Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 19:14 
 

Afbeelding

Citaat:
Het is eindelijk zo ver, we hebben 1000 aanwezigen op facebook en nu jullie dit weten zal het aantal nog verder oplopen.
Zo kunnen we jullie met trots zeggen dat het een dagfestival geworden is, we beginnen dit jaar al om 14 uur en we gaan door tot 3 uur 's nachts, dat is dus niet minder dan 13 uur genieten van onze 63 artiesten die we opgedeeld hebben in 4 area’s. Ja, je leest het goed, we hebben dit jaar 4 podiums waar jullie kunnen genieten van ons dagfestival. Zo zal er de I Love 2 Party mainstage zijn waar je kan genieten van de beste jump/hardstyle beats van dit moment, nieuw dit jaar is onze hardcore stage die door niemand minder dan T-Town Masters gehost zal worden! Natuurlijk behouden we dit jaar ook onze Dancezone en hebben we ook nog plaats voor de Next generation waar de jonge talenten van deze regio het beste van zichzelf zullen geven. Dit zal allemaal plaatsvinden op ons nieuw festivalterrein te Baetenheide in Weelde.
Zorg dat je er bent want de volgende Artiesten zullen er al zeker bij zijn:

Mainstage: hosted by Mc Apster
Deepack
Wasted Penguinz
Pat-B
Crushz

T-Town Masters: Hosted by Mc RG
The Viper
Promo
Paul Elstak

Dancezone:
Houseworkx
Mickey House & Upbeat

Next generation: hosted by Mc Toxicals
Sinturimons
Ailment
Vendetta


Tijd: 14:00 - 03:00
Minimumleeftijd: 15
Early Bird: €12
Voorverkoop: €15


Line-up:

Mainstage: hosted by Mc Apster
- Deepack
- Wasted Penguinz
- Pat-B
- Crushz

T-Town Masters: Hosted by Mc RG
- The Viper
- Promo
- Paul Elstak

Dancezone:
- Houseworkx
- Mickey House & Upbeat

Next generation: hosted by Mc Toxicals
- Sinturimons
- Ailment
- Vendetta
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 19:25 
 

Vik schreef:
Dik voor Stijn dat hij geboekt is! :D


Nu nog After:Shock

Vik schreef:
Sowieso wel aanwezig. Erg dichtbij en voor dit geld kan ik het sowieso niet links laten liggen.


Dat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:30 
 
Hardtraxx Elite

Festival in oktober? Brr koud joh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:35 
 

Onthafloorx schreef:
Festival in oktober? Brr koud joh!


Belgen he? :P https://partyflock.nl/party/186429:Ansa ... tival.html

Zal wel "In tents" zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 21:35 
 
Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
Onthafloorx schreef:
Festival in oktober? Brr koud joh!


Ansarat!


Dacht precies hetzelfde toen ik dit zag :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2012 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
stefaneke schreef:
Onthafloorx schreef:
Festival in oktober? Brr koud joh!


Ansarat!


Dacht precies hetzelfde toen ik dit zag :P

Was op Stuiterbal ook in Februari, koelde af naar bijna 0 graden toen volgens mij.

Dan is het wel verplicht bewegen.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2012 19:32 
 
Hardtraxxer

goede lineup nu noisecontrollers ook komen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2012 22:58 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Vik schreef:
Dik voor Stijn dat hij geboekt is! :D


Nu nog After:Shock


Haha ja daar vond ik het ook al tijd voor worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 13:43 
 
Hardtraxx Newbie

Aanvulling line-up:

∎∎∎∎ Mainstage : Hosted by Mc Apster ∎∎∎∎
Noisecontrollers // Deepack // Frontliner // Mark with a K // Adaro // Wasted Penguinz // I Love 2 Party showcase Live // Deftoys // Audiofreq // Kid Rascal // Pat-B // Crushz // Akyra // Bassfighterz


∎∎∎∎ T-Town Masters : Hosted by Mc RG ∎∎∎∎
Evil Activities // The Viper // Paul Elstak // The Outside Agency // T-Town Dreamteam Live // Promo // Nosferatu // Kristof //Repeater // Only // Trypsin // NJ Kwan // Xardio


∎∎∎∎ Dancezone : ∎∎∎∎
Houseworkx & Mc Nickster // Upbeat & Mickey House // Nightlife-djs // Drop da Funk // Max Miller //...


∎∎∎∎ Next generation : Hosted by MC Toxicalz ∎∎∎∎
Sinturimons // Noax // Phasetonerz // Ailment // Unsenses // Vendetta //...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 12:16 
 
Hardtraxx Veteran

Kwam het tegen in het boekje van Intents. Ik moet zeggen dat ik wel moest lachen om die naam, konden ze serieus niets beters verzinnen?

Op zich lijkt het me wel iets om naartoe te gaan. Als je de line-up ziet en dat voor maar €15,- zou ik het wel doen, alleen waarom in Oktober pas? Is het ook serieus buiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 12:53 
 

Basshunterzz schreef:
Kwam het tegen in het boekje van Intents. Ik moet zeggen dat ik wel moest lachen om die naam, konden ze serieus niets beters verzinnen?

Op zich lijkt het me wel iets om naartoe te gaan. Als je de line-up ziet en dat voor maar €15,- zou ik het wel doen, alleen waarom in Oktober pas? Is het ook serieus buiten?

I Love 2 Party is een gekend partyconcept hier in de buurt en bestaat al meer dan 10 edities als ik me niet vergis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 13:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Minimumleeftijd: 15

Wat moeten kinderen van 15 jaar in godsnaam op dit soort feesten? Op Intents stonden er koters die minimaal een kop kleiner dan ik waren tussen de snuivende 30 jarige festivalgangers. Dit moet je als organisatie, ouder en 18+er toch niet willen zeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 13:18 
 

Spablauw schreef:
Basshunterzz schreef:
Kwam het tegen in het boekje van Intents. Ik moet zeggen dat ik wel moest lachen om die naam, konden ze serieus niets beters verzinnen?

Op zich lijkt het me wel iets om naartoe te gaan. Als je de line-up ziet en dat voor maar €15,- zou ik het wel doen, alleen waarom in Oktober pas? Is het ook serieus buiten?

I Love 2 Party is een gekend partyconcept hier in de buurt en bestaat al meer dan 10 edities als ik me niet vergis!


Dit dus, het is in de omgeving een gevestigd concept.


TiMOTHYb schreef:
Minimumleeftijd: 15

Wat moeten kinderen van 15 jaar in godsnaam op dit soort feesten? Op Intents stonden er koters die minimaal een kop kleiner dan ik waren tussen de snuivende 30 jarige festivalgangers. Dit moet je als organisatie, ouder en 18+er toch niet willen zeg?


Je vergist jezelf. Dit, is I Love 2 Party. Ik stond hier op mijn 14 al te hakken op DBSTF :evil:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 13:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Toen (je bent nu ouder toch? :D ) was dat ongetwijfeld leuk, maar je gaat me niet vertellen dat dit nog interessant is als je de 20 gepasseerd bent. Heb me op Intents af en toe mateloos geïrriteerd aan mensen die zich nog geen houding op een schoolplein weten te geven, laat staan op een festival..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 16:17 
 

TiMOTHYb schreef:
Toen (je bent nu ouder toch? :D ) was dat ongetwijfeld leuk, maar je gaat me niet vertellen dat dit nog interessant is als je de 20 gepasseerd bent. Heb me op Intents af en toe mateloos geïrriteerd aan mensen die zich nog geen houding op een schoolplein weten te geven, laat staan op een festival..


Toen was dat helemaal het einde ja. Maar het is gewoon een evenement waarbij deze leeftijdsgroep het grootste deel uit maakt. Van vorig jaar kan ik me herinneren dat ik met gemak over het jonge publiek heen kon kijken, ach ja het was grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 17:55 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
TiMOTHYb schreef:
Toen (je bent nu ouder toch? :D ) was dat ongetwijfeld leuk, maar je gaat me niet vertellen dat dit nog interessant is als je de 20 gepasseerd bent. Heb me op Intents af en toe mateloos geïrriteerd aan mensen die zich nog geen houding op een schoolplein weten te geven, laat staan op een festival..


Toen was dat helemaal het einde ja. Maar het is gewoon een evenement waarbij deze leeftijdsgroep het grootste deel uit maakt. Van vorig jaar kan ik me herinneren dat ik met gemak over het jonge publiek heen kon kijken, ach ja het was grappig.

Je weet het van te voren dus ik erger me er ook niet meer aan. Ben zelf ook jong geweest en I love 2 party was ook een van mijn eerste feestjes. Daarnaast denk dat veel van zulke regionale feestjes het ook niet redden als ze alleen 18+ toe laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik ga, gewoon lekker in de t-town masters tent. Komt dat klein grut toch ni :P (EA ga ik wel even wat anders doen)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten