Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 14:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hommel Dance Event 2011
Zaterdag 30 april 2011
Domein De Lilse Bergen
Strandweg 6
Lille, Belgium

Early Bird Tickets (vanaf 18/02) € 10,00 (ex fee)
Online & Toff Music (Turnhout)
Uren: 13.00 - 03.00


Timetable Hommel Dance Event


DANCEZONE
13.00 - 14.00 : The Nasty Dj's
14.00 - 15.00 : We are Prostitutes
15.00 - 16.00 : Rockstarz
16.00 - 17.00 : Romeo Blanco
17.00 - 18.00 : DJ Licious
18.00 - 19.00 : Wout
19.00 - 20.00 : DJ Rebel
20.00 - 21.00 : Mystique
21.00 - 22.30 : F.R.A.N.K.
22.30 - 00.00 : Vato Gonzalez ft MC Tjen
00.00 - 01.15 : REGI
01.15 - 02.00 : DiMaro
02.00 - 03.00 : DJ Ruben
Hosted by MC Da Silva

HARDZONE
13.00 - 14.00 : Jacknoize
14.00 - 15.00 : Def Toys vs Kid Rascal
15.00 - 15.45 : Demoniak
15.45 - 16.30 : D-Block & S-te-Fan
16.30 - 17.15 : Dutch Master
17.15 - 18.00 : Royal S
18.00 - 19.00 : Dr Rude vs Dr Phunk
19.00 - 19.45 : Da Tweekaz
19.45 - 20.30 : Toneshifterz
20.30 - 21.15 : The Vision
21.15 - 22.00 : Davoodi vs Bestien
22.00 - 23.00 : Psyko Punkz
23.00 - 23.30 : Ambassador Inc Live
23.30 - 00.30 : Mark with a K
00.30 - 01.30 : Deepack
01.30 - 02.15 : Noize Suppressor vs Tommyknocker
02.15 - 03.00 : The Viper

Hosted by MC Chucky

Alle informatie op http://www.hommel.be
Voor late beslissers: betalen aan de kassa is mogelijk!

Limited Early Bird Presale Tickets : ONLY 10€ !!!!

Start : Vrijdag 18 februari om 12.00, online en bij Toff Music Turnhout.

More info : http://www.hommel.be

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 14:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vette line up voor zo'n prijs

*denkt terug aan Summerfestival 2008, 2 stages... Lekker weertje! Vette sfeer. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2011 20:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

geluid etc kan nooit veel zijn voor deze prijs... en de sfeer waarschijnlijk al helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 13:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk dat ik hier wel aanwezig zal zijn. Hoe is de locatie en accommodatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zozo van 13.00 tot 3.00 :P Niet zo ver van me weg, maar dit lijkt me niets door die house stage en al die teknamen erdoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja idd, zou graag willen weten of tek/jump en hardstyle op zelfde stage zijn of gescheiden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

junkyard_sam schreef:
ja idd, zou graag willen weten of tek/jump en hardstyle op zelfde stage zijn of gescheiden

Zelfde stage ;)
Zijn maar 2 stages denk ik dan.. Als je naar indeling op affiche kijkt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
geluid etc kan nooit veel zijn voor deze prijs... en de sfeer waarschijnlijk al helemaal niet.

Homebase entertainment zit er tussen, en die hadden vorig jaar stage op laundry day.. en ik vond het geluid helemaal niet tegevallen daar. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 20:37 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
geluid etc kan nooit veel zijn voor deze prijs... en de sfeer waarschijnlijk al helemaal niet.

jah want de prijs van een feest is natuurlijk van heel groot belang voor de sfeer op een feest, daarom is er op Qlimax ook altijd zo'n goeie sfeer

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2011 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

outdoor = altijd goedkoper. Ken je laundryday? 13 stages en maar 20 euro voor heerlijk geluid outdoor.

Line-up spreekt me niet echt aan, maar mits dat de zon schijnt en het zo goedkoop is misschien een optie =)
Is dit trouwens opvolger van hommel kermis?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2011 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

nielstil schreef:
outdoor = altijd goedkoper. Ken je laundryday? 13 stages en maar 20 euro voor heerlijk geluid outdoor.

Line-up spreekt me niet echt aan, maar mits dat de zon schijnt en het zo goedkoop is misschien een optie =)
Is dit trouwens opvolger van hommel kermis?

Jep, ik ben 100% zeker aanwezig. 15min fietsen.
10 euro, geweldige locatie voor mij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2011 21:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor 15min te fietsen & 10 euro vind ik dit behoorlijk goed :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2011 14:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blijkbaar is het niet op het strand van de lilse bergen.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 20:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hoe slecht kan je een timetable maken? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

HardStyler schreef:
Hoe slecht kan je een timetable maken? :D


haha ja tek/hardstyle/tek/hardstyle..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
RobertV schreef:
geluid etc kan nooit veel zijn voor deze prijs... en de sfeer waarschijnlijk al helemaal niet.

jah want de prijs van een feest is natuurlijk van heel groot belang voor de sfeer op een feest, daarom is er op Qlimax ook altijd zo'n goeie sfeer

:')

haha jij bent nog nooit in belgie geweest hoor ik wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Pommer schreef:
RobertV schreef:
geluid etc kan nooit veel zijn voor deze prijs... en de sfeer waarschijnlijk al helemaal niet.

jah want de prijs van een feest is natuurlijk van heel groot belang voor de sfeer op een feest, daarom is er op Qlimax ook altijd zo'n goeie sfeer

:')

haha jij bent nog nooit in belgie geweest hoor ik wel ;)

Van die sfeer heb je geen last als je zelf volledig los gaat? (en je niets aantrekt van andere mensen die kijken). Laundryday 20 euro... Altijd heerlijk geluid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2011 21:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zoek mij :D Hardtraxx T-shirt, witte short.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 10:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik moet zeggen dat ik de sfeer in België vaak juist heerlijk vindt. Het publiek is daar nog niet zo lastig en verwend als dat het in Nederland vaak is, dus ze gaan gewoon op alles los. Misschien wel aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jump/Tek gemixt met Hardstyle, laten we maar zeggen dat er geen hokjes zijn dan.. :P

Ik kon hier misschien heen via een vriend met de auto maar ik ga deze toch echt passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2011 10:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aanwezig! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 11:41 
 
Hardtraxx Newbie

Iedereen die zichzelf wil terugzien, of weten hoe het is geweest: Bijna 1.000 hi res foto's van Hommel 2011
Foto's Hommel Dance Event 2011

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 16:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit was een geslaagd feest! :D

We waren er rond kwart voor 1, normaal ging om 1 uur de poort open maar dat werd dus half 2.. Jammer voor Jacknoize, die een half uur voor een lege tent heeft mogen spelen. Dat andere half uur was ook niet zo goed, trouwens. Evenals Def Toys vs. Kid Rascal en Demoniak die daarna speelden. Dan begon D-Block & S-Te-Fan, ik amuseerde me wel op de commerciële schijven. Was ook de eerste hardstyle die dag natuurlijk ;)
Dan Dutch Master, Royal S en Dr. Rude vs Dr. Phunk. Ik hou niet van tek en ga me hier dus niet over uitspreken.
Da Tweekaz volgden, hun vond ik ook niet zo geweldig draaien. Ik heb me natuurlijk wel geamuseerd maar verwachtte na hun set op Reverze toch wel wat meer sfeer in de zaal. Psyko Punkz vervolgens was ook leuk, niets speciaal. Dan kwam The Vision; ik had er weinig van verwacht, maar dat bleek onterecht te zijn. The Vision draaide echt lekker, eerste Raw tracks kwamen ook voorbij. De drie kwartiers dat hij draaide gingen te snel voorbij tot er opnieuw tek kwam, deze keer van Bestien vs. Davoodi. Tja. Dan kwamen Toneshifterz; wat ben ik positief verschoten van hun! Ik heb het nooit vor Toneshifterz gehad maar deze keer draaiden ze echt lekker, genoeg Raw en ze brachten ook sfeer in de zaal (tent). Ambassador Inc. vervolgens was een opeenvolging van Coone z'n album en wat gebruikelijke Fenix'jes ertussen. Wat natuurlijk niet wegneemt dat het goed was! Ook op deze platen ging alles bij ons kapot :D
Mark With a K vervolgens, de held van mijn vriendin. Ik vond hem draaien zoals altijd. Maar dan kwam Deepack. De ene rauwe track na de andere, een uur volop doorgaan (doodgaan). Met veel pijn aan de voeten nog de vloer eraan gestampt, verdomme wat was Deepack goed. Mijn helden van de avond :D
En dan was het genoeg geweest, na 12 uur feesten moesten die 1,5 uur hardcore er voor mij niet meer bij en zijn we naar huis gegaan.

Graag zou ik nog even willen weten of er iemand iets afweet van die vrouw die werd afgevoerd? Op een gegeven moment zaten we op een bankje te eten, en zagen een kerel met een vrouw, allebei niet mager, naar het bankje naast ons komen. De vrouw zakte om de twee seconden door haar knieën zodat de kerel haar de hele tijd moest ondersteunen. Begint die vrouw nog is te bloeden uit haar neus ook, dus is de EHBO erbij gekomen. De vrouw op haar zij gelegd, kotste zichzelf en de omgeving helemaal onder. Haar ogen waren bijna volledig wit, ik zag geen pupillen. De EHBO voelde constant haar hartslag in haar nek maar bij een van de keren schudde de vrouw 'nee' met haar hoofd en is ze in allerijl afgevoerd. Ik hoop maar dat zij niet gestorven is :s
Het gekste van al, terwijl die vrouw aan het lijden was, werd die kerel een beetje gek van alle mensen die stonden te kijken. Hij begon uit te pakken tegen een andere brede kerel daar. Gevolg: een gevecht dat, niet overdreven, vijf minuten heeft geduurd voordat de security ertussen kwam. Twee tegen drie was het, en die kerel heeft echt 30 klappen of meer gekregen terwijl hij op de grond lag. Het gekste was dt hij niet knock-out ging, maar dit ging er echt over. Hij zag er alleszins nog vrij goed uit na de vechtpartij; gezicht onder het bloed, lip kapot, maar hij kon nog stappen.

Zo dat was het een beetje :)

+ Traag op gang gekomen, maar heerlijk afgesloten.
+ Nooit meer dan 2 minuten aanschuiven.
+ Flugel voor 1 bon (duikboteeen!)
+ Leuke sfeer tussen de mensen onderling, ben 4x aangesproken geweest door kerels met hetzelfde hemd als ik aan :D

- 2 érg serieuze gevechten gezien.
- Tek en Hardstyle door elkaar.
- Hee-Hoo-mongolen (typisch België).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nixxus schreef:
- Hee-Hoo-mongolen (typisch België).

Hee-Hoo-Tek-Mongolen. Op Black had ik daar geen last van ;)
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten