Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 01:20 
 
Hardtraxx Newbie

I Love 2 Party 2012 : Reveal The Secrets Of Life


* 4 Area's - 64 ARTISTS
* Dagfestival: 14.00 - 03.00
* New & improved location

Afbeelding

▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ LINE UP ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
∎∎∎∎ Mainstage : Hosted by Mc Apster ∎∎∎∎
Noisecontrollers // Deepack // Frontliner // Mark with a K // Adaro // Wasted Penguinz // I Love 2 Party showcase Live // Deftoys // Audiofreq // Kid Rascal // Pat-B // Crushz // Akyra // Bassfighterz


∎∎∎∎ T-Town Masters : Hosted by Mc RG ∎∎∎∎
Evil Activities // The Viper // Paul Elstak // The Outside Agency // T-Town Dreamteam Live // Promo // Nosferatu // Kristof //Repeater // Only // Trypsin // NJ Kwan // Xardio


∎∎∎∎ Dancezone : ∎∎∎∎
The Partysquad // La Fuente & Mc Iceman // Dimaro & Littl D. // Nightlife Dj's // Drop Da Funk // Robbert Ferrero // Houseworkx & Mc Nickster // Q-Wise // Mickey House & Upbeat // Max Miller // Db Vox // Sjors Donders // Dawjay


∎∎∎∎ Next generation : Hosted by MC Toxicalz ∎∎∎∎
Noax // Youngsterz // S-Tage // Da Outlawz // Phasetonerz // Ailment // D'Heartz // McCue // Sinturimons // J-Force vs. D-Power // Unsenses // T.Traxx // Nocif Dj's // Vendetta // Blackice // B-One




TICKETS :
Early bird: 9,5 € (excl. bookingsfee)
Presale: 12,5 € (excl. bookingsfee)
Vip: 27,5 € (excl. bookingsfee)
Boozebag: 25 €


◢◤ WEBSITE: ◢◤
http://www.Ilove2party.be


◢◤ LOCATIE : ◢◤
Festivalweide Baetenheide
2381 Weelde (BE)

I Love 2 Party brengt het festivalgevoel naar het najaar!


Facebook : http://www.facebook.com/events/267581926615985/
Partyflock : http://partyflock.nl/party/221352:I_Love_2_Party.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 09:07 
 
Hardtraxx Addict

Akyra

terror
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 09:11 
 

akira*
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 12:36 
 
Hardtraxx Newbie

Strep schreef:
Akyra

terror


http://www.facebook.com/AkyraOfficial

Stephen Van Nijnatten, born on oktober 22, 1992, Started his carreer at the age of sixteen playing at local party's and festivals under the brand 'Bass Sytem'.
Because of the great local popularity of this brand, he was booked several times before in Highstreet together with Bass System.
We also know him as an occasional Guest DJ.
In 2012 he went solo under the name 'AKYRA'
Since then he started producing more and more. Now his song called 'Beatswitch' is featured on the Reverze Compilation!
Since november 2011, he is a shared resident DJ in Highstreet together with Mark with a K. We also know him as an occasional Guest DJ.
In november 2011 he went solo under the name 'AKYRA'
Since then he started producing more and more. Now his song called 'Beatswitch' is featured on the Reverze Compilation!
Since november 2011, he is a shared resident DJ in Highstreet together with Mark with a K.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zo kaartje daar voor betseld :bomb: is het iets daar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Akyra draait jump/tek. Resident in Highstreet het laatste jaar. Heeft nog lang bij me gevoetbalt + op school gezete :P

Nog even afwachte of ik hier heen ga :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 17:21 
 
Hardtraxxer

al lang geleden een kaartje besteld. Verwacht maar een feestje met een extreem lage gemiddelde leeftijd en extreem veel mensen die de muziek geen zak interesseert. marja er komen gelukkig wel goede artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2012 19:06 
 
Hardtraxx Newbie

Skyscraper schreef:
al lang geleden een kaartje besteld. Verwacht maar een feestje met een extreem lage gemiddelde leeftijd en extreem veel mensen die de muziek geen zak interesseert. marja er komen gelukkig wel goede artiesten.


daarom ga ik ook naar euphoria! de line-up voor deze prijs is wel goed! alleen het publiek wat hier op af komt is het punt waarom ik naar euphoria ga. 2009 was mijn laatste editie en het is zeker geen slecht feest voor de prijs/kwaliteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2012 21:56 
 
Hardtraxxer

Smekus schreef:
Skyscraper schreef:
al lang geleden een kaartje besteld. Verwacht maar een feestje met een extreem lage gemiddelde leeftijd en extreem veel mensen die de muziek geen zak interesseert. marja er komen gelukkig wel goede artiesten.


daarom ga ik ook naar euphoria! de line-up voor deze prijs is wel goed! alleen het publiek wat hier op af komt is het punt waarom ik naar euphoria ga. 2009 was mijn laatste editie en het is zeker geen slecht feest voor de prijs/kwaliteit.


ja voor mij zijn er veel bekende, dat is ook wel een keer leuk. maar voor de sfeer enzo kan je echt veel beter naar euphoria gaan ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 01:35 
 
Hardtraxx Newbie

Binnen 10 dagen is het weer tijd voor een onvergetelijke editie van I Love 2 Party 2012,
bekijk hieronder de time-table:

I Love 2 Party Mainstage:
14:00 - 14:45 Bassfighterz
14:45 - 15:30 Pat-B
15:30 - 16:15 Akyra
16:15 - 17:00 Deftoys vs. Kid Rascal
17:00 - 18:00 Mark with a K
18:00 - 19:00 Crushz
19:00 - 20:00 Audiofreq
20:00 - 20:30 DV8 Rocks!
20:30 - 21:00 I Love 2 Party Showcase Live
21:00 - 22:00 Wasted Penguinz
22:00 - 23:00 Adaro
23:00 - 00:30 Frontliner
00:30 - 01:30 Noisecontrollers
01:30 - 03:00 Deepack
Mc Apster

Hardcore stage hosted by T-Town Masters:
14:00 - 15:30 NJ Kwan vs. Xardio
15:30 - 17:00 Dj Only vs. Trypsin
17:00 - 18:30 Repeater
18:30 - 20:00 DJ Kristof
20:00 - 21:00 Nosferatu
21:00 - 22:30 Paul Elstak
22:30 - 23:30 The Viper
23:30 - 00:00 T-Town Dreamteam Live
00:00 - 01:00 Evil activities
01:00 - 02:00 Promo
02:00 - 03:00 The Outside Agency
Mc RG

I Love 2 Party Dancezone:
14:00 - 15:00 Sjors Donders
15:00 - 16:00 DB Vox
16:00 - 16:45 Mauro Fuerte
16:45 - 17:30 Max Miller
17:30 - 18:30 Upbeat & Mickey House
18:30 - 19:30 Dawjay
19:30 - 21:00 La Fuente & Mc Iceman
21:00 - 22:00 Dimaro & Littl. D
22:00 - 23:00 The Partysquad
23:00 - 00:00 Robbert Ferrero
00:00 - 01:00 Drop Da Funk
01:00 - 02:00 Nightlife Dj's
02:00 - 03:00 Houseworkx vs. Q-Wise & Mc Nickster

I Love 2 Party Next generation:
14:00 - 14:40 B-One
14:40 - 15:20 Blackice
15:20 - 16:00 Vendetta
16:00 - 17:00 Nocif Dj's
17:00 - 18:00 Ailment vs. T.Traxx
18:00 - 19:00 Youngsterz
19:00 - 20:00 J-Force vs. D-Power
20:00 - 21:00 Unsenses
21:00 - 22:00 Da outlawz
22:00 - 23:00 Phasetonerz vs. Noax
23:00 - 00:00 S-Tage
00:00 - 01:00 D'Heartz
01:00 - 02:00 McCue
02:00 - 02:45 Sinturimons
MC Toxicalz
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 10:33 
 
Hardtraxx Addict

Gert-janvh schreef:
Strep schreef:
Akyra

terror


http://www.facebook.com/AkyraOfficial

Stephen Van Nijnatten, born on oktober 22, 1992, Started his carreer at the age of sixteen playing at local party's and festivals under the brand 'Bass Sytem'.
Because of the great local popularity of this brand, he was booked several times before in Highstreet together with Bass System.
We also know him as an occasional Guest DJ.
In 2012 he went solo under the name 'AKYRA'
Since then he started producing more and more. Now his song called 'Beatswitch' is featured on the Reverze Compilation!
Since november 2011, he is a shared resident DJ in Highstreet together with Mark with a K. We also know him as an occasional Guest DJ.
In november 2011 he went solo under the name 'AKYRA'
Since then he started producing more and more. Now his song called 'Beatswitch' is featured on the Reverze Compilation!
Since november 2011, he is a shared resident DJ in Highstreet together with Mark with a K.

He, jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2012 00:07 
 
Hardtraxxer

Ben ik echt de enigste die hier nog woorden aan vuil wil maken? nee ik ga het ook niet doen :x
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten