Spablauw schreef:
Basshunterzz schreef:
Kwam het tegen in het boekje van Intents. Ik moet zeggen dat ik wel moest lachen om die naam, konden ze serieus niets beters verzinnen?
Op zich lijkt het me wel iets om naartoe te gaan. Als je de line-up ziet en dat voor maar €15,- zou ik het wel doen, alleen waarom in Oktober pas? Is het ook serieus buiten?
I Love 2 Party is een gekend partyconcept hier in de buurt en bestaat al meer dan 10 edities als ik me niet vergis!
Dit dus, het is in de omgeving een gevestigd concept.
TiMOTHYb schreef:
Minimumleeftijd: 15
Wat moeten kinderen van 15 jaar in godsnaam op dit soort feesten? Op Intents stonden er koters die minimaal een kop kleiner dan ik waren tussen de snuivende 30 jarige festivalgangers. Dit moet je als organisatie, ouder en 18+er toch niet willen zeg?
Je vergist jezelf. Dit, is I Love 2 Party. Ik stond hier op mijn 14 al te hakken op DBSTF

.