Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 17:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel kinderen, timetable zeer slecht.

Heb me er wel goed vermaakt, maar 't was zeker niets speciaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 21:07 
 
Hardtraxxer

Wow ben helemaal brak :) wa een dik feest seg!
Overgang van Hardstyle terug naar Tek vond ik helemaal niet erg - tent ging helemaal los bij Lords of Tek - toffe spektakel moet ik zeggen.
G4H Live was ook super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 22:35 
 

Het viel opzich goed mee :D Lekker los kunnen gaan op oa. Noisecontrollers (blijven toch helden :)) !
Weinig vechtpartijen gezien tov. vorig jaar dus dat viel ook weeral mee.
En het geluid was wel lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 00:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was aardig feestje! Geluid was goed, soms matig en in't begin heel scherp... G4H hebben me helemaal gesloopt, ben volgens mij nog nooit zo hard gegaan omdat ik barstte van de energie... :innocent: na 30 mins Da Tweekaz ging ik eten en hoorde ik ineens Bitch voorbij komen? :cry: Zat ik daar met m'n boulet aan de andere kant. :mad: Verder leuke setjes gehoord o.a. van The Pitcher (Dikke Vette Basplaat, Vision,... :love: ) Overall: leuk feest, maar ontzettend veel druggebruik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 13:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Da tweekaz die bitch draaien? Grappig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2012 21:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja ik zat daar echt, WTF :huh: ? Ik meende ook nog minstens 2 B-front platen voorbij komen. (ik denk zelfs Mysterias, maar dat zal ik wel fout gehoord hebben van aan de andere kant vh terrein xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2012 00:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deenite schreef:
Ja ik zat daar echt, WTF :huh: ? Ik meende ook nog minstens 2 B-front platen voorbij komen. (ik denk zelfs Mysterias, maar dat zal ik wel fout gehoord hebben van aan de andere kant vh terrein xd )


Mysterias werd inderdaad niet gedraaid :p
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten