17 dagen en 22 uur

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Helaas moet ik hem laten schieten omdat ik er niet ben. Ik wil dit echt niet graag missen, IQ is misschien wel het vetste feest van het jaar.
Krijg ik net te zien..B-Front - Top 10 April 2009
01. B-Front - T.B.A / Darkside [cdr]
02. Zany - Animated audio / Symphonic Feedback / Guardian Angel (ft Pitcher) [cdr]
03. Ran-D & B-Front ft Dayda - Thorn [cdr]
04. Donkey Rollers - Atrocity (B-Front's in Qontrol mix) [cdr]
05. Noisecontrollers - Yellow minute / Sanctus / Attack again / Revolution is here [cdr]
06. Alpha twins - Unleashed / fragile [cdr]
07. Dozer - Relax / Hawk [cdr]
08. Ran-D ft Alpha twins - Fright night / Say yeah [cdr]
09. Bass Modulators vs B-Front - Quarintine / Pathology [cdr]
10. Dj Isaac - The Sound Of The Underground [cdr]
Misschien interessant??
Hiero is Wageningen heeft iedereen het er nu langzamerhand ook steeds meer over. Zo mooi om zien, dat er altijd twee weken voor een groot feest altijd de destbetreffende naam van dat feest in elk gesprek minstens 1 keer voorkomt.
Gesprekken gaan dan meestal:
Hey ouwe, alles lekker!?
Ja prima, met jou!
Ook man, ook naar Inqontrol?
Ja zkers, jij toch ook?
Ja gast, wat denk jy dan?
Herkenbaar of niet?
Gesprekken gaan dan meestal:
Hey ouwe, alles lekker!?
Ja prima, met jou!
Ook man, ook naar Inqontrol?
Ja zkers, jij toch ook?
Ja gast, wat denk jy dan?
Herkenbaar of niet?
Ik hoop voor iedereen dat het Geluid super is
Prachtig Decor + Lightshow (Lasers ook, maar Q-Dance kennende kan het niet slecht zijn
)
Dus veel plezieer
Nog 3 jaar en dan ik ook :')
Prachtig Decor + Lightshow (Lasers ook, maar Q-Dance kennende kan het niet slecht zijn
Dus veel plezieer
Nog 3 jaar en dan ik ook :')
Nog 2 weken en dan zit ik rond dit tijdstip al in Amsterdammmmmm

K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Ik nog maar 10 maandwrote: Nog 3 jaar en dan ik ook :')
Waat kan niet wachten man. Idd nog maar 2 weken. Dat is echt zo voorbij
Als die AutoRAI nou ff oprot kunnen ze aan InQontrol bouwen
Kutauto's xDwrote:Waat kan niet wachten man. Idd nog maar 2 weken. Dat is echt zo voorbij![]()
Damnnnnn ZO ZIN IN DBSTF LIVE
Whahah ja ik ook

Maar ook zeker Tat & Zat (Tatanka & Zatox)
Is er al een timetable bekend?
Hahaha ontzettend herkenbaar!wrote:Herkenbaar of niet?
Ik ben ondertussen ook nog steeds mensen aan het overhalen, je wilt het toch niet missen?
Hoop dat de tijd vliegt!
Timetable word altijd de week voor het feest bekend gemaakt. Komt vanzelf wel.wrote:Whahah ja ik ook![]()
Wil sowieso bij Tat & Zat, Wildstylez en AVIO Live zijn!
Gooi het setje van Knock Out en Fresh FM door elkaar en je weet wat je gaat horen.
D
Hardtraxxer
775 posts member since 2009
last seen Jul 2024
Zooo fucking veel zin in word me eerste grote hardstyle feest. 
Je hebt ze zeker niet LIVE gehoord op Thrillogy... ??wrote:Gooi het setje van Knock Out en Fresh FM door elkaar en je weet wat je gaat horen.
Nope, maar de laatste setjes die ik heb geluisterd zijn de hele tijd hetzelfde.wrote:Je hebt ze zeker niet LIVE gehoord op Thrillogy... ??wrote:Gooi het setje van Knock Out en Fresh FM door elkaar en je weet wat je gaat horen.
Liveset is iets heel anders als een DJ set he!
Geloof me... op IQ wordt het niet stilstaan ..

Geloof me... op IQ wordt het niet stilstaan ..
Daar droom ik zelf nu ook al overwrote:Neeeeej DBSTF LIVE![]()
![]()
Als ik nou ergens NIET naar uitkijk is het geloof ik wel DBSTF live
. Je weet nu al dat gewoon alle hits van de afgelopen 2 a 3 jaar langs gaan komen, precies hetzelfde stijltje. Dat vind ik wel jammer.
DBSTF-sounds zijn heel herkenbaar, maar ik vind het niet fijn om ze een half uur alleen maar dezelfde sounds te laten maken.
Ik zie deze act meer als: Leuk voor erbij zeg maar.. Zeer zeker niet als hoogtepunt van de avond, dat gaan voor mij Tat & Zat, AVIO en misschien wel Scot Project of Kamui doen.
DBSTF-sounds zijn heel herkenbaar, maar ik vind het niet fijn om ze een half uur alleen maar dezelfde sounds te laten maken.
Ik zie deze act meer als: Leuk voor erbij zeg maar.. Zeer zeker niet als hoogtepunt van de avond, dat gaan voor mij Tat & Zat, AVIO en misschien wel Scot Project of Kamui doen.
Verhuis jij lekker naar de hardtrance dan met je Kamui... bah bahwrote:AVIO en misschien wel Scot Project of Kamui doen.
Tat & Zat wil ik ook 100% zeker zien! Wat een mannen. Kan niet zeggen wat ik allemaal wil zien, want dat is veeeel te veel!! o.a. Zany, Noisecontrollers, Bass-D & King Matthew, Luna, Shadowlands Terrorists, Tuneboy..
Eerst zorgen dat je binnen blijft heh.....wrote:Tat & Zat wil ik ook 100% zeker zien! Wat een mannen. Kan niet zeggen wat ik allemaal wil zien, want dat is veeeel te veel!! o.a. Zany, Noisecontrollers, Bass-D & King Matthew, Luna, Shadowlands Terrorists, Tuneboy..
Who's going
Nobody has said they're going yet.