Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 13:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hele fijn line-up om het jaar mee af te sluiten Q-dance! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 dec 2020 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlimax en Qonnect is natuurlijk wel een wereld van verschil qua opzet. Bij Qlimax was het inderdaad niet echt geschikt om te doen vanwege de showelementen. Maar bij een concept als Qonnect juist wel imo. Dat is ook het hele idee van deze reeks livestreams en zoals de titel al zegt: om te verbinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2020 17:13 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Opgelet, we beginnen ruim een uur eerder dan gepland vandaag, namelijk om 17:40! Uiteraard gaan we wel door tot 05:00.

Alvast fijne jaarwisseling :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2020 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd hoe laat de top 10 ong begint. Vorig jaar met Epiq was dat 23:40 aan yt te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jan 2021 02:23 
 

Voor mij ligt ie er uit op de app
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2021 23:40 
 
Hardtraxx Veteran

Zo jammer dat Qonnect van een regelmatig iets naar dit is gegaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2021 02:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Zo jammer dat Qonnect van een regelmatig iets naar dit is gegaan..

Dit dus. Had ergens gehoopt op een Qonnect x Qapital.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2021 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

JeftaElachouri schreef:
Pedaalemre schreef:
Zo jammer dat Qonnect van een regelmatig iets naar dit is gegaan..

Dit dus. Had ergens gehoopt op een Qonnect x Qapital.


Ja, vind het best zonde :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2021 22:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar ik houd hoop op wederom een online Defqon editie. Misschien dat ze daar volop mee bezig zijn. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2021 10:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zal ook meespelen dat we in den beginne allemaal dachten dat het maar kort zou duren dat er geen feesten waren. Zo’n stream elke keer zal toch tijd en geld in gaan zitten, dus is voor een organisatie zonder inkomsten ook niet echt haalbaar dat zo frequent te blijven doen denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 10:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Zal ook meespelen dat we in den beginne allemaal dachten dat het maar kort zou duren dat er geen feesten waren. Zo’n stream elke keer zal toch tijd en geld in gaan zitten, dus is voor een organisatie zonder inkomsten ook niet echt haalbaar dat zo frequent te blijven doen denk ik.

Klopt inderdaad als je een (mini) podium bouwt, een bedrijf inhuurt om drone-shots te maken, licht en geluid moet regelen (misschien een beetje vuurwertk).. en noem alles maar op..
Maar een Qonnect streampje vanuit de q-dance studio kan toch nooit veel kosten..
Misschien een paar ballen voor een artiest, maar denk dat er genoeg te vinden zijn die er voor gratis komen draaien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Zal ook meespelen dat we in den beginne allemaal dachten dat het maar kort zou duren dat er geen feesten waren. Zo’n stream elke keer zal toch tijd en geld in gaan zitten, dus is voor een organisatie zonder inkomsten ook niet echt haalbaar dat zo frequent te blijven doen denk ik.


Dat ze geen geld hebben kan ik helemaal inkomen. Maar zie wel vaker het dikgedrukte voorbij komen. Het was toch al heel snel bekend dat we moeten wachten op vaccins en dat het daarom wel even zou duren? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien is de rek er een beetje uit voor de mensen die het organiseren.

Hopelijk heeft de sneeuwval van gisteren en vanmorgen weer voor een buffer gezorgd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 19:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Sarabande schreef:
Zal ook meespelen dat we in den beginne allemaal dachten dat het maar kort zou duren dat er geen feesten waren. Zo’n stream elke keer zal toch tijd en geld in gaan zitten, dus is voor een organisatie zonder inkomsten ook niet echt haalbaar dat zo frequent te blijven doen denk ik.


Dat ze geen geld hebben kan ik helemaal inkomen. Maar zie wel vaker het dikgedrukte voorbij komen. Het was toch al heel snel bekend dat we moeten wachten op vaccins en dat het daarom wel even zou duren? :innocent:

Mwah, tijdens de eerste paar weken/maanden dacht iedereen (of iigv de meeste mensen die ik ken ;) ) dat het na den paar weken lockdown wel goed zou komen en we zomer 2021 sowieso wel weer festivals zouden hebben. Het is denk ik pas sinds begin dit jaar dat bij de meeste mensen het besef komt dat er ook geen festivalzomer 2021 zal zijn, op misschien wat kleinschalige/coronaproof feestjes na.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 19:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nattehond schreef:
Sarabande schreef:
Zal ook meespelen dat we in den beginne allemaal dachten dat het maar kort zou duren dat er geen feesten waren. Zo’n stream elke keer zal toch tijd en geld in gaan zitten, dus is voor een organisatie zonder inkomsten ook niet echt haalbaar dat zo frequent te blijven doen denk ik.

Klopt inderdaad als je een (mini) podium bouwt, een bedrijf inhuurt om drone-shots te maken, licht en geluid moet regelen (misschien een beetje vuurwertk).. en noem alles maar op..
Maar een Qonnect streampje vanuit de q-dance studio kan toch nooit veel kosten..
Misschien een paar ballen voor een artiest, maar denk dat er genoeg te vinden zijn die er voor gratis komen draaien..

Ja geen idee tbh wat voor kosten daarbij komen kijken. Je zou zeggen niet veel, maar misschien is het duurder dan je in eerste instantie zou denken? Dunno
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2021 22:48 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De opnames, gebied afhuren, DJ's, stages, quiz, alle motion graphics, quizprijzen e.d. tikt wel aan hoor. En boven alles die vuurwerkshow alleen kost waarschijnlijk al een shitload. Het is duur :P, zeker als je enige inkomstenbron merch en wat quiztickets zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 10:09 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
De opnames, gebied afhuren, DJ's, stages, quiz, alle motion graphics, quizprijzen e.d. tikt wel aan hoor. En boven alles die vuurwerkshow alleen kost waarschijnlijk al een shitload. Het is duur :P, zeker als je enige inkomstenbron merch en wat quiztickets zijn.


Het ging toch over Qonnect streams vanuit de studio (of iets uitgebreider), niet over een mega productie als DQ vorig jaar

OT: Ik ben blijkbaar in de minderheid maar ik juich elke livestream toe! Dat men de tijd/kosten neemt om ons zeurkousen te vermaken waardeer ik

Iets wordt ons gratis aangeboden om de tijd te overbruggen en dat mensen dan reageren als: Dat wil ik niet meer!! vind ik persoonlijk vrij kinderachtig. Is het niks meer voor jou, kijk je niet vrij simpel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
OT: Ik ben blijkbaar in de minderheid maar ik juich elke livestream toe! Dat men de tijd/kosten neemt om ons zeurkousen te vermaken waardeer ik


Tijd voor een nieuwe hardtraxx quarantine sessions
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2021 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
ErikZ schreef:
OT: Ik ben blijkbaar in de minderheid maar ik juich elke livestream toe! Dat men de tijd/kosten neemt om ons zeurkousen te vermaken waardeer ik


Tijd voor een nieuwe hardtraxx quarantine sessions

Ik zit erover te denken om met een aantal Hardtraxxers bij elkaar te komen, wat goed apparatuur te regelen en dan echt live te streamen. Dan moet dat wel wanneer de maatregelen iets versoepeld zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2021 08:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Misschien is de rek er een beetje uit voor de mensen die het organiseren.

Hopelijk heeft de sneeuwval van gisteren en vanmorgen weer voor een buffer gezorgd :P

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2021 16:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wederom een Defqon.1 at Home eind juni! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2021 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Q-dance schreef:
Let’s celebrate life with the power of music once again. We got you covered during New Year’s Eve as we’re bringing back the infamous QONNECT show. Unite with us and celebrate new year’s eve together with like-minded souls all around the globe during a new QONNECT New Year’s Eve Special!

With the end of the year coming up, it’s also time for the annual Q-dance Hardstyle Top 100. It’s up to you again to decide which tracks are your absolute favourite of 2021. The reveal of the Q-dance Hardstyle Top 100 will take place during the QONNECT New Year’s Eve Special, which will be free to watch on Q-dance Network, so make sure to tune in!

Voting will be possible from December 1st – 17:00u CET via q-dance.com/top100.

Stay young, stay strong & #neverstopdancing
See you 31st of December!

#QdanceTop100 #QONNECT
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2021 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je hier de reacties zo leest is iedereen wel een beetje klaar met livestreams, maar ik snap dat dit het enige is dat Q-Dance momenteel kan doen. Knap dat ze de drive / motivatie hiervoor kunnen behouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2021 12:07 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Als je hier de reacties zo leest is iedereen wel een beetje klaar met livestreams, maar ik snap dat dit het enige is dat Q-Dance momenteel kan doen. Knap dat ze de drive / motivatie hiervoor kunnen behouden.


Ik vind dit zo verwend, kijk dan gvd niet als men dit vind (niet richting jou THArdstyler) Inderdaar probs voor Q om dit gewoon te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2021 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij zeiden een aantal forumleden hier gewoon klaar te zijn met livestreams i.p.v. daadwerkelijk op het feest te staan, wat is daar verwend aan? Doet niets af aan de inzet van Q.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten