Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Davey :D

Afbeelding

Dus toch :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Nee, Anagenetic.

O rly :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
El Mare schreef:
Nee, Anagenetic.

O rly :P


:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zoon moeilijke naam is dat toch niet ? :P Ana-genetic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:44 
 

Anna Peters schreef:
zoon moeilijke naam is dat toch niet ? :P Ana-genetic :P

MC Ub had er schijnbaar moeite mee. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het was echt gewoon gezellig, al die foto's erbij maken het nog leuker haha. Moet vaker worden gedaan! David, voortaan maximaal foto's maken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Het was echt gewoon gezellig, al die foto's erbij maken het nog leuker haha. Moet vaker worden gedaan! David, voortaan maximaal foto's maken :cool:

Ik heb ook tijd nodig om te drummen Maurice :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:53 
 

Daveytl schreef:
Ja, maar nu had die een hanenkam :lol:

Afbeelding
_0-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slechtste MC ooit die ik meegemaakt heb :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:57 
 

El Mare schreef:
Slechtste MC ooit die ik meegemaakt heb :lol:

Vond het wel best, hij zei amper wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
El Mare schreef:
Slechtste MC ooit die ik meegemaakt heb :lol:

Vond het wel best, hij zei amper wat.


Zat imo vrij weinig energie in, gewoon een beetje staan en wat roepen, behalve op het laatst, toen ie aan de zijkant van het podium ging staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:03 
 

Almighty schreef:
Daveytl schreef:
Ja, maar nu had die een hanenkam :lol:

Afbeelding
_0-

Hoe oud is die man? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:08 
 

El Mare schreef:
Banaanslak schreef:
El Mare schreef:
Slechtste MC ooit die ik meegemaakt heb :lol:

Vond het wel best, hij zei amper wat.


Zat imo vrij weinig energie in, gewoon een beetje staan en wat roepen, behalve op het laatst, toen ie aan de zijkant van het podium ging staan.

Hoe minder je van een mc merkt hoe beter imo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vond het ook wel goed eigenlijk, net zoals die vent die met loudness staat. Houdt gewoon z'n klep af en toe dicht, bizar wat een verademing dat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt wel, maar MC Da Syndrome vind ik juist heerlijk, zo lekker energiek :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat is ook weer waar, maar die kan ook niet overal zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, das ook weer waar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:21 
 



1:13 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:49 
 

hoe die MC van de CV eruit ziet somt wel op van watvoor kansloos volk daar af en toe voorbij kwam xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
hoe die MC van de CV eruit ziet somt wel op van watvoor kansloos volk daar af en toe voorbij kwam xd


Haha inderdaad, sommige mensen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is hij de huisMC dan?
En ik had het al eens gevraagd, waarom was MC Renegade er niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 22:03 
 
Hardtraxxer

Dysphoria schreef:


1:13 :worship:

Haha ja Da Syndrome is een held, van zulke MC's houd ik wel die het publiek gek weten te krijgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 22:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Klos schreef:
Het was echt gewoon gezellig, al die foto's erbij maken het nog leuker haha. Moet vaker worden gedaan! David, voortaan maximaal foto's maken :cool:

Ik heb ook tijd nodig om te drummen Maurice :(

Oja, beter doen we dat ook dan. Combo-style?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Mr Lellebel schreef:
Klos schreef:
Het was echt gewoon gezellig, al die foto's erbij maken het nog leuker haha. Moet vaker worden gedaan! David, voortaan maximaal foto's maken :cool:

Ik heb ook tijd nodig om te drummen Maurice :(

Oja, beter doen we dat ook dan. Combo-style?

Afgesproken :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2012 23:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik vroeg nog aan iemand: Waar is de MC eigenlijk? Had volgens mij pas tijdens Adaro of Thera door dat ie er uberhaupt was :P
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten