Zaagkick schreef:
weer een euphoric feest? wanneer gaat de RAW weer zegevieren? want omdat alle boomers nu weglopen met die blije regenboog style gaat natuurlijk de echte hardstyle sound weer helemaal naar de klote! zal wel door tiktok komen. maar jullie regenboog style loverz gaan het vanzelf wel merken

namelijk de ECHTE hardstyle.. hiding in the woods.. waiting for revenge

zoals mijn oom altijd zei, een melodie ben je binnen een week weer vergeten, een goeie kickdrum blijft in je geheugen gegrift tot je laatste adem

doet me echt denken aan tokkies op feesboek over WEF complotten
ludo_sandersofficial schreef:
Afterparty in De Rozenboom.
Op de lijst staat nu alleen Sven-O. Wie o wie?
Alleen mensen die fan zijn van regenboogstyle zijn welkom wmb