Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 11:02 
 
Hardtraxx Newbie

VOORVERKOOP GESTART!
Op carnavalsmaandag 16 februari 2015 gaan we hossen & stuiteren op Het Stuiterbal in Haghorst.

Afbeelding

Line-up
Adaro
Paul Elstak
Boaz van de Beatz
Deepack, Luna & Friends
Noisecult
Puinhoop Kollektiv
Mc Villain
Mc Apster

Leeftijd
16+

Aftermovie 2014
https://www.youtube.com/watch?v=WlDeF_ItXiA

Kaarten verkrijgbaar voor slechts €10,- via
http://www.hetstuiterbal.nl/kaarten

Media
http://www.hetstuiterbal.nl
http://www.twitter.com/hetstuiterbal
http://www.facebook.com/hetstuiterbal
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 20:02 
 

Vast wel aanwezig. Dan heb ik iig nog iets te doen tijdens carnaval. Zit normaal de carnavaldagen altijd binnen. Rare dronken
mensen die heel de dag vervelend doen. Heb echt helemaal niks met dat carnavals gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2014 21:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vorig jaar was dit egt dik :P en ook dit jaar een leuke line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 14:19 
 
Hardtraxx Newbie

Is inderdaad niet beter dan een andere loods....!!! :list:









----------------------------------
tZy
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 15:49 
 
Hardtraxx Veteran

Wtf, doen die gasten hier?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2014 15:52 
 

Basshunterzz schreef:
Wtf, doen die gasten hier?


Pardy
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 12:02 
 
Hardtraxxer

Leuke line-up, uiteraard weer aanwezig.

Kan van dit topic niet beter een algemeen carnavalstopic gemaakt worden?
Anders krijg je verschillende topics voor elk feest tijdens deze dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een algemeen carnavalstopic is hier te vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 18:43 
 

Grim schreef:
Een algemeen carnavalstopic is hier te vinden.


Dat slaat op een ander soort carnaval dan wat hier veelal gevierd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2014 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had het topic nog niet gezien dat je had aangemaakt dat enkel over de feesten gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
Vast wel aanwezig. Dan heb ik iig nog iets te doen tijdens carnaval. Zit normaal de carnavaldagen altijd binnen. Rare dronken
mensen die heel de dag vervelend doen. Heb echt helemaal niks met dat carnavals gedoe.

Ben er nog nooit geweest, maar volgens mij kun je dit dan ook beter vermijden hoor. Correct me if wrong maar volgens mij is dit ook gewoon met verkleedpartij en carnavalsgekte en al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2014 23:17 
 

Fuzzylogic schreef:
sandervanbruggen schreef:
Vast wel aanwezig. Dan heb ik iig nog iets te doen tijdens carnaval. Zit normaal de carnavaldagen altijd binnen. Rare dronken
mensen die heel de dag vervelend doen. Heb echt helemaal niks met dat carnavals gedoe.

Ben er nog nooit geweest, maar volgens mij kun je dit dan ook beter vermijden hoor. Correct me if wrong maar volgens mij is dit ook gewoon met verkleedpartij en carnavalsgekte en al.

We gaan het meemaken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 00:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
sandervanbruggen schreef:
Vast wel aanwezig. Dan heb ik iig nog iets te doen tijdens carnaval. Zit normaal de carnavaldagen altijd binnen. Rare dronken
mensen die heel de dag vervelend doen. Heb echt helemaal niks met dat carnavals gedoe.

Ben er nog nooit geweest, maar volgens mij kun je dit dan ook beter vermijden hoor. Correct me if wrong maar volgens mij is dit ook gewoon met verkleedpartij en carnavalsgekte en al.


klopt idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 10:20 
 
Hardtraxxer

feesten/hardstyle-carnaval-2015-13-02-2015-t-m-17-02-2015-midden-brabant-t47299.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2014 12:37 
 

Daniel schreef:
Fuzzylogic schreef:
sandervanbruggen schreef:
Vast wel aanwezig. Dan heb ik iig nog iets te doen tijdens carnaval. Zit normaal de carnavaldagen altijd binnen. Rare dronken
mensen die heel de dag vervelend doen. Heb echt helemaal niks met dat carnavals gedoe.

Ben er nog nooit geweest, maar volgens mij kun je dit dan ook beter vermijden hoor. Correct me if wrong maar volgens mij is dit ook gewoon met verkleedpartij en carnavalsgekte en al.


klopt idd


Dit is meestal wel gekkigheid ja.

Alleen dan zonder de typerende kut carnavalsmuziek.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten