Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 23:57 

Hardtraxxer

Naja back on topic :) geloof wel dat het goed komt
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 23:58 

Geloof ik ook wel, maar is toch niet netjes om dat zomaar te gebruiken zonder toestemming.
Bericht Geplaatst op 22 feb 2012 23:59 

Hardtraxxer

Heb je mijn bericht gehad?
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 00:06 

Hardtraxxer

peultjes schreef:
Heb je mijn bericht gehad?

Ja ik heb zojuist een mail gestuurd ;)
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 01:56 

Hardtraxx Veteran

Aanwezig! 90% voor Diamanic, rest is mooi meegenomen. Leuk dat het enclave van Davey ook gaat :) nog nooit in Ivarca geweest eigenlijk terwijl het zo dichtbij is. Wordt een rauw nachtje als ik het zo zie :D Guido mag ik requests plaatsen? :evil:
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 09:33 

Donateur

Ik zie vandaag vgm die jongen van die poster, zou hem wel even een schop onder z'n kloten geven. :whistle:
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 14:55 

Hardtraxx Elite

mandy schreef:
Hier waarschijnlijk ook wel aanwezig :D
lijkt me leuk!

:corn:
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 14:58 

Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Aanwezig! 90% voor Diamanic, rest is mooi meegenomen. Leuk dat het enclave van Davey ook gaat :) nog nooit in Ivarca geweest eigenlijk terwijl het zo dichtbij is. Wordt een rauw nachtje als ik het zo zie :D Guido mag ik requests plaatsen? :evil:

Wees blij dat je er nog nooit geweest bent :P vroeger was het leuk, maar het is gewoon een jeugdhonk op de zaterdag 14+... Was al lang blij om te lezen dat dit 16+ was
Bericht Geplaatst op 23 feb 2012 18:57 

Hardtraxxer

Dat is ook de reden dat het +16 is en op vrijdagavond :innocent:
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 03:07 

Hardtraxxer

Firetrap schreef:

Tuurlijk! Ik sta voor alles open (als dit ook mag van de organisatie natuurlijk hehe) Meneer Peulers! :D
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 10:57 

Hardtraxxer

Diamanic schreef:
Firetrap schreef:

Tuurlijk! Ik sta voor alles open (als dit ook mag van de organisatie natuurlijk hehe) Meneer Peulers! :D

Jij bent de dj niet ik xd
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 13:22 

Hardtraxxer

peultjes schreef:
Diamanic schreef:
Firetrap schreef:

Jij bent de dj niet ik xd

Theracords it is dan :woot:

hehehe
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 13:40 

Hardtraxx Veteran

Wel oppassen dan! Aangezien Anagenetic daar ook niet vies van is, en natuurlijk Deetox is er :)
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 13:42 

Hardtraxx Veteran

Diamanic schreef:
Theracords it is dan :woot:

hehehe

NIIICEEEEEE :love: Gewoon een all-Theracords set neerzetten :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 13:43 

Bierkoning

The Machine - Better World :whistle:

Echt de enige track die ik nog perse live moet horen van de hardere tracks. Niet dat ik weet of ik erbij ben maar goed :P
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 13:57 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:

Echt de enige track die ik nog perse live moet horen van de hardere tracks. Niet dat ik weet of ik erbij ben maar goed :P

Jawel hoor, jij bent er gewoon bij :whistle:

Henk-Jan en Mandy zijn er ook bij naar alle waarschijn.
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 15:19 

Hardtraxx Veteran

En Nando wou toch ook gaan? Moet trouwens nog steeds hier vragen of het kan :P maar daar maak ik me geen zorgen over, zo moeilijk zijn mijn ouders niet
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:20 

Bierkoning

We moeten niks hoor mandy! :P
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:23 

Hardtraxx Veteran

mandy schreef:
Pommer schreef:

Ah jurre ik kan toch niet zonder jou!
Maar je hebt gelijk, we kunnen ook samen gezellig een avond filmpje kijken ofzo :loving:

Dat doen we de dag er na wel. Film kijken met Jurriën/ Peter/ Henk-Jan/ Pommer/ Mandy/ Nando (???) :loving:
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:24 

Bierkoning

mandy schreef:
Pommer schreef:

Ah jurre ik kan toch niet zonder jou!
Maar je hebt gelijk, we kunnen ook samen gezellig een avond filmpje kijken ofzo :loving:

Ja dat is een beter plan inderdaad, ik kijk natuurlijk veel liever een kleffe romantische komedie met je dan naar zo'n duivels feest gaan :$
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:37 

Hardtraxxer

mandy schreef:
Daveytl schreef:
Pommer schreef:

Jawel hoor, jij bent er gewoon bij :whistle:

Henk-Jan en Mandy zijn er ook bij naar alle waarschijn.

Ja lijkt me super gesjellig :D
het onafscheidelijke duo moet hier natuurlijk bij zijn he haha :P

Zal eens kijken :)
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:53 

Hardtraxx Veteran

Haha :P

Lijk mij ook gezellig Mandy ^^
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 19:58 

Hardtraxx Veteran

Nee man, BBQ aansteken en bier drinken :D
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 20:01 

Hardtraxx Veteran

Hoppa! Ouders net even gevraagd en die vonden het helemaal prima! Hier kunnen ook 2 mensen overnachten :)
Even voor de duidelijkheid voordat andere mensen erom gaan vragen, Tot nu toe hebben Mandy, Henk-Jan, Pommer en Nando de kans om hier te slapen. Als een van hun afhaakt kunnen er eventueel andere mensen deze kant op komen!

En wat nou film kijken de volgende dag? Bier zal er gedronken worden! :beer:
Bericht Geplaatst op 24 feb 2012 20:02 

Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Hoppa! Ouders net even gevraagd en die vonden het helemaal prima! Hier kunnen ook 2 mensen overnachten :)
Even voor de duidelijkheid voordat andere mensen erom gaan vragen, Tot nu toe hebben Mandy, Henk-Jan, Pommer en Nando de kans om hier te slapen. Als een van hun afhaakt kunnen er eventueel andere mensen deze kant op komen!

En wat nou film kijken de volgende dag? Bier zal er gedronken worden! :beer:

Henk-Jan en Mandy blijven hier volgens mij al slapen. Lijkt mij het beste aangezien we een slaapbank op zolder hebben. Die 2 zullen het vast niet erg vinden om bij elkaar in bed te slapen :P

Oké, dan wordt het bier zuipen. Maar er zijn ook nog mensen die moeten rijden hé :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten