Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 20:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik trek anders ook een lekker koppie xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 20:13 
 
Hardtraxx Newbie

mijne dan die is nog erger::P maar boeie was dik feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 20:25 
 
Hardtraxx Newbie

devin/devatu92 trekt ook een beste kop haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 20:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Robin kijkt net alsof hij moet poepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bah, al die ontblote bovenlijven. Waarom kan man z'n shirt gewoon niet aanhouden.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 20:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Bah, al die ontblote bovenlijven. Waarom kan man z'n shirt gewoon niet aanhouden.. :thumbdown:

Als je bij Thera je tshirt aan kan houden, ga je niet hard genoeg los.. Uitzonderingen zijn er wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was warm :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Edwinn schreef:
Bah, al die ontblote bovenlijven. Waarom kan man z'n shirt gewoon niet aanhouden.. :thumbdown:

Als je bij Thera je tshirt aan kan houden, ga je niet hard genoeg los.. Uitzonderingen zijn er wel.

Er zijn net zo goed anderen die het even warm hebben als jou maar die uit fatsoen hun shirt wel aan houden. Ik vind het gewoon smerig om iemand met zo'n bezweert bovenlijf naast me te hebben. Je shirt aanhouden valt gewoon onder fatsoensnormen vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 20:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
jRn schreef:
Edwinn schreef:
Bah, al die ontblote bovenlijven. Waarom kan man z'n shirt gewoon niet aanhouden.. :thumbdown:

Als je bij Thera je tshirt aan kan houden, ga je niet hard genoeg los.. Uitzonderingen zijn er wel.

Er zijn net zo goed anderen die het even warm hebben als jou maar die uit fatsoen hun shirt wel aan houden. Ik vind het gewoon smerig om iemand met zo'n bezweert bovenlijf naast me te hebben. Je shirt aanhouden valt gewoon onder fatsoensnormen vind ik.

Ach. Ieder z'n eigen mening maar ik kan wel begrijpen dat mensen het smerig vinden. Maar aan de andere kant, daar is een douche voor uit gevonden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Ach. Ieder z'n eigen mening maar ik kan wel begrijpen dat mensen het smerig vinden. Maar aan de andere kant, daar is een douche voor uit gevonden!

Een douche staat niet op een feest, dus zodoende moet je eerst een paar uur naast iemand met zo'n bezweet bovenlijf staan. Daarnaast doet een douche niets af aan het smerige beeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 20:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
jRn schreef:
Ach. Ieder z'n eigen mening maar ik kan wel begrijpen dat mensen het smerig vinden. Maar aan de andere kant, daar is een douche voor uit gevonden!

Een douche staat niet op een feest, dus zodoende moet je eerst een paar uur naast iemand met zo'n bezweet bovenlijf staan. Daarnaast doet een douche niets af aan het smerige beeld.

Ach, ieder heeft hier z'n eigen mening over. Ik kan zeggen dat ik je ook wel een beetje kan begrijpen, hoewel ik het zelf ook doe dus het is een beetje hypocriet.

Haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb voor het eerst mijn shirt aangehouden tijdens dit feest, ik vond het niet nodig om het uit te trekken ondanks dat ik zeiknat was. Af en toe stoten iemand mij aan met zijn bezwete lichaam, echt te ranzig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:32 
 

devatu92 schreef:
Afbeelding

ik sta lekker dood erop -.-

wie is die kerel voor Duruz en wie is die linksonder met zn broek op zn knieen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 21:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
devatu92 schreef:
Afbeelding

ik sta lekker dood erop -.-

wie is die kerel voor Duruz en wie is die linksonder met zn broek op zn knieen?

Devatu en Kevin-Raw z'n broertje marvinv.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 22:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

jRn schreef:
KSwoosh schreef:
devatu92 schreef:
Afbeelding

ik sta lekker dood erop -.-

wie is die kerel voor Duruz en wie is die linksonder met zn broek op zn knieen?

Devatu en Kevin-Raw z'n broertje marvinv.



yesss thats me,

tijdje op HT al hoor ;)

maar nog nooit op meeting geweest. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 22:14 
 
Hardtraxx Newbie

sorry voor broek op me knie , riem was beetje stuk dus broek bleef maar afzakken normaal zit die hoger:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 22:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

marvinv schreef:
sorry voor broek op me knie , riem was beetje stuk dus broek bleef maar afzakken normaal zit die hoger:P

Helemaal niet, vuile straatpiraat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

marvinv schreef:
sorry voor broek op me knie , riem was beetje stuk dus broek bleef maar afzakken normaal zit die hoger:P

xd

Boeiend, laat die mensen lekker blaten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 22:20 
 
Hardtraxx Newbie

jRn schreef:
marvinv schreef:
sorry voor broek op me knie , riem was beetje stuk dus broek bleef maar afzakken normaal zit die hoger:P

Helemaal niet, vuile straatpiraat!

niet wil je hem even lenen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 23:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Een beetje laat, maar zoals beloofd hier mijn verslagje.

Het begon allemaal om 22:00. MarvinV(broertje van Kevin-Raw) en ik waren om 22:00 voor de deur van Crystal Venue. Er stonden hooguit 20 mensen. Na een minuutje of 5 konden we naar binnen. Even jassen opgehangen, voor een redelijke prijs en munten gekocht voor een standaard festivalprijsje, 2,50.

Toen even de boel verkend terwijl lorenzo al stond te draaien. Wat drinken gehaald en was opmerkelijk dat die redbull maar 1 muntje was, terwijl ze normaal hoofdprijsje vragen.

nouja rond 00:00 was patrick al in de zaal en zijn we samen beetje los gegaan op de helaas afwisselende muziek van vencino. Maar een plaat als wake-up man... om te :cry: . Dat nummer is zooo platgedraaid, dat het niet leuk meer is maar een afkraker. Had hetzelfde op freefestival..

Toen rond de Set van de Bass modulators wat gaan drinken met marvin en gingen we kijken wat de bass modulators draaiden, maarja was niet heel veel boeiends. Toen ging patrick met alphaverb praten, was wel grappig ;)

Toen moesten AVIO draaien. Was ondertussen al drukker geworden. Was wel een chille set, lekker los gegaan op on the go. Denk dat er meer raw tracks waren vanwege xxlerator waar hij heen moest. Ondertussen was jorn(jRn) ook al aanwezig en gingen we met ze alle los.

Het werd tijd om te pissen... Ga ik richting de wc, zie ik bas(kasparov) ze blije koppie daar in ze kasparov shirtje. Ff over van alles en nog wat zitten praten. Loopt er iemand naar hem toe:"Waarom draag jij nou weer een kasparov shirt?" Bas zo fucking droog: "ummmm....ik ben kasparov??" ik ging stuk. Nouja snel gepist want het was tijd voor b-front.

Bfront draaide een geweldige set. Serieus elk nummer was raak en totaal anders dan ik had verwacht dat er zou komen. Kings of the underground knalde zooooo hard :O net als die andere platen en die plaat van bob met crypsis :D!! :love:

nouja toen was het ff tijd om mijn benen rust te gunnen en ben ik met marvin wat gaan drinken. Hier gebeurde iets, wat ik nog nooit zelf had meegemaakt. Zat rustig op een bankje, marvin rechts van me en links van me een dooie strakke vent... Dus ik zit zo rustig met marvin te praten terwijl ik in mijn ooghoek zie dat die tamme vent ineens zooi in me drinken tieft... Dus ik kijk m zo aan... zegt hij" Volgens mij zit er keta in, maar ik was het niet hoor" ( er zat niemand anders bij die bankjes op dat moment -.-) En ik dacht... wtf, mensen als jij moeten echt een kutleven hebben wil je dit doen. :mad: :nono:

Toen ben ik weggegaan, al nadenkend hoe fout het had kunnen gaan als ik niet had opgelet...
Nouja toen nog half geknald op frontliner die het inderdaad niet haalde bij B-front en AVIO. Maar hij draaide zeker niet verkeerd! :thumbup:

tijdens de set van e-force heb ik niet echt veel meegekregen. Ging gewoon los met de Hardtraxxers. En we gingen allemaal stuk om een dagjesgozer van 15 ofzo die zwaar uit de maat stond te hakken :/ vooraan de dj-booth.

jaaaaa en toen was het zo ver...
THERAAA :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :love: :love: :drool:
Had zoveel zin om op pieter zijn tracks te qnallen. Ik wist wel dat het een bazenset moest worden.
Hij maakte er inderdaad een grappig set van. Beetje met ze iphone op de lyrics inspelen enzo haha.
En toen aan het eind kwam Breadstick en Oh my sun :O ik dacht dat ik geen energie meer had maar toen deze bazenplaten kwamen ging ik zooooo los!

nou dat heb ik geweten ook. ben met marvin naar het station gelopen. En het was kouuuud:P... en ik ging zitten en ik ben in slaap gevallen tot de eerste trein kwam.

Inception was boven verwachting! :bomb: :bomb:


goedkope prijzen qua eten/drinken.+
sfeer+
drukte+
avio++
bfront++++
thera+++++++++++


Topfeestje voor herhaling vatbaar :clap: :yay: :thumbup: :thumbup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2011 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Dus ik zit zo rustig met marvin te praten terwijl ik in mijn ooghoek zie dat die tamme vent ineens zooi in me drinken tieft... Dus ik kijk m zo aan... zegt hij" Volgens mij zit er keta in, maar ik was het niet hoor" ( er zat niemand anders bij die bankjes op dat moment -.-) En ik dacht... wtf, mensen als jij moeten echt een kutleven hebben wil je dit doen. :mad: :nono:


Gelukkig maar dat je het zag echt sommige mensen wens je toch echt bijna een overdosis toe. Ik heb dit gelukkig nog nooit meegemaakt maar je moet inderdaad wel echt een walgelijk leven hebben als je kickt op het verpesten van andermans feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 00:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Citaat:
Dus ik zit zo rustig met marvin te praten terwijl ik in mijn ooghoek zie dat die tamme vent ineens zooi in me drinken tieft... Dus ik kijk m zo aan... zegt hij" Volgens mij zit er keta in, maar ik was het niet hoor" ( er zat niemand anders bij die bankjes op dat moment -.-) En ik dacht... wtf, mensen als jij moeten echt een kutleven hebben wil je dit doen. :mad: :nono:


Gelukkig maar dat je het zag echt sommige mensen wens je toch echt bijna een overdosis toe. Ik heb dit gelukkig nog nooit meegemaakt maar je moet inderdaad wel echt een walgelijk leven hebben als je kickt op het verpesten van andermans feest.


juist dit dacht ik precies tzelfde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had hem zo een stoot voor z'n bakkus willen geven als ik het gezien had, ongeacht wat voor anabolenkneus het was. Dit is gewoon poging tot moord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 00:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik had hem zo een stoot voor z'n bakkus willen geven als ik het gezien had, ongeacht wat voor anabolenkneus het was. Dit is gewoon poging tot moord.



had m ook een tievusklap willen verkopen mrja wilde me avond er niet door laten verpeste.. dalijk werd ik eruit geflikkerd ofzo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2011 00:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

devatu92 schreef:
Chukkels schreef:
Ik had hem zo een stoot voor z'n bakkus willen geven als ik het gezien had, ongeacht wat voor anabolenkneus het was. Dit is gewoon poging tot moord.



had m ook een tievusklap willen verkopen mrja wilde me avond er niet door laten verpeste.. dalijk werd ik eruit geflikkerd ofzo..

Liever ik eruit en hij in het ziekenhuis dan ik dood, terwijl hij vrolijk doorfeest en een nieuw slachtoffer zoekt.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten