Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 18:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In 2005 (nu dus 10 jaar geleden!) is Innercore ontstaan! Gedreven door 1 liefhebber met 1 missie: "de Hardcore naar Castricum halen"
Die missie was geslaagd en het concept is uitgegroeid tot een goedlopend en terugkerend evenement.

In de loop der jaren hebben artiesten van over de hele wereld achter de decks gestaan op innercore. Van Partyraiser tot Nosferatu. Van Smurf tot Noisekick. Maar ook namen als Dr. Rude & Dr. Peacock.

Hier kun je alle Innercore's terug bekijken:
@[NjQyMTgzOTU5MjA4MTA3Omh0dHBcYS8vcGFydHlmbG9jay5ubC9vcmdhbml6YXRpb24vNzgzL2FyY2hpdmUjYXJjaGl2ZTo6:http://partyflock.nl/organization/783/archive#archive]

Omdat het nu 10 jaar geleden was, vond Steve (dr peacock) het tijd voor een reünie! Vele dj's die al een op innercore hebben gestaan, komen hun kunsten nog eens vertonen! Hier zitten ook namen bij, die vandaag de dag nog steeds aan de top staan. Denk maar aan Partyraiser, Frantic Freak & Dr. Peacock!
De avond is opbouwend en heel divers.
De stijlen; Millennium Hardcore, Schranz, Early Hardcore, Uptempo, Frenchcore & Terror zullen worden gedraaid.

Verdere info:
- Op de avond zal er een merchandise kraampje zijn met verschillende artikelen
- Entree is geheel GRATIS
- Neem je ID kaart of paspoort mee om teleurstelling te voorkomen
-VOL=VOL dus wees optijd!

TIME TABLE
14.00 - 15.00 Lano & Patriot
15.00 - 16.00 Destructive Nature
16.00 - 16.45 MorQuador
16.45 - 17.30 Trico (millennium hc set)
17.30 - 18.15 Dr. Rude
18.15 - 19.00 MYSTERY GUEST
19.00 - 19.45 Viruz
19.45 - 20.45 Partyraiser
20.45 - 21.30 Consumer
21.30 - 22.30 Frantic Freak
22.30 - 23.30 Mycotoxine & The Socializer
23.30 - 00.30 Dr. Peacock
00.30 - 01.30 Lunatic vs Repix
01.30 - 02.00 Angernoizer (terror special)
Hosted by: Mc Da Mouth Of Madness

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 18:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel weer aanwezig. Afgelopen twee keren geweest en het is altijd wel heel gezellig met goede DJ's en ook nog eens gratis :). 1 Minuutje lopen van het station, maar je zult het vanzelf wel horen, want het geluid staat zo hard dat alle ramen in de straat ervan trillen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2015 23:55 
 
Hardtraxx Addict

Net even een laser op gehangen voor morgen. Komt een betere geluid set dan vorige keer (en de vorige was eigenlijk al te voor de ruimte)
Word wel weer een mooi feestje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2015 20:28 
 
Hardtraxx Addict

Holy shit wat een geluid was er zeg :P
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten