Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 22:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima feest! Enige minpunt is dat we Stephanie gemist hebben. als ik er zo op dat podium zie dansen... :love:

Vind DV8 overigens een prima MC, hij schreeuwt tenminste niet door elk nummer heen, in tegenstelling tot ene Villain. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2010 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Piaaa schreef:
Kwam ze daarna nog dichterbij en zei dat ze me wel lief vond, toen zei ik dat ik al een vriend had en wees naar een maat van me ^^


Oh? Wist niet dat jij een dame was. :lol:

Benk ook niet, daarna liep ze daarom ook gelijk weg :lol:


Ben je gay dan? Zie dik gedrukte in de quote.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 00:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volges mij zei ie dat gwn om van der af te zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 01:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DJ Mind.Illusion schreef:
Daarnaast vrij matige setjes gehoord van dj's die absoluut geen feeling hebben met wat het publiek wilt... :/


Zoals wie? Alle dj's die ik zag waren juist heel erg interactief bezig (afgezien van Deepack dan).
Maar ok, ik zoek de DJ's er dan wel op uit; Dj's die de signalen van hun publiek negeren zijn suf inderdaad.

Maar wie hadden er dan geen feeling volgens jou, Mind Illusion?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 04:59 
 
Hardtraxx Newbie

Piaaa schreef:
Kwam ze daarna nog dichterbij en zei dat ze me wel lief vond, toen zei ik dat ik al een vriend had en wees naar een maat van me ^^


Ben je gay dan? Zie dik gedrukte in de quote.

Klinkt inderdaad best raar:P

Niet raar dat ze meteen weg liep.. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 08:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lees hier van alles over Crypsis. Wat gebeurde er dan mee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Hmm om het verhaal kort te houden:

Crypsis was mooi hard aan 't beuken, geluid stond vol aan. Na een half uur ging het geluid in eens zachter, maar de helft zo hard, je kon gewoon praten. Of er iets kapot ging, of q het volume omlaag gooide weet ik niet. Maar Crypsis was toen al boos, hij ging de speakers op het podium (die bedoeld zijn voor de artiest) verdraaien naar het publiek. Toen ging het wel weer wat beter. Toen kwam er om kwart voor 7 een keerl (van Q) het podium op die zei dat er mee op moest houden (terwijl ie tot 7u mocht). En toen werd ie gewoon echt kwaad. Pakte ie de Mic van Villain en riep iets in de trend van: "ja ik moet gewoon 10 minuten eerder stoppen, ik wordt hier gewoon genaait door Q-dance. Respect Q-dance Respect (sarcastisch)". Toen smeet ie echt keihard z'n koptelefoon op de draaitafels. En draaide ie nog 1 plaat, zonder licht en show op 't podium.

Naja, best verhaaltje nog wel :P. Ben benieuwd wat Q hier mee gaat doen. In mijn ogen werd hij ook gewoon genaait hoor. Maarja hij zal nu wel genegeerd gaan worden door Q. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 09:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zal wel weer dat mensen geklaagd hebben.. Was vorig jaar toch ook zo? Zullen ze de norm wel weer overschreden hebben... Politie die dan even langskomt, kan Q ook weinig meer aan doen op dat moment... Voor Crypsis is het flink zuur natuurlijk, maarja als de politie gaat lopen huilen dat het volume te hard staat zullen ze er wel mee moeten kappen... Straks raken ze de vergunning kwijt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 10:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook ik had mijn camera bij en heb een paar filmpjes gemaakt. :D







Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 10:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:

Geen filmpjes van Knockout.. diss enzo?
Ja heb wel iets, duurt maar halve minuut ofzo zal hem zo uppen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 11:25 
 
Hardtraxx Newbie

Wat ging NC heerlijk hard laatste uur :thumbsup:

Zwaar vet feest gehad!!

(vond wel lullig voor diegene die werd afgevoerd door medisch team toen ik binnekwam... Dan is je feestje van korte duur geweest :whistle: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 11:59 
 
Hardtraxx Newbie

Struikrover schreef:
Nee de meiden die lieten het afweten ;) , maar ik heb weinig last gehad van DV8.. Wat vond je er niet leuk aan?


Zou eigenlijk wel even langs willen komen maar was te laat binnen, mede door die heerlijke lange rij voor het fouileren, terwijl ik niet eens gefouileerd ben :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Over Crypsis; dat argument van herrie en geluidsoverlast snijdt niet veel hout....aangezien zijn zaal de enige zaal was waar op dat moment hardstyle werd gedraaid. In de andere zalen werd hardcore (NC/Hellfish) of zelfs speedcore/terror (geen idee welke v/d 2) gedraaid. Lijkt me stug dat dan alleen crypsis zn geluid naar beneden moest schroeven... Noiseontrollers gingen namelijk nog even 20 minuten langer door....

Speelde er zich iets soortgelijks af in de hardcore- en oldschoolzalen?

Hoe dan ook; crypsis is een held en ik hoop hem nog vaker te zien op Q-feestjes :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hellfish zal wel Terror gedraaid hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 13:28 
 
Hardtraxx Elite

nee industrial achtige shit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 13:31 
 
Hardtraxx Newbie

Martinos schreef:
Zoals wie? Alle dj's die ik zag waren juist heel erg interactief bezig (afgezien van Deepack dan).


JUIST deepack is/zijn altijd heel interactief bezig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

BongeR schreef:
Martinos schreef:
Zoals wie? Alle dj's die ik zag waren juist heel erg interactief bezig (afgezien van Deepack dan).

JUIST deepack is/zijn altijd heel interactief bezig..

Normaal doen ze dat zeker... zaterdag iets minder dan ik van hun gewend was.... maar ok...ik stond niet vooraan.. eerlijk = eerlijk. :$
Hoe dan ook... ik wacht met spanning af m.b.t. crypsis :corn:

P.S.: dat meisje van hierboven ging inderdaad hard op haar plaat...best wel dom :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Luister nu de liveset van NC, jesus wat een geweld!
Laat hun ook maar lekker afsluiten op Defqon :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 15:15 
 
Hardtraxx Newbie

Joy_ce schreef:
Struikrover schreef:
Nee de meiden die lieten het afweten ;) , maar ik heb weinig last gehad van DV8.. Wat vond je er niet leuk aan?


Zou eigenlijk wel even langs willen komen maar was te laat binnen, mede door die heerlijke lange rij voor het fouileren, terwijl ik niet eens gefouileerd ben :/


Wij liepen rechtstreeks door. werden wel even gefouilleerd maar hebben helemaal niet in de rij gestaan.

Enige rij waar ik in heb gestaan was die om mijn flesje bij te vullen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 15:16 
 

ik werd voor het eerst wel gefouilleerd :yay: :yay: eindeliJK! :P
ik ging wel bijna kapot van het lachen toen ze in me schoenen ging voelen xd

btw @ zwerver: de wc?

die wcs waren wel relax :P beter als 10 pisbakken naast elkaar :P alleen beetje kut als er dan zon geval lekt xd [3x gezien :P]
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 15:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik stond nergens in de rij maar ik ben wel erg streng gefouilleerd, zo streng deden ze het nog nooit bij mij.
Die beveiligert vroeg ook op hele agressieve toon of ik drugs bij me had. Normaal maak ik altijd een dolletje maar bij die gast dacht ik toch ff een politiek correct antwoord te geven, dacht doe maar ff niet voordat ik wordt meegenomen, wat een opgefokt geval. Kreeg een hele preek over me heen, "en als ik je tegen kom in de zaal en je gebruikt wat dan word je niet vrolijk".
Rest van de beveiliging was wel relaxt hoor, Maximus is vaak dik in orde! Die gasten stonden gewoon lekker mee te paffen in de zaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 15:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een mooi feestje, uitermate vermaakt. Vond alleen de set van Partyraiser & Nosferatu tegenvallen.

Wel toevallig trouwens, ik liep volgens mij voorbij jullie meeting bij de linkerbar voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik stond nergens in de rij maar ik ben wel erg streng gefouilleerd, zo streng deden ze het nog nooit bij mij.
Die beveiligert vroeg ook op hele agressieve toon of ik drugs bij me had. Normaal maak ik altijd een dolletje maar bij die gast dacht ik toch ff een politiek correct antwoord te geven, dacht doe maar ff niet voordat ik wordt meegenomen, wat een opgefokt geval. Kreeg een hele preek over me heen, "en als ik je tegen kom in de zaal en je gebruikt wat dan word je niet vrolijk".
Rest van de beveiliging was wel relaxt hoor, Maximus is vaak dik in orde! Die gasten stonden gewoon lekker mee te paffen in de zaal :)

Er werd ook gewaarschuwd door Q-Dance dat ze extra streng zouden zijn maar je moet maar net de verkeerde treffen die dan ook echt streng controleerd. Altijd die mensen in de zeik nemen, mooi man :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dennis Aka Mash schreef:
Piaaa schreef:
Dennis Aka Mash schreef:
Kwam ze daarna nog dichterbij en zei dat ze me wel lief vond, toen zei ik dat ik al een vriend had en wees naar een maat van me ^^


Oh? Wist niet dat jij een dame was. :lol:


Ik deed net alsof ik gay was ;) ( om der weg te krijgen )
Begrijp me niet verkeerd, mag graag kijken naar een loesje of een joyce ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2010 19:24 
 

Piaaa schreef:
Ik deed net alsof ik gay was ;) ( om der weg te krijgen )
Begrijp me niet verkeerd, mag graag kijken naar een loesje of een joyce ^^

tuuuuuuuuuuurlijk..... -.-
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten