Gevonden, raar maar waar, staan we ook niet opwrote:Er staan in die balk allerlei knoppen, eentje heet party foto's, daar kan je fotos vindenwrote:Als ik op die link druk krijg ik 1 of andere vage site, heb je een goede site ?wrote:http://www.hardmusic-community.de
stonden wij opeens zomaar tussen
Maarten bedankt trouwens maar daar kan ik ons ook niet op terugvinden
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
partyflock al getjekt? staan ook foto's
http://www.pfsquad.nu Dan misschien nog?
-edit-
Kak, te laat :') Wat Jor-D zegt dus.
wrote:-edit-
-
BHardtraxx Newbie
- 14 posts member since 2008
Misschien is ie te duur? Volgens mij wordt ie wel best veel geboekt, op z'n Twitter zie ik bijna dagelijks "waiting for the plane" staanwrote:Dat is dus ook mijn punt, hij wordt grijsgedraaid en dat is dus een teken dat het een topplaat is. Maar waarom wordt die producer van een topplaat dan niet geboekt?wrote:maar beter ook, want anders zouden we ze NOG meer horenwrote:Alle Zatox plaatjes weer flink gedraaid, maar de man die ze produced wordt ook gewoon niet geboekt.poltergeist gaat er nog wel lekker in, maar de rest heb ik al veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te vaak gehoord
Zatox moet gewoon zijn promo's zelf houden en zeggen: de enige die de promo's draait ben ik en als jullie ze willen horen dan moeten jullie mij maar boeken..
Te duur is voor Q echt geen reden om hem niet te boeken. Headhunterz staat er tenslotte ook ieder feest.
En ik denk dat een Prophet, Headhunterz of Noisecontrollers toch een stuk duurder is dan Zatox.
-
HHardtraxxer
- 60 posts member since 2009
- last seen Sep 2011
Hoe was de set van headhunterz eigenijk?
wrote:Hoe was de set van headhunterz eigenijk?
Mwah, niet heel erg speciaal. beetje de standaard Studiosessions hitparade.
Wel leuk dat ie Tunebeat draaide, echt een superplaat!
Set van Headhunterz was matig vond ik persoonlijk. verwachte ook niet anders, die jongen is 2/3 maand in Amerika geweest.
Vond de set van Noisecontrollers zoals altijd weer heerlijk!
Vooral de laatste 45/30 minuten!
View on YouTube
View on YouTube
Vond de set van Noisecontrollers zoals altijd weer heerlijk!
Vooral de laatste 45/30 minuten!
View on YouTube
View on YouTube
Heb em nog niet live gehoord maar als ik dit zo hoor zou ik het niet erg vinden om het eens live te horen
Lekker schreeuwen.
+1wrote:Heb em nog niet live gehoord maar als ik dit zo hoor zou ik het niet erg vinden om het eens live te horenLekker schreeuwen.
Ja het zijn de Noisecontrollers, die Fusion homo'ss
Superplaatje!
Superplaatje!
Noisecontrollers, are Whack one more time 
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
vetste nummer was nog wel walking zeh line 
Vind hem maar matig.. en veel over die zweden.. sorry maar dat hoeft toch echt niet 
Laatste 4 minuten zijn beste van filmpje
+ Sitdown moment.. kippenvel
Laatste 4 minuten zijn beste van filmpje
+ Sitdown moment.. kippenvel
ik moest wel een paar x goed lachen 
Zie mezelf nog springen bij het stukje van IGIwrote:View on YouTube