Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2009 15:06 
 
Donateur

Veel plezier voor de mensen die gaan, helft van de leden ofzo ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2009 17:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Shit.. aan de opbouw van de kluisjes is te zien dat het weer net zo druk wordt daar als bij Qlimax..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2009 18:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb ** veel zin. Nog maar een paar uurtjes!!!! xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2009 08:01 
 
Hardtraxx Addict

Was een prima feessie al zeg ik et zelf..... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2009 11:08 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
Afbeelding


LOL :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2009 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Poehhh wat was dat een heeeeerlijk feest! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2009 12:36 
 
Donateur

Saimen schreef:
Poehhh wat was dat een heeeeerlijk feest! :)

Als ik de livesets zie zal het zeker wel heerlijk geweest zijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2009 13:34 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

HEEEERLIJK feestje!

Jammer dat de meeting zo ongeveer compleet mislukt is, maaja, zo gaat dat nou eenmaal ^^

Filmpjes, gemaakt door moi: http://www.youtube.com/user/JorzoR88
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2009 15:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

had ze al gezien
lekker bass bij hhz xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2009 17:08 
 
Hardtraxxer

Wat een gruwelijk feest was dit zeg (L) en al die geile wijfen daar :love: zal later nog wat filmpies posten ben nu zwaar wasted was 11 uur pas thuis xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2009 17:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa facking gaaf feest!!!
En geile wijfen idd. Niet normaal meer :P

Ben net wakkre hahah. Maar ga zo weer verder pitten. De hele avond uit me dak lopen gaan :D Damn wat ben ik naar de klote :P

Dit stuk van de avond was gewoon geniaal.
01:00 - 02:00 Headhunterz
02:00 - 03:00 Luna
03:00 - 04:00 Technoboy
04:00 - 05:00 Zany
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2009 17:41 
 
Hardtraxx Newbie


(Zet op HQ zodra Youtube die versie heeft verwerkt :thumbsup:)

Heel lekker feestje was het weer eens! Avio Live knalde er goed in meteen. Humor toen ze de shit uitgooiden en zeiden: "De buren hebben geklaagd ... hij moet haaaarder!" ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2009 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was al vanaf 10 over half 10 binnen, dus echt het begin. Eerst heel even bij D'Stylerz gestaan, hoorde snel Antifact - Path Of Righteousness. Toen doorgelopen naar Kamui, die waren daar bezig met eerst een top 40 nummertje, gevolgd door allerlei vage electro-technosounds, echt fucking mooi! Eindigend met Electro Slut, hun grootste hit.
Setje nummer 2 was Ivan Carsten. Opening was wel jammer met Her Voice remix, verder gewoon af en toe een lekkere Ivan Carsten track met wat hits erbij. Heb 10 minuten met D'Stylerz toen staan praten. Uiteindelijk om kwart over 11 kwam de eerste Crypsis plaat (Tuatara) al langs, het ging godvergetes hard :). Lekker!
Hier na AVIO Live, HET persoonlijke hoogtepunt van vanavond. Van Bassleggerz - Meet Me At The Bootlake en Gentalica - Kaboom tot aan Alphaverb - Play The Games (Make The Rules edit) tot Takin' Over. Eindigend met stukje Drum & Bass en stukje Hardcore.. En het allermooiste aan de hele set vond ik DBSTF die er zaten. Links in de hoek van het podium stonden een paar banken etc als een soort Artist Lounge, daar stond volgens mij 1 van de 2 met open mond te kijken hoe de zaal plat ging.. Vet!
Daarna stuk Digital Punk & Profyler meegenomen. Like Thiz gehoord, openen met Rock The Party, ook Animated Audio gehoord. Heb toen ook 5 minuutjes met Alphaverb gesproken, was leuk!
Toen 2 a 3 tracks Wildstylez, dus daar kan ik weinig over zeggen.
DBSTF "Live", grootste teleurstelling van de avond. Het enige live waren de samples Guess Who's Back en Evolutionz die constant gespamd werden. 3 Nieuwe nummers gehoord, die waren zeker divers, maar ik vond ze niet koopwaardig.
Headhunterz zette gewoon een solo promo-setje neer, wat te verwachten was, heb me er eigenlijk wel redelijk vermaakt.
Eigenlijk wou ik daarna naar Tuneboy, maar Luna wist me met zijn opener (My Style Is Dutch) en de hoop op Crypsis tracks te houden. Was wel even muntjes naast Tuneboy gaan halen, klonk lekker daar! Luna was echt top! Heelrijk genoten.
Erna Technoboy, die mij HEEL erg verraste door leuke dingen te doen! Dit wil zeggen door NIET Infinity remix te draaien en ook een paar oudere tracks (Phases en persoonlijke favoriet: Les Drums). Genoten!
Zany was de volgende om mij te vermaken, hij ging on-ge-lo-fe-lijk hard. Misschien had hij beter met Noisecontrollers gewisseld kunnen worden. Wel leuke dingen gehoord, Midnight en Xpanding Volt waren leuk!
Noisecontrollers hadden geen standaardset, die remix van Like Thiz was echt vet! Voor de rest gewoon hard rammen.
Tatanka & Zatox was een vette afsluiter! Veel dikke nieuwe platen gehoord zoals het hoort! Veel leuke dingen gezien daar!

Pluspunten:
*Aankleding van de stages, heel dik! Media stage was vet met allerlei camera's op de booth. Main met ogen en dergelijke.
*AVIO die de set van de avond had
*Tatanka & Zatox die niet met Hardcore afsloten
*De rare technosounds van Kamui
*De praatjes met de artiesten
*Het feit dat ook oudere platen gedraaid worden ook een aantal DJ's in de top bereikt heeft.

Minpunten:
*De DBSTF Liveset was teleurstellend
*De leidingpinten die ik bij Kamui voorgeschoteld krijg waren smerig
*Het feit dat ik heel vroeg weer op moest (1.5 uur geslapen)
*Het feit dat ik na Zany een beetje gaar gebeukt was.
*De RAI blijft een beetje een doolhof, al vond ik het meevallen

Volgorde van DJ's van vet naar minder vet:
AVIO Live
*Slaat heel veel ruimte over*
Ivan Carsten
Zany
Technoboy
Tat & Zat
Kamui
Luna
Noisecontrollers
Headhunterz
*Slaat veel over*
DBSTF Live
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2009 18:09 
 
Donateur

Mooie recensie zet je daar neer Khadber. Als ik dat zo hoor wou ik er ook bijzijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2009 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JDnAJ schreef:

(Zet op HQ zodra Youtube die versie heeft verwerkt :thumbsup:)

Heel lekker feestje was het weer eens! Avio Live knalde er goed in meteen. Humor toen ze de shit uitgooiden en zeiden: "De buren hebben geklaagd ... hij moet haaaarder!" ;-)


wat is die laatste track? :love:

en khad, leuke samenvatting :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2009 19:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

JDnAJ schreef:

(Zet op HQ zodra Youtube die versie heeft verwerkt :thumbsup:)

Heel lekker feestje was het weer eens! Avio Live knalde er goed in meteen. Humor toen ze de shit uitgooiden en zeiden: "De buren hebben geklaagd ... hij moet haaaarder!" ;-)

Whaaat focking gruuuwlijk!! Echt precies zo als het was. En ik herinner me alles nog van die vid. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2009 20:09 
 
Donateur

op 0:48 in het filmpje zie je kerstman :oh: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2009 20:40 
 
Hardtraxxer

Geslaagd feestje, eerst Ivan Carsten en AVIO Live (heerlijk) gezien, rest van de avond mainstage. AVIO, Zany (Midnight <3), en Technoboy waren voor mij de hoogtepunten van de avond.

Was mijn eerste Q-Dance feestje en zeker weten niet de laatste! Was bij DBSTF wel links vooraan gaan staan maar volgens mij niet vooraan genoeg en te veel naar links.

Heb me iig goed vermaakt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2009 22:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het was inderdaad ook de enige waar ik speciaal naar toe ging en dat was AVIO LIVE. Tering zeg, die gasten zette me daar toch een partij dikke show neer, en zelf waren ze ook lekker actief op dat podium
+1

Voor de rest ook genoten van de artiesten in de main, nog even Noize Suppressors mee gepakt en als een van de hoogtepunten de stuk of 4 á 5 toegiften van TAT&ZAT op het eind. Elke toegift gaf ik nog alles wat ik had, en ja hoor, daar kwam weer een nieuw nummer! Heerlijke avond gehad!

@ Khadber, hoe nuchter ben jij wel niet gebleven om dit allemaal te onthouden. Leuk om te lezen iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2009 23:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb genoten van Frontliner, verder lekker rondgehuppeld. Was met groep dus beetje hier en daar gestaan. Dit heb ik gezien:

Kasparov, Evil Activities, Ivan Carsten, Avio, Wildstylez, Digital Punk en Profyler, DBSTF, Headhunterz, Predator & Angerfist, Noize Suppresor, Undymion, Technoboy, Frontliner, Noisecontrollers, Dutchmaster.

Toppunten vond ik: Frontliner, Wildstylez, Noize Suppresor, Noisecontrollers en Dutchmaster.

Verder was het weer een gruwelijke prestatie van Q, wat een sfeer, iemand ook die Q-dance dollarbiljetten gezien, top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2009 23:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ja die Q-dance dollars hebben ze echt heel nice gedaan! Maar ik vond de rest er ook super uit zien, alles liep helemaal soepel voor het feest. Het was wel steeds een eindje lopen maar er was totaal geen gedonder volgens mij, heb in ieder geval geen ruzie of wat dan ook gezien. Echt een super sfeer!! :thumbsup:

We kwamen binnen toen Scot Project net over de helft was, vond 'm niet heel erg denderend draaien, ook al vond ik een paar nummers toch wel heel erg goed. Wildstylez pakte 'm gelijk hard, en dat is de hele avond zo gebleven in de main. Vond alle sets heel erg goed te doen, maar vond het jammer dat ik een paar nummers vaker hoorde, en dan niet het anthem..

De helden voor mij waren vannacht: Luna, Tat&Zat
Zany draaide ook heel erg hard, maar ik vond het heel erg nice dat ie Crystal draaide, die had ik nog nooit live gehoord en vind 'm veel te dik! D'r zaten lekkere nieuwe nummers tussen! Van 04.00 tot 07.00 was goddelijk..
Maar alles was gewoon keihard! :drool: Lekker diep geluid ook in die zaal, vooral met 123,9 dB ^^ Ben benieuwd of het nog harder is gegaan dan dat, volgens mij wel, maar dat getal zag ik op een partyflock foto.

Al die geposte filmpjes zijn trouwens hartstikke nice, ben benieuwd naar de aftermovie..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2009 00:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
vooral met 123,9 dB ^^ Ben benieuwd of het nog harder is gegaan dan dat, volgens mij wel, maar dat getal zag ik op een partyflock foto.


Ging dat echt zo hard ja? Voor ons gevoel was het geluid niet al te hard deze keer, of tenminste, we hadden harder meegemaakt. Maar 123, dat is niet mis voor onze tere oortjes >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2009 09:21 
 
Hardtraxx Addict

Ten eerste heb zeker goed feessie gehad. Sfeer, aankleding en geluid waren top.

Toen wij binnen kwamen waren flamman & abraxas bezig. Zijn we even een drankje wezen doen. Vind et altijd wel leuk om wat oude happy hardcore klappers voorbij te horen komen. Toen doorgelopen naar de main waar DBSTF bezig was. Vond ik niet bijzonder. Daarna kwam Headhunterz. Vond ik ook niet echt top, klonk allemaal hetzelfe.

Daarna kwam Luna. Supersetje heeft deze man neergezet. Aan het einde van Luna ben ik weer naar de Early gegaan voor de laatste 45 min van Bass D & King Matthew voor wat early rave klasiekers. Was erg vet moet ik zeggen. Daarna nog 30min Buzz Fuzz meegepakt die heb er gelijk goed hard opgooide en lekker doorging met oude beukplaten.

Toen weer naar de main voor mijn held Zany en die heeft mij zeker niet teleurgesteld. Voor et eerst tracks van z'n album op een feest gehoord en die doen het zeker goed :thumbup: En beginnen met crystal....dan kan het al bijna niet meer stuk natuurlijk. Ik ben idd ook van mening dat zany achter de noisecontrollers had moeten draaien maargoed.

Toen kwamen dus de noisecontrollers. Niks op aan te merken. Niet echt speciaal maar gewoon lekker. En toen de afsluiter. Tat&Zat. Altijd lekker om wat sneller italiaans beukwerk aan het eind te hebben.

Al met al heb ik me prima gemaakt. Wel jammer van de Hardtraxx meeting waar ik maar 3 members heb gezien. Maargoed..je ken nie alles hebben........
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2009 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha er waren wel meer dingen opgevallen hoor! Hardcore stage heb ik niet gezien, Early Rave wel bij het naar buiten gaan, zag er goed uit!

Strike Again remix van Noisecontrollers is overigens ook goed blijven hangen! Was een leuke track!

Maar hoe je dat herinnert? Gewoon onthouden ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2009 11:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja precies. Zo moeilijk is dat toch niet? Ik kan me ook alles nog herinneren.. En nee, ik zat niet aan het water ;)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten