Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Behhhh ik postte n beetje te snel...! Ik dacht dat t zo zou zijn, maar helaas niet, dus jullie zullen t met mij motten doen haha


Dan zul je maar hard genoeg moeten gaan voor 2! :D
Maar is dit nu de gehele lineup of komen er nog namen bij? Anders zou elke DJ anderhalf gaan :D
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
patrickjeb schreef:
DjThera schreef:
Volgens mij sta ik samen met Geck-o namelijk :P


ECHT!? Gekkenhuis! :drool:


Behhhh ik postte n beetje te snel...! Ik dacht dat t zo zou zijn, maar helaas niet, dus jullie zullen t met mij motten doen haha



Draak! Potver! Hahahah! Nou.. Met jou alleen ben ik ook blij hoor!
Breng je ons weer in rolstoelmodus? :loving:

Bij deze een verzoek hiervoor :yay:
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
patrickjeb schreef:
DjThera schreef:
Volgens mij sta ik samen met Geck-o namelijk :P


ECHT!? Gekkenhuis! :drool:


Behhhh ik postte n beetje te snel...! Ik dacht dat t zo zou zijn, maar helaas niet, dus jullie zullen t met mij motten doen haha


Yeeejj :D
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

best leuke line-up weer alleen is jammer genoeg zo ver weg dus ben er weer niet bij :(
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 21:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ja ik zal zeker hard genoeg los gaan voor 2 en aangezien ik de aankomende maanden lekker veel in de studio zit, verwacht ik ook lekker veel nieuw spul te gaan draaien :innocent:
Zet de rolstoelen maar klaar xd
Bericht Geplaatst op 14 nov 2011 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jij duwt me voort he! :innocent:
Bericht Geplaatst op 21 nov 2011 15:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
DjThera schreef:
Gedeelte vd line up is al bekend gemaakt :innocent:


Gedeelte? Komt er nog meer!? :woot:
Thera, Titan & Adaro is zwaar vet en Deepack is ook niet verkeerd.
Anagenetic moet ik nog een keer live horen en van Noax heb ik nog nooit wat gehoord :D


mm ik sta tussen de liner maar weet van niets?? :p en nog als enige belg dan :p zou mooi zijn :)
Bericht Geplaatst op 21 nov 2011 15:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kak dat is tegelijk met een feest bij ons in het dorp (Twisted). Dat wordt mijn verjaardag niet in Crystal Venue.
Bericht Geplaatst op 21 nov 2011 16:18 
 
Organisator

NoaX schreef:
patrickjeb schreef:
DjThera schreef:
Gedeelte vd line up is al bekend gemaakt :innocent:


Gedeelte? Komt er nog meer!? :woot:
Thera, Titan & Adaro is zwaar vet en Deepack is ook niet verkeerd.
Anagenetic moet ik nog een keer live horen en van Noax heb ik nog nooit wat gehoord :D


mm ik sta tussen de liner maar weet van niets?? :p en nog als enige belg dan :p zou mooi zijn :)


Dit is een andere DJ:

DJ Nowaxx, was verkeerd doorgegeven.
Bericht Geplaatst op 21 nov 2011 22:33 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Je mag me ook laten staan hoor :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 16:55 
 
Organisator

NoaX schreef:
Je mag me ook laten staan hoor :thumbsup:


Wie weet wat de toekomst brengt...
Bericht Geplaatst op 22 nov 2011 19:01 
 

de line-up is er goed dus ben denk ik wel aanwezig, HB sla ik over want vind de line-up maar matig
Bericht Geplaatst op 23 nov 2011 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
de line-up is er goed dus ben denk ik wel aanwezig, HB sla ik over want vind de line-up maar matig


Ik zeg maar zo:
Niet denken maar DOEN! :yay:
word echt knallen!
Bericht Geplaatst op 24 nov 2011 00:27 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Crystal Venue schreef:
NoaX schreef:
Je mag me ook laten staan hoor :thumbsup:


Wie weet wat de toekomst brengt...


hopelijk leuke dingen! ;)
Bericht Geplaatst op 05 dec 2011 12:32 
 
Organisator

nog iets minder dan 2 maandjes :thumbsup:

Afbeelding

https://partyflock.nl/party/211054:Inception.html
http://www.facebook.com/events/230594253678756/
Bericht Geplaatst op 05 dec 2011 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als er weer zo'n hardcore area komt ga ik hierheen ipv van xxlerator! :P
Culemborg is stukje dichterbij! :D
Bericht Geplaatst op 05 dec 2011 17:50 
 

hardcoresjors schreef:
Als er weer zo'n hardcore area komt ga ik hierheen ipv van xxlerator! :P
Culemborg is stukje dichterbij! :D

XXlerator & dit zit een weekje uit elkaar :P kan makkelijk allebij dus :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 05 dec 2011 18:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
hardcoresjors schreef:
Als er weer zo'n hardcore area komt ga ik hierheen ipv van xxlerator! :P
Culemborg is stukje dichterbij! :D

XXlerator & dit zit een weekje uit elkaar :P kan makkelijk allebij dus :thumbsup:

Normaal ga ik niet naar HS feestjes man, maar wil begin 2012 ergens gewoon een keer naar een HS feest om wat HTers te meeten! :D
Misschien bevalt het wel zo goed dat ik vaker kom, maar eerst maar is 1tje, moet vast wel gezellig worden! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 05 dec 2011 19:31 
 

hardcoresjors schreef:
wesskeej schreef:
hardcoresjors schreef:
Als er weer zo'n hardcore area komt ga ik hierheen ipv van xxlerator! :P
Culemborg is stukje dichterbij! :D

XXlerator & dit zit een weekje uit elkaar :P kan makkelijk allebij dus :thumbsup:

Normaal ga ik niet naar HS feestjes man, maar wil begin 2012 ergens gewoon een keer naar een HS feest om wat HTers te meeten! :D
Misschien bevalt het wel zo goed dat ik vaker kom, maar eerst maar is 1tje, moet vast wel gezellig worden! :thumbsup:


Dan zou ik als ik jou was naar XX gaan ;) Loudness is denk ik voor jou ook wel een leuke.
Bericht Geplaatst op 05 dec 2011 19:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
hardcoresjors schreef:
wesskeej schreef:
XXlerator & dit zit een weekje uit elkaar :P kan makkelijk allebij dus :thumbsup:

Normaal ga ik niet naar HS feestjes man, maar wil begin 2012 ergens gewoon een keer naar een HS feest om wat HTers te meeten! :D
Misschien bevalt het wel zo goed dat ik vaker kom, maar eerst maar is 1tje, moet vast wel gezellig worden! :thumbsup:


Dan zou ik als ik jou was naar XX gaan ;) Loudness is denk ik voor jou ook wel een leuke.

Jaa, die pak ik denk ik ook! :)
Zal wel gezellig worden! :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 06 dec 2011 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind 25 euro echt iets teveel van het goede wat Crystal Venue de klant kan aanbieden. Voor dat zelfde bedrag ga ik 10x liever na de Matrix als je ziet wat hun aanbied.

Edit: Ik zie zelfs dat de Matrix goedkoper is op de early birds tickes na.
Bericht Geplaatst op 06 dec 2011 13:38 
 
Organisator

hardcoresjors schreef:
Als er weer zo'n hardcore area komt ga ik hierheen ipv van xxlerator! :P
Culemborg is stukje dichterbij! :D


Dan kan je beter een week eerder komen:
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 06 dec 2011 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorige Inception was een de hoogtepunten van het jaar voor mij, mede dankzij de hardcore area. Zo jammer dat er nu geen 2e area is. :(
Bericht Geplaatst op 06 dec 2011 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat dit mijn eerste keer Crystal Venue gaat worden, maar moet tegen die tijd even kijken :)
Bericht Geplaatst op 06 dec 2011 21:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig. Even het einde van de tentamenweek vieren dan! :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten