Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 13:47 
 
Hardtraxx Newbie

Hoi ik wil dit jaar graag naar intents festival maar het probleem is dat ik dan nog 16 ben dus heb ik de vraag aan jullie of ik beter een id van een vriend die op me lijkt mee kan nemen of geen id meenemen alvast bedankt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 13:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nee, flink strenge controle. Kans op nachtje cel als je minderjarig bent, zou het niet wagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 13:49 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vraag is het beste hier te stellen: feesten/intents-festival-05-06-07-06-2015-sportpark-den-donk-oisterwijk-t47832.html

Ik gooi het topic daarom dicht. :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten