen jaren. Vanaf 00:30uur zullen Solutio & The I's, Alain Wolffenbuttel & Barry Stabij, er een extra tandje bovenop gooien en hun ding doen waarmee ze bekend aan het worden zijn. Onlangs stonden ze op o.a. Hardshock Festival en Loudness en deze zomer staan ze op het wereldberoemde Defqon 1, Dreamfields, WiSH Outdoor en vele andere grote festivals.
Zie hier een voorproefje van een van hun laatste optredens: http://tinyurl.com/cvod33g en http://tinyurl.com/cs39du7 Of bezoek hun kanaal op YouTube om een van hun eigen nummers te beluisteren: http://www.youtube.com/​SolutioTheIs

Kom dus gratis naar Het Oude Station, te Dalfsen, voor de lekkerste house, hardstyle en alle dance muziek daar tussenin vanaf 21:30uur!

Grand Café Het Oude Station
Stationsweg 4
7722HA Dalfsen
T @hetoudestation
F /hetoudestation

De speciale verjaardagsacties op een rijtje:
- Om 22:00uur is er 5 minuten lang een gratis biertje voor iedere persoon!
- De hele avond zal er gratis bittergarnituur uitgedeeld worden aan bezoekers
- Verschillende mixdrankjes zullen er gratis uitgedeeld worden
- De hele avond een glas bier voor maar € 2,-
- Fotografeer jezelf met een Innovation poster en deel deze met @hetoudestation en maak kans op 5 consumpties. 3 prijzen zullen verloot worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je nu eens in Veenendaal of in die omgeving had gewoond Barry.. Dan was ik er uiteraard naartoe gekomen :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 18:31 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Er rijd en trein hoor. Sterker nog het is op het station :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja maar om half 2 rijd er vast geen trein tot aan Veenendaal terug! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 20:11 
 
Hardtraxxer

Uiteraard aanwezig, je moet toch de lokale feestjes steunen he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The I's schreef:
- Om 22:00uur is er 5 minuten lang een gratis biertje voor iedere persoon!
- Verschillende mixdrankjes zullen er gratis uitgedeeld worden
- De hele avond een glas bier voor maar € 2,-

:beer: (ik drink geen alcohol btw, haha)

The I's schreef:
- De hele avond zal er gratis bittergarnituur uitgedeeld worden aan bezoekers

:corn:

Ben aanwezig btw voor de Re-Play set! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 21:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Top edwin! Maar dat wist je al :p

Een frisje mag ook wel hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 16:55 
 
Hardtraxxer

Was weer super gezellig, top gedaan Barry!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten