Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2012 15:58 
 
Artiest

Afbeelding
zaterdag 23 februari 2013
23:00 - 05:00
Danssalon inCasa indoor
Leiden

Adaro
Frequencerz (Live)
Kevin Kaos
DJ Desnar
Pittboy
Pari
Zero Sanctuary
D-Entrax

http://www.facebook.com/events/457288247665727/
http://partyflock.nl/party/239262:Incognito.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 20:48 
 

Met anthem toch :D

sowieso aanweziig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 dec 2012 21:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anonymous schreef:
Met anthem toch :D

sowieso aanweziig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 13:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zelfde dag als Reverse :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 16:23 
 

Citaat:
Ladies and gentleman! Bij deze de timetable voor aankomende zaterdag!

23:00 - 00:15 Zero Sanctuary
00:15 - 00:45 Frequencerz Live
00:45 - 01:30 D-Entrax
01:30 - 02:45 Kevin Kaos & Dj Desnar
02:45 - 03:30 Parí vs Pittboy
03:30 - 05:00 Dj Adaro

De kaartverkoop gaat hard dus als je nog geen kaartje hebt: wees er snel bij! Kaarten zijn nog verkrijgbaar via de onderstaande link:


Jammer van halfuurtje Frequencerz :( voorderest Zin in :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 00:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig :thumbsup: heb er wel weer zin in lekker makkelijk op de fiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 05:01 
 
Hardtraxx Veteran

Kom wel even een kijke nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 08:43 
 

Jezus wat was dit ongekend vet zeg :worship: alleen maar lekkere nummers(lekker raw behalve toen adaro wat te laat kwam WP en Wildstylez xd )

Maar veel vette nummers gehoord Record Breaking 2x dir van grimreaper en letterlijk maar 5 slechte nummers gehoord ofzo :) wel paar leipos vd kaart en anthem was beetje zoek maar voor 13€ was het echt heel vet en heeel gezellig :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2013 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Supper feest gehad werd lekker gedraaid en de sfeer zat er goed in, jammer soms van het geluid
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten