Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 13:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: IAmHardstyle presents Brennan Heart 20 years
Datum: 14-10-2021 en 16-10-021
Tijd: 1930 - 0000
Locatie: Q-Factory
Leeftijd: ??
Ticketsale: https://frontoffice.paylogic.nl/?event_ ... e_id=18480
Prijs: 33,95

https://iamhardstyle.com/brennan-heart-20-years/
Citaat:
Two decades ago Fabian Bohn started his adventure in the music industry as a young producer and grew to become the DJ and entrepreneur we now know as BRENNAN HEART!

They say that time flies when you’re having fun and the past twenty years have not gone by quietly. While constantly pushing the envelope and creating genre bending hits like Just As Easy, Lose My Mind, Imaginary, All On Me and many more this founder of I AM HARDSTYLE deserves a proper celebration. At the upcoming Amsterdam Dance Event (ADE), on the 14th of October 2021 we proudly present: BRENNAN HEART 20 YEARS!


Line-up:
Brennan Heart
Audiotricz
B-Front
Brennan Heart & Thera (Brennan & Heart)
Code Black x Tonehifterz
Dailucia
Dana (alleen zaterdag)
Rebourne
MC Villain
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 16:32 
 
Hardtraxxer

Interessant, maar helaas in Amsterdam. De keren dat ik naar een hardstylefeest ben geweest in Amsterdam viel het qua publiek altijd tegen (Buiten de in Qontrol om).
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Interessant, maar helaas in Amsterdam. De keren dat ik naar een hardstylefeest ben geweest in Amsterdam viel het qua publiek altijd tegen (Buiten de in Qontrol om).

Dus al het publiek wat afkomt op een Xqlusive, Qapital of ander feest in de AFAS of Ziggo schrijf jij bij voorbaat al af? Want daar komen natuurlijk alleen maar Amsterdammers op af en geen publiek uit andere steden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 17:02 
 
Hardtraxxer

The Ace of Bass schreef:
HardDB schreef:
Interessant, maar helaas in Amsterdam. De keren dat ik naar een hardstylefeest ben geweest in Amsterdam viel het qua publiek altijd tegen (Buiten de in Qontrol om).

Dus al het publiek wat afkomt op een Xqlusive, Qapital of ander feest in de AFAS of Ziggo schrijf jij bij voorbaat al af? Want daar komen natuurlijk alleen maar Amsterdammers op af en geen publiek uit andere steden?


Nee oke, ik was misschien wat kort door de bocht. Je hebt gelijk, XQ ook altijd top. En het is met ADE dus dan loopt er normaalgesproken zowat heel de 'wereld' rond (zal dit jaar iets anders zijn denk ik :/ ). Maar heb persoonlijk niks met het nachtleven in Amsterdam, wellicht is het dat....

Amsterdam vind ik altijd een plek voor die hipsterevents, beetje dat supperclub of club AIR gehalte. Heb daar niet veel mee, en zeker niet bij een hardstyle event. Beetje gek doen, weet ik wat allemaal! Nergens geen rekening mee houden en heb in A'dam het gevoel dat je dat altijd wel moet doen. Dat ze je raar aan staan te kijken als je dus gewoon een wel keer 'gek' doet of los gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 17:05 
 
Hardtraxx Veteran

HardDB schreef:
The Ace of Bass schreef:
HardDB schreef:
Interessant, maar helaas in Amsterdam. De keren dat ik naar een hardstylefeest ben geweest in Amsterdam viel het qua publiek altijd tegen (Buiten de in Qontrol om).

Dus al het publiek wat afkomt op een Xqlusive, Qapital of ander feest in de AFAS of Ziggo schrijf jij bij voorbaat al af? Want daar komen natuurlijk alleen maar Amsterdammers op af en geen publiek uit andere steden?


Nee oke, ik was misschien wat kort door de bocht. Je hebt gelijk, XQ ook altijd top. En het is met ADE dus dan loopt er normaalgesproken zowat heel de 'wereld' rond (zal dit jaar iets anders zijn denk ik :/ ). Maar heb persoonlijk niks met het nachtleven in Amsterdam, wellicht is het dat....

Amsterdam vind ik altijd een plek voor die hipsterevents, beetje dat supperclub of club AIR gehalte. Heb daar niet veel mee, en zeker niet bij een hardstyle event. Beetje gek doen, weet ik wat allemaal! Nergens geen rekening mee houden en heb in A'dam het gevoel dat je dat altijd wel moet doen. Dat ze je raar aan staan te kijken als je dus gewoon een wel keer 'gek' doet of los gaat.


Je denkt toch niet dat dat type mensen naar een IMH event gaan toch xd zal er vast een paar rond lopen verdwaald maar heel Hardstyle NL heeft binnen gezeten dus dit is gevuld met HS/Brennan Heart liefhebbers
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2021 17:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja volgens mij moet je je verwachtingen even beetje bijstellen haha. Ja als je naar het club leven hier in Amsterdam gaat krijg je beetje raar publiek ja...maarja, dat heb je ook elders in het land. Dat ligt denk ik meer aan type club/muziek dan aan het volk wat er in Amsterdam woont. :P

HardDB schreef:
Amsterdam vind ik altijd een plek voor die hipsterevents, beetje dat supperclub of club AIR gehalte. Heb daar niet veel mee, en zeker niet bij een hardstyle event. Beetje gek doen, weet ik wat allemaal! Nergens geen rekening mee houden en heb in A'dam het gevoel dat je dat altijd wel moet doen. Dat ze je raar aan staan te kijken als je dus gewoon een wel keer 'gek' doet of los gaat.


Dit herken ik totaal niet en woon al heel wat jaartjes in Amsterdam. Maarja ik ga ook niet naar rare clubs zoals Club Air of The Up oid. Maar met een Hardstyle event hoef je je echt niet druk te maken dat je raar wordt aangekeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 10:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand enig idee of dit nog doorgaat als dag evenement?
Duurt wel lang totdat we uitsluitsel krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 11:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Iemand enig idee of dit nog doorgaat als dag evenement?

Gaat wrs gwn door, van 19:30 tot 00:00
website ADE
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bedankt, heb de tijden in de eerste post aangepast. Als er meer informatie is zal ik die ook bovenin bijvoegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2021 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Völser schreef:
Fusionmania schreef:
Iemand enig idee of dit nog doorgaat als dag evenement?

Gaat wrs gwn door, van 19:30 tot 00:00
website ADE

Ah top dankje, dat had ik nog niet gezien! :)
Nu hopen dat de Line-up ook snel volgt, aangezien het IAM Hardstyle feest op 30oktober in Duitsland al wel bekend is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2021 21:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Komt trouwens een tweede dag erbij, zaterdag 16 oktober. dit omdat ze al over de 75% capaciteit waren :P
https://www.facebook.com/events/1001722783962355/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2021 21:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Line-up wordt morgen bekend gemaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

Brennan & Heart! Dat we dat nog mogen meemaken. Super vet! Daar had ik graag voor een kaart gekocht. Helaas ongelukkige datum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Brennan & Heart! Dat we dat nog mogen meemaken. Super vet! Daar had ik graag voor een kaart gekocht. Helaas ongelukkige datum.


Heel sick! Maar kan ook niet door werk en VWAB
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2021 10:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twijfel nog om hier heen te rijden. Iemand al ergens een timetable gezien?
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten