Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 22:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Feest: Indicator
Datum: 14-12-2019
Tijd: 22:00 - 07:00
Locatie: Martiniplaza
Leeftijd: 18+
Ticketsale: vanaf 02-10-2019
Prijs: €TBA

Line-up:

Nexus
Adrenalize
Artifact
Atmozfears
D-Block & S-te-Fan
D-Fence
D-Sturb
Delete
Primeshock
Radical Redemption
Rejecta
Da Syndrome

Fallen
Act Of Rage
Invector
Jason Payne
Neroz
Regain
Requiem
Riot Shift
Rooler
Unresolved

Next Gen
Adjuzt
Ceazar
Cryex
Imperatorz
Sins of insanity
Vyral
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 22:48 
 
Hardtraxxer

Waarschijnlijk wel bij, de weinige (grote) thuisfeestjes blijven koesteren hahah.
Op de laatste 2 a 3 acts van de main na ga ik mij ook zeker wel mee vermaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde dag als shockerz, dus waarschijnlijk uurtje eerder weg bij shockerz om Indicator als afterparty te gebruiken, want vind dit nog best een toffe line up :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 08:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Heb mn eigen verjaardag dan. Wellicht als iedereen bezopen is maar heen struinen, woon er toch nog geen 10 min lopen van af :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Heb mn eigen verjaardag dan. Wellicht als iedereen bezopen is maar heen struinen, woon er toch nog geen 10 min lopen van af :P

Stapverjaardagen :thumbdown:. Effe geld vangen en als het thuis gezellig begint te worden de stad in. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 09:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Broken Balance schreef:
Heb mn eigen verjaardag dan. Wellicht als iedereen bezopen is maar heen struinen, woon er toch nog geen 10 min lopen van af :P

Stapverjaardagen :thumbdown:. Effe geld vangen en als het thuis gezellig begint te worden de stad in. :thumbdown:


Moet toch ergens mijn technofeestjes van betalen zemmer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 10:52 
 
Hardtraxxer

Waarschijnlijk ook bij aangezien het thuisfeestje is. Lineup van main ook dik in orde, wel jammer dat de 3e stage nu eigenlijk gewoon nog een extra raw stage is, had liever weer een decade stage gezien oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Waarschijnlijk ook bij aangezien het thuisfeestje is. Lineup van main ook dik in orde, wel jammer dat de 3e stage nu eigenlijk gewoon nog een extra raw stage is, had liever weer een decade stage gezien oid.


Vind je het gek, heb je gezien wat voor een aanfluiting dat was vorig jaar :P ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 12:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Broken Balance schreef:
Heb mn eigen verjaardag dan. Wellicht als iedereen bezopen is maar heen struinen, woon er toch nog geen 10 min lopen van af :P

Stapverjaardagen :thumbdown:. Effe geld vangen en als het thuis gezellig begint te worden de stad in. :thumbdown:

haha helemaal mee eens, als iemand me uitnodigd voor zijn/haar verjaardag om later die avond nog te gaan stappen, hoeft ie niet op mijn aanwezigheid te rekenen.. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zal het wel een Gronings ding zijn want het is hier doodnormaal om tot 2u te drinken en gezellig te hebben en dan wat tijd in de stad te vertoefen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 12:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Dan zal het wel een Gronings ding zijn want het is hier doodnormaal om tot 2u te drinken en gezellig te hebben en dan wat tijd in de stad te vertoefen :P


Niet altijd, maar doorgaans wel inderdaad :P. Er gaat dan ook niets boven Groningen natuurlijk. Wij gaan vaak ook niet echt kroeghangen maar altijd wel naar de Paradigm of OOST.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten