Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 19:03 
 
Hardtraxx Newbie

22:00 - 7:00
Voorverkoop 32,50,-
Leeftijd : 18

Indicator Mainstage
Adaro
Atmozfears
Bass Modulators
Dymonic
Frequencerz
Radical Redemption
Warface vs Deetox
Waverider
Winnaar contest

2:Indicator Decade stage
A-lusion
Bass
DHHD
Josh & Wesz
Kalas
Scope DJ
Silvio Aquila

Kan iemand mij iets vertellen over het geluid op deze locatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 19:19 
 

Geen idee van het geluid.. Eerste keer in heel lang dat hier zo'n groot hs/hc feest wordt georganiseerd, heb even gezocht maar nauwelijks iets over te vinden. Hoop dat dit in orde is.
Sowieso aanwezig. Grootste feest ooit in mijn stadje en de line up is prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 01:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben er vroeger wel eens geweest op feesten en toen was t geluid prima. Is iig al beter als Kardinge , daar mag t niet meer hard staan dus dit is wel een mooiere en betere locatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 17:28 
 
Hardtraxxer

Ben er dit jaar geweest tijdens het eindfeest van de KEI-week, Toen was het geluid prima in orde :thumbsup:
Alleen was het in die zaal wel erg warm maar dat blijf je overal wel houden denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2014 20:22 
 
Hardtraxx Newbie

React schreef:
Ben er dit jaar geweest tijdens het eindfeest van de KEI-week, Toen was het geluid prima in orde :thumbsup:
Alleen was het in die zaal wel erg warm maar dat blijf je overal wel houden denk ik.


En dat op een gewone avond al, moet je nagaan op een avondje dat iedereen ECHT los gaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 19:47 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Nog meer Hardtraxxers die hier heen gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als ze snugger zijn niet. Belachelijk slechte organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 14:48 
 

Timetable

http://www.facebook.com/djadaro/photos/a.182753565095885.35404.150665518304690/753035691401000/?type=1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 18:26 
 
Hardtraxxer

Jordi schreef:
als ze snugger zijn niet. Belachelijk slechte organisatie.

Kun je dit nader toelichten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

geluid is vaak dramatisch slecht, drinken ruim voor het eind op, altijd voorspellende (veilige) lineup. Feestjes in huize maas waren wel tof, sinds ze het groter hebben opgezocht ging het niveau drastisch naar beneden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2014 19:19 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ben ik met je eens over de geluidskwaliteit in Kardinge, maar nu is het in Martiniplaza en ik heb de hoop dat het nu beter gaat worden.

En veilige line-up? Ik vind de Decade-stage toch een goed en leuk initiatief! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2014 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar toevallig wel het hotste concept binnen de hardstyle atm :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2014 10:53 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Ja, daar heb je gelijk in!

Mij prima vermaakt op Indicator, de sets van Frequencerz en Deetox & Warface hebben voor mij toch wel de avond gemaakt. Alhoewel ik ook erg genoten heb van Bass Modulators. :-) Ik vind de nieuwe locatie een grote vooruitgang qua ligging en ook de geluidskwaliteit.

Minpuntjes: Af en toe stond de bass echt te zacht. Dit opgelost door dichter bij het podium te gaan staan. :P En het vdk-gehalte was belachelijk hoog, maar dit lijkt op steeds meer feesten voor te komen.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten