Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2024 15:26 
 
Hardtraxx Newbie

Feest: Illuminate x Breda (2.0)
Datum: 30-11-2024
Tijd: 15:00 - 23:00
Locatie: STRND, Breda
Leeftijd: 18+
Ticketsale: http://illuminatehardstyle.com
Prijs: €33,95

LINE-UP:
Noisecontrollers
Adrenalize
The Pitcher (This Is My Sound set)
Jones
Illuminate (GOLDEN HOUR)
Flux Overload
Low Frequency
SNRG
Hosted by da Syndrome

(EUPHORIC) HARDSTYLE CLASSICS FROM 2010 - 2017

DIRECTE TICKETLINK (€33,95)
https://eventix.shop/9y2q82xs
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2024 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas al Melodic Madness & Qlimax in november, anders was dit misschien wel een optie geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2024 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weer een euphoric feest? wanneer gaat de RAW weer zegevieren? want omdat alle boomers nu weglopen met die blije regenboog style gaat natuurlijk de echte hardstyle sound weer helemaal naar de klote! zal wel door tiktok komen. maar jullie regenboog style loverz gaan het vanzelf wel merken ;) namelijk de ECHTE hardstyle.. hiding in the woods.. waiting for revenge :evil: zoals mijn oom altijd zei, een melodie ben je binnen een week weer vergeten, een goeie kickdrum blijft in je geheugen gegrift tot je laatste adem :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2024 15:45 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Afterparty ft. Dual Damage, GPF & The Dark Horror in De Rozenboom.

Op de lijst staat nu alleen Sven-O. Wie o wie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2024 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ludo_sandersofficial schreef:
Afterparty ft. Dual Damage, GPF & The Dark Horror in De Rozenboom.

Op de lijst staat nu alleen Sven-O. Wie o wie?


ik kom wel als ik een jonko mag roke met kenzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2024 15:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
weer een euphoric feest? wanneer gaat de RAW weer zegevieren? want omdat alle boomers nu weglopen met die blije regenboog style gaat natuurlijk de echte hardstyle sound weer helemaal naar de klote! zal wel door tiktok komen. maar jullie regenboog style loverz gaan het vanzelf wel merken ;) namelijk de ECHTE hardstyle.. hiding in the woods.. waiting for revenge :evil: zoals mijn oom altijd zei, een melodie ben je binnen een week weer vergeten, een goeie kickdrum blijft in je geheugen gegrift tot je laatste adem :thumbup:

Hardstyleboy, dat Joe?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2024 15:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zaagkick schreef:
weer een euphoric feest? wanneer gaat de RAW weer zegevieren? want omdat alle boomers nu weglopen met die blije regenboog style gaat natuurlijk de echte hardstyle sound weer helemaal naar de klote! zal wel door tiktok komen. maar jullie regenboog style loverz gaan het vanzelf wel merken ;) namelijk de ECHTE hardstyle.. hiding in the woods.. waiting for revenge :evil: zoals mijn oom altijd zei, een melodie ben je binnen een week weer vergeten, een goeie kickdrum blijft in je geheugen gegrift tot je laatste adem :thumbup:


doet me echt denken aan tokkies op feesboek over WEF complotten

ludo_sandersofficial schreef:
Afterparty in De Rozenboom.

Op de lijst staat nu alleen Sven-O. Wie o wie?


Alleen mensen die fan zijn van regenboogstyle zijn welkom wmb
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2024 15:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
ludo_sandersofficial schreef:
Afterparty in De Rozenboom.

Op de lijst staat nu alleen Sven-O. Wie o wie?


Alleen mensen die fan zijn van regenooghardstyle zijn welkom wmb


Om jou een plezier te doen kan ik met trots mededelen dat ik net uit een belletje kom met jouw favoriete artiest, en deze aan de line-up kan toevoegen. De opening zal hierbij verzorgd gaan worden door Unicorn on Ketamine. Meer regenboog ga ik niet kunnen regelen.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten