Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 20:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb kaarten bemachtigd, dus ben nu definitief in de houze :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2010 23:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Heb kaarten bemachtigd, dus ben nu definitief in de houze :worship:



:worship: Wordt gezellig feestje! Met top muziek! :D Kan niet wachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 sep 2010 15:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jeeeej nog een weekje :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Base is nu verleden tijd, dus Hysteria is alweer het volgende feest om naar uit te kijken :thumbsup:
Had eerst wat vrezen voor het helemaal nuchter moeten zijn aangezien ik moet rijden (meestal toch een aardige hoeveelheid bier op), maar heb gisteren voor het eerst een feestje nuchter gepakt en het beviel me wel! 14 uur valt een stuk makkelijker uit te houden zonder alcohol dan met had ik het idee :) 9 uur moet al helemaal een eitje zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hysteria Outdoor actie: 2 bezoekers per ticket
Op zaterdag 18 september 2010 van 15.00 uur tot 0.00 uur organiseert Digital Attack Events de eerste editie van het grote hardstyle evenement Hysteria Outdoor op recreatieoord Binnenmaas. Vanaf het moment dat de organisatie de line up en ticketprijs bekend maakte, werd duidelijk dat bezoekers zeer enthousiast zijn over de line up. Het werd echter ook meteen duidelijk dat men de ticketprijs te hoog vond. Zeker omdat het hier een nieuw evenement betreft en bezoekers niet weten wat ze kunnen verwachten.


Digital Attack Events heeft deze kritiek ter harte genomen en een oplossing gevonden:

Er mogen 2 bezoekers per ticket naar dit knalfeest! Aangezien deze actie een duidelijk hoger bezoekersaantal teweeg brengt, heeft de organisatie eerst een aantal logistieke en organisatorische hindernissen moeten nemen. En dat is gelukt:

Actie: 2 bezoekers per ticket
Om bezoekers tegemoet te komen, twijfelaars over de streep te trekken, Binnenmaas groots op zijn kop te zetten en de zomer knallend af te sluiten, mogen er op elk ticket tot 17.00 uur 2 personen tegelijk naar binnen (gastenlijst en vrijkaarten/winacties zijn uitgesloten van deze actie). Dit betekent 50% korting op de entree oftewel nog geen 20 euro per persoon. De organisatie verwacht met deze actie een volle bak. Wacht dus niet te lang!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 08:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Had al zo'n vermoeden dat het niet echt vlot liep met de kvk.
Wel leuk, kijken of ik nog wat vrienden warm kan maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 09:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jaa hoorde weinig mensen in me omgeving, die erheen gingen. Dus met deze actie gaat het volgens mij wel druk worden!, ik kan iig weer 2 vrienden ermee blij maken :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekkere actie, ns kijken wie ik mee krijg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 16:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

nou, die organisatie zal dus ook wel flink zijn geschrokken van alle comments :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb godverdomme q-base moeten missen, al mijn energie zit nog in mijn lijf.
Dawasiknie neem je cameratje maar mee, het word een heus spektakel :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 18:56 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Milán schreef:
nou, die organisatie zal dus ook wel flink zijn geschrokken van alle comments :D

Valt wel mee hoor, we zijn wel wat gewend! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

digitalattack schreef:
Milán schreef:
nou, die organisatie zal dus ook wel flink zijn geschrokken van alle comments :D

Valt wel mee hoor, we zijn wel wat gewend! :)

Het betuigt in ieder geval van respect naar de bezoekers toe plus dat er wat mee gedaan word.
Dat is heel erg netjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 19:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Digital Attack! :worship:
Jullie zijn echt top bezig! Heb nou al plus punten voor jullie feest:
+ Gevarieerde Line-up
+ Gratis Pendel vervoer
+ €2.- muntjes

En nu komt er ook nog bij jullie de kaartprijs halveren als je eerder naar binnen gaat! Jullie zijn goed bezig :thumbsup:

Maar is dit trouwens een reden omdat het niet goed gaat met de kaartverkoop? Zo ja, dan als nog zijn jullie goed bezig! Er zijn organisaties die het feest aflassen helaas...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Maar is dit trouwens een reden omdat het niet goed gaat met de kaartverkoop? Zo ja, dan als nog zijn jullie goed bezig! Er zijn organisaties die het feest aflassen helaas...

Ik hoop het niet.. Maar helaas kunnen mensen niet lezen dat je voor die entreeprijs wel weer lagere munten, pendels en gratis kluisjes hebt..

In ieder geval respect dat men toch nog alles in de waagschaal stelt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

digitalattack schreef:
Milán schreef:
nou, die organisatie zal dus ook wel flink zijn geschrokken van alle comments :D

Valt wel mee hoor, we zijn wel wat gewend! :)

Geloof ik graag ;) Denk wel dat deze manier de juiste, iig veel succes damit!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 20:35 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Maar is dit trouwens een reden omdat het niet goed gaat met de kaartverkoop? Zo ja, dan als nog zijn jullie goed bezig! Er zijn organisaties die het feest aflassen helaas...

:-)
De kaartverkoop verloopt niet zoals bij bv Defqon1 ;) maar het is ook weer niet zo erg dat we straks met z'n 20-en staan. Er komen echt wel veel mensen. Maar onze ticketprijs blijkt voor veel andere mensen een (te) grote drempel. Zeker om neer te leggen voor een nieuwe organisatie. Halvewege kan de ticketprijs niet makkelijk naar beneden worden bijgesteld. Dus andere oplossing om mensen tegemoet te komen: 2 mensen op een ticket. Dat betekend vervolgens meer bezoekers dan gepland en dat moet dan eerst weer met iedereen kort gesloten worden (gemeente, politie, beveiliging, drankleverancier etc) voordat je dat uiteindelijk geregeld hebt/toestemming hebt.

Maar goed, aflassen nooit niet! We hebben er zelf ook heel veel zin in. We weten wat goed en niet goed is, staan er 100% voor in dat je vooraan niet met elkaar kunt kletsen en dat verder alles goed & tot in de puntjes geregeld is!

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Ik heb godverdomme q-base moeten missen, al mijn energie zit nog in mijn lijf.
Dawasiknie neem je cameratje maar mee, het word een heus spektakel :evil:

Woehahaha dat gaat helemaal goed komen pik, moeilijk hard feestje wordt het.
Ben zelf benieuwd hoe lang ik dat keiharde raggen vol ga houden zonder hulpmiddeltjes. Mijn conditie is intussen wel weer iets beter geworden dus denk dat we wel ff vooruit kunnen haha.

Netjes trouwens van Digital Attack, hoop echt dat zij een organisatie voor de toekomst zijn (en dat ze dan van te voren nadenken over de entreeprijs haha :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 21:33 
 
Organisator
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Piaaa schreef:
en dat ze dan van te voren nadenken over de entreeprijs haha :P

Inderdaad een leermoment -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ben zelf benieuwd hoe lang ik dat keiharde raggen vol ga houden zonder hulpmiddeltjes. Mijn conditie is intussen wel weer iets beter geworden dus denk dat we wel ff vooruit kunnen haha.


Mijn ervaring bij Q-base is dat je beter geen alcohol kunt drinken. Heb er geen druppeltje alcohol (of andere drugs) op, en vond het een stuk fijner en beter vol te houden dan wanneer ik aan t zuipen ben geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2010 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeveel betaal je voor parkeren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 00:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Post van Digital Attack = :worship:
Jij mogen wel opkomend zijn, maar jullie weten zeker hoe jullie zulke zaken moeten aanpakken!

PNXRMX schreef:
dawasiknie schreef:
Ben zelf benieuwd hoe lang ik dat keiharde raggen vol ga houden zonder hulpmiddeltjes. Mijn conditie is intussen wel weer iets beter geworden dus denk dat we wel ff vooruit kunnen haha.


Mijn ervaring bij Q-base is dat je beter geen alcohol kunt drinken. Heb er geen druppeltje alcohol (of andere drugs) op, en vond het een stuk fijner en beter vol te houden dan wanneer ik aan t zuipen ben geweest.

Zo blijkt maar weer dat de meest nuchtere mensen het hardste kunnen gaan! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 00:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Hoeveel betaal je voor parkeren?

Nice question :thumbup:
Ik ben ook van plan om met de auto te gaan, anders moeten we helaas eerder weg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2010 08:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tel schreef:
G1LL schreef:
Hoeveel betaal je voor parkeren?

Nice question :thumbup:
Ik ben ook van plan om met de auto te gaan, anders moeten we helaas eerder weg ^^


Ik dus ook. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 12:16 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Is t al zaterdag? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2010 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Is t al zaterdag? xd

:nono:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten