Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:17 
 
Hardtraxx Newbie

Het Stuiterbal | Hossen & stuiteren op carnavalsmaandag.
Afbeelding

Teaser 2014


Carnavalsmaandag 3 maart 2014
15:00-21:00
St. Josephstraat 1, Haghorst

Line-up
Deepack
The Prophet
Luna
Phuture Noize
Distractor
Stereotuners
Reactiv
Puinhoop Kollektiv
MC Villain
MC Apster

Warm up mixen
Elke maandag voor Het Stuiterbal 2014 zal er een warm up mix online komen. Reactiv zorgde al voor het knallende startschot van deze serie opwarmertjes. Komende weken zullen de mixen van Puinhoop Kollektiv, Distractor en Deepack online komen. Deze zijn te beluisteren op soundcloud.com/het-stuiterbal.

Tickets
Tickets kosten €7,50 en zijn te verkrijgen via tickets.hetstuiterbal.nl of bij een van de 450 Primera winkels in Nederland.

Minimum leeftijd 16 jaar
De minimum leeftijd voor Het Stuiterbal is 16 jaar. Er wordt streng gecontroleerd dus voorkom teleurstelling door een kaartje te kopen wanneer je nog geen 16 jaar of ouder bent.

Social media
Op de hoogte blijven van al het nieuws rondom Het Stuiterbal 2014? Volg ons dan via facebook.com/HetStuiterbal & twitter.com/HetStuiterbal
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gokje hoor:
Apster, Deepack, Luna, en dan nog 2 namen erbij? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel DWX Bounce, samen met Audiofreq en Omegatypez natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Heel DWX Bounce, samen met Audiofreq en Omegatypez natuurlijk.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 15:48 
 

pecola-tje schreef:
Gokje hoor:
Apster, Deepack, Luna, en dan nog 2 namen erbij? :P


Ruthless, Charly Lownoise?

Steffnov schreef:
Heel DWX Bounce, samen met Audiofreq en Omegatypez natuurlijk.


Misschien Coone, was er vorig jaar ook bij dacht ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 15:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zatox en Frontliner niet vergeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 16:32 
 
Hardtraxx Veteran

Stefano gaat hier voor de eerste keer draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 20:30 
 
Hardtraxx Veteran

Waar een klein dorp groot in kan zijn ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 nov 2013 23:57 
 
Hardtraxxer

heb zo'n gevoel dat hier veel stuiterende kicks zullen zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 nov 2013 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Heel DWX Bounce, samen met Audiofreq en Omegatypez natuurlijk.


Lenny schreef:
Stefano gaat hier voor de eerste keer draaien.


Godverdomme :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 16:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

iemand een tijd tot hoelaat dit duurt?
00.00 uur? alvast bedankt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

misschien moet je je plaatje en tekst in beginpost even veranderen....21 dec is nog een aardig eindje weg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

youri2097 schreef:
iemand een tijd tot hoelaat dit duurt?
00.00 uur? alvast bedankt ;)


21:00 staat op Partyflock
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 18:41 
 

Delt-A schreef:
youri2097 schreef:
iemand een tijd tot hoelaat dit duurt?
00.00 uur? alvast bedankt ;)


21:00 staat op Partyflock


21:00 ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2014 18:57 
 
Hardtraxx Elite

De naam wordt met het jaar toepasselijker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2014 16:26 
 
Hardtraxx Newbie

Voor de zoveelste keer Deepack, Luna, Distractor & Stereotuners. Nee bedankt.
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten