Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 20:43 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Tickets: 15,-
Deurverkoop: 17,50
Verkrijgbaar bij Paylogic
Minimumleeftijd: 16 jaar

Line-Up:

Bassfeeder
Dr. Rude
Hardstyle Defenders
Ran-D
Rough Nation
Unishock
MC: Omen

Infectious is terug op 7 december met de andere helft van Gunz for Hire. Waar vorige editie Adaro achter de deks stond is het deze keer de beurt aan Ran-D. Met zijn hit “Living for the Moment” maakte hij één van dé Hardstyle anthems van vorig jaar. Natuurlijk sluit lokale hardstyle held Dr Rude aan in de line-up die verder wordt aangevuld met Roughnation en Unishock.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had hier graag heen gewild om Rough Nation te supporten, helaas tegelijk met Qult # 10 :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2013 20:49 
 
Hardtraxx Veteran

Mr Lellebel schreef:
Had hier graag heen gewild om Rough Nation te supporten, helaas tegelijk met Qult # 10 :/


:list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 11:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sinds wanneer is Living for the Moment een anthem? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

Hyperactive schreef:
Sinds wanneer is Living for the Moment een anthem? :P


Kutski noemde alles in de top1000 ook anthem. Heeft vast ook nog een andere betekenis..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 10:34 
 
Hardtraxx Newbie

Lenny schreef:
Hyperactive schreef:
Sinds wanneer is Living for the Moment een anthem? :P


Kutski noemde alles in de top1000 ook anthem. Heeft vast ook nog een andere betekenis..?


Foutje van de locatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

'van vorig jaar' xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 10:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Hyperactive schreef:
Sinds wanneer is Living for the Moment een anthem? :P


Kutski noemde alles in de top1000 ook anthem. Heeft vast ook nog een andere betekenis..?


Dat ook en er staat VORIG JAAR xd Living for the moment komt uit 2009 :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 11:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lenny schreef:
Hyperactive schreef:
Sinds wanneer is Living for the Moment een anthem? :P


Kutski noemde alles in de top1000 ook anthem. Heeft vast ook nog een andere betekenis..?


Volgens diverse woordenboeken betekent het: hymne, kerkgezang.

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 11:57 
 
Hardtraxx Newbie

Kevin-Raw schreef:
Lenny schreef:
Hyperactive schreef:
Sinds wanneer is Living for the Moment een anthem? :P


Kutski noemde alles in de top1000 ook anthem. Heeft vast ook nog een andere betekenis..?


Dat ook en er staat VORIG JAAR xd Living for the moment komt uit 2009 :innocent:


Je hebt helemaal gelijk, degene van P60 die dit erop heeft gezet heeft totaal geen verstand hiervan
EDIT: Inmiddels is alles al aangepast op de website http://www.p60.nl/agenda/2013/12/7/infe ... d-755.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2013 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is er nog volk van hier dat niet naar Qult gaat en hier een bezoekje komt brengen?

Kleine tip alvast voor de ruige natie set: We gaan echt alle remmen los gooien! NO TOMORROW! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 18:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig! tot straks
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2013 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel veel plezier en succes (Bram en Sven)! Maak er een mooie avond van! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Heel veel plezier en succes (Bram en Sven)! Maak er een mooie avond van! :D

Nou is helemaal gelukt hoor :thumbup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 dec 2013 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was weer genieten geblazen, vooral t einde vd set :love:
Voor het eerst een Warface plaat live gehoord... wat een bagger zeg :P klonk echt voor geen ene meter!
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten