Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 12:53 
 
Artiest

zaterdag 19 mei 2012
23:00 - 05:00
Seven indoor
Den Haag

Genres
hardcore, hardstyle, raw hardstyle

Prijzen
Voorverkoop: € 10 ,-
Deurverkoop: € 12 ,50

Minimumleeftijd
18

Line up

Adaro
Kevin Kaos
Mr Audity
KikeONE
Pittboy
Attaca
Dutch Guys
Mr P & Mighty M
Maxtreme
Spartax

Hosted by: MC Magic Bruno and MC D-Lyric
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 19:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zeker bij, vet dat ze Thijs hebben kunnen strikken. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 23:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Uiteraard aanwezig. Vanaf editie 1!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2012 23:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin Kaos kan ook lekkere setjes wegzetten hoor! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 10:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Kevin Kaos kan ook lekkere setjes wegzetten hoor! :worship:

Die is een vaste resident daar, vandaar dat Tim hem niet heft gementioned!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 apr 2012 12:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KK inderdaad ook vaak goed te pruimen, productie-wise alleen niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze locatie boycot ik echt voor leven vanaf vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mei 2012 19:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bump!

Zin in adaro vanavond. Tales from a Vinyl remix :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een dik feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 12:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was goed te doen inderdaad, lekker geluid hebben ze er nu opgehangen! _O_
Was weer gezjellig links vooraan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prima vermaakt hier, was goed druk op een gegeven moment.

Helaas geen Tales from a Vinyl remix :( wel de afspraak gemaakt dat die volgende week komt op emporium :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 16:13 
 
Artiest

Top dat jullie het naar jullie zin hebben gehad:D!

En inderdaad ADARO HELD!!!

Grtz
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2012 17:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thijs is idd een held :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 14:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Draaide Adaro nou It's a Fine Day van Thera?

Of ben ik in de war? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 19:12 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dat kan heel goed, doet ie wel es vaker :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2012 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nice nice!!

Bazenplaat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2012 16:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hooli schreef:
Draaide Adaro nou It's a Fine Day van Thera?

Of ben ik in de war? >.<

Yep, werd gedraaid.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten